abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 december 2009 @ 11:08:14 #76
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76255964
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:05 schreef pessie het volgende:
By the way, medezwangeren die in de zomerperiode uitgerekend zijn, krijgen jullie ook zoveel reacties: "dat is toch niet leuk, jarig zijn midden in de zomer, is iedereen op vakantie" of "het is niet handig, zo midden in de oogstperiode". Misschien hadden we het stil moeten houden en dan na de geboorte een kaartje sturen...
Ik krijg nog erg weinig reactie, maar dat komt misschien omdat ik het nog niet verteld heb

Gok dat mijn collega's het met name niet handig zullen vinden omdat ik dan in de zomer met verlof zal zijn en dat voor hen betekent dat ze om mij heen moeten gaan plannen (ik werkte meestal de hele zomer zodat ze allebei weg konden in die periode)

Ik ben zelf midden in de winter jarig en dat is ook niet echt tof... Er is altijd wel iets wat dat betreft...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76255967
quote:
By the way, medezwangeren die in de zomerperiode uitgerekend zijn, krijgen jullie ook zoveel reacties: "dat is toch niet leuk, jarig zijn midden in de zomer, is iedereen op vakantie" of "het is niet handig, zo midden in de oogstperiode". Misschien hadden we het stil moeten houden en dan na de geboorte een kaartje sturen...
Ja, dat was absoluut de beste optie geweest
Die van ons is ook midden in de zomer geboren en daar kwam ook commentaar op. Nu in Februari uitgerekend en daar kwam ook commentaar op (toch niet leuk, met de feestdagen hoogzwanger en een baby in de meest deprimerende tijd van het jaar) bij ons in de kerk was een stel met kerst uitgerekend en die kregen ook commentaar en als je in mei uitgerekend bent maakt iedereen grappen over 'in mei leggen alle vogels een ei'

Samenvatting: je kan het niet goed doen
pi_76255979
Vind het zo raar als mensen, dan is niet handig, of niet leuk of of of.
Tja, je hebt het zelf niet voor het zeggen. En niet leuk in de zomer, of herfst of winter.
Wat maakt het uit! Mijn reactie zou zijn. Ik krijg een kind, en dat is iets heel moois en helaas ook niet voor iedereen weggelegt, dus in wel jaargetijden of wat dan ook, lekker boeiend.

(kan soms heel bot zijn hoor, met opmerkingen van de medemens)
  donderdag 31 december 2009 @ 11:08:57 #79
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76255993
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:07 schreef Saffier het volgende:
de nieuwsgierigen mogen pm-en, ik ga een winterjas halen voor mezelf daarna krijgen jullie antwoord
Koop je 'm wel op de groei? Je weet nooit hoe snel je uit gaat zetten... Ik kan al bijna niet meer in m'n gewone jas.
pi_76256108
Dat was mijn eigen reactie haha.
Maar verder vond iedereen het leuk geloof ik in de zomer. Mijn zus dr schoonzus zei das lekker dan kan je in de zon zitten na de bevalling en lekker naar buiten. Zij is 2 keer in oktober bevallen
  donderdag 31 december 2009 @ 11:12:57 #81
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76256139
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:08 schreef ymme het volgende:
Vind het zo raar als mensen, dan is niet handig, of niet leuk of of of.
Tja, je hebt het zelf niet voor het zeggen. En niet leuk in de zomer, of herfst of winter.
Wat maakt het uit! Mijn reactie zou zijn. Ik krijg een kind, en dat is iets heel moois en helaas ook niet voor iedereen weggelegt, dus in wel jaargetijden of wat dan ook, lekker boeiend.

(kan soms heel bot zijn hoor, met opmerkingen van de medemens)
Fijn! Een bot mens! Ben ik zelf ook wel, alleen al die hormonen nu...
  donderdag 31 december 2009 @ 11:14:01 #82
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76256185
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat was mijn eigen reactie haha.
Maar verder vond iedereen het leuk geloof ik in de zomer. Mijn zus dr schoonzus zei das lekker dan kan je in de zon zitten na de bevalling en lekker naar buiten. Zij is 2 keer in oktober bevallen
Dat is dus precies wat mij ook wel lekker lijkt, aan de andere kant hoop ik op weinig hittegolven komende zomer... Die lijken me gewoon niet tof als je hoogzwanger zit te zijn...

todolist: Als het blijft plakken Airco aanschaffen...
pi_76256216
quote:
Nee die reacties nog niet echt gehad, wel: 'wat heerlijk, verlof in de zomer!! '
(moet nog zien of ik het straks met olifantenpoten nog lekker vind in de hitte, maar gelukkig woon ik praktisch aan het strand.. dus ik rol mezelf gewoon de zee in )
pi_76256259
Die airco heb ik al
1 in de huiskamer en 1 in de slaapkamer
Hittegolven vind ik ook weer een beetje zielig voor zo'n kleintje. Mja t mag wel lekker weer worden de komende zomer. Niet te warm niet te koud. Gewoon lekker buitenzit/lig weer
  donderdag 31 december 2009 @ 11:17:08 #85
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76256295
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:15 schreef Orea het volgende:

[..]

Nee die reacties nog niet echt gehad, wel: 'wat heerlijk, verlof in de zomer!! '
(moet nog zien of ik het straks met olifantenpoten nog lekker vind in de hitte, maar gelukkig woon ik praktisch aan het strand.. dus ik rol mezelf gewoon de zee in )
Kijk dat is toch ook lekker aan hoogzwanger de zomer in. Wij hebben een plaats aan een meer hier in de buurt, ik zie me er al helemaal zitten tot eind juli! En dan lekker met gigabuik het water in... Heerlijk toch? Wel even kijken hoe je er weer uit komt maar dat zien we dan wel!
pi_76256355
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:12 schreef pessie het volgende:

[..]

Fijn! Een bot mens! Ben ik zelf ook wel, alleen al die hormonen nu...
Eigenlijk ben ik veels te lief hoor. Maar bij sommige opmerkingen, die je krijgt (vooral als je zwanger bent), kan ik het niet laten om soms een beetje té reageren. Zullen ook vooral wel de hormomen zijn enzo.
  donderdag 31 december 2009 @ 11:19:00 #87
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76256362
quote:
"ben je 1-januari uitgerekend!? nah, een kerstkindje, das toch niet leuk? en zo vlak achter sitnerklaas! dan zijn alle cadeaus tegelijkertijd. pffff, goed uitgezocht zo, hoor!"

ach, in de zomer is het tenminste mooi weer. kan je lekker met je vriendjes buiten spelen voor je verjaardag. en speurtochten doen en zo...

al ben ik wel echt blij dat eli 29-aug jarig is. dat is zo aan de rand van de zomervakantie, dan begint het schooljaar gewoon met zijn verjaardag.

ach, en als ze niet mekkeren dat je op het verkeerde moment bent uitgerekend, dan ben je te dik, te dun, is je huid vlekkerig geworden en heb je een plofkop gekregen.

ik zeg maar.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76256423
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:17 schreef pessie het volgende:

[..]

Kijk dat is toch ook lekker aan hoogzwanger de zomer in. Wij hebben een plaats aan een meer hier in de buurt, ik zie me er al helemaal zitten tot eind juli! En dan lekker met gigabuik het water in... Heerlijk toch? Wel even kijken hoe je er weer uit komt maar dat zien we dan wel!
Verdrinken doe je dan niet meer, blijf je lekker drijven
pi_76256458
Precies Davinia er is altijd wel wat. Stiekem vind ik het wel lekker deze periode, vriendinnetje is begin november bevallen, en die ging wel af en toe naar buiten met de kleine, maar toch minder dan in de zomer... Zonnescherm uit, parasol opzetten, en lekker buiten in de schaduw hangen met een grote kan limonade

Pfff is het al Augustus?
pi_76256547
Orea dat klinkt wel fijn ja
  donderdag 31 december 2009 @ 11:48:26 #91
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76257400
Zo, ik ben weer terug

Ik wilde juist heel graag een zomerkindje! Heerlijk, (bijna) altijd mooi weer op je verjaardag. Lekker bbq-en in de tuin
maar ik wilde vooral graag een kindje en dat ie nu toevallig in een wintermaand komt, maakt hem niet minder gewenst
pi_76257684
Hier de laatste dagen steeds meer 'last' van het indalen lijkt wel.
Beeb ligt al bijna helemaal ingedaald, maar voel af en toe echt rare steken onderin (eerder op de plek als ik ongesteld moest worden hihi). En menstruatie achtig gevoel. Ook veel buikpijnen gepaard krampen en soms dus dat ik moet rennen naar de wc, maar het is dus niet altijd de darmen.

Is het dan al aan het rommelen? (want dan kan ik nog ff de lol op zeg maar. Bijna 34 weken. en beeb moet toch echt van mij blijven zitten tot 37 )
pi_76257911
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:39 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Bij ons is zelfs die eicel natuurlijk niet zeker
Het lijkt me echt vreselijk als je er achter komt dat het niet je eigen kind is

En die geneugten van de zwangerschap begin ik ook maar eens uit te buiten. Gnagnagna
Dat laatste moet je echt doen.
Maar liefje, ik zou echt wel iets willen halen om te drinken, maar de baby wil niet

En wat betreft de bevallingsdatum?
Bij mij krijgen mensen altijd de standaardreactie dat ik niet heb kunnen rekenen. En eigenlijk vind ik het best nog fijn om nu zwanger te zijn: niet hoogzwanger in de hitte en na een tijdje kan je toch eens met de baby gaan wandelen omdat het al wat warmer wordt.
pi_76258696
hahaaaa nou dat met die data heb je idd niet voor het uitkiezen...
ik was natuurlijk vandaag uitgerekend;
we hadden er rekening mee gehouden een kerstkindje of een oud en nieuwkindje te krijgen; of zelfs op mijn verjaardag (12 januari)..
Maar Evie had dus geen geduld en die vond sinterklaas ook een mooie dag..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_76258919
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:54 schreef ymme het volgende:
Hier de laatste dagen steeds meer 'last' van het indalen lijkt wel.
Beeb ligt al bijna helemaal ingedaald, maar voel af en toe echt rare steken onderin (eerder op de plek als ik ongesteld moest worden hihi). En menstruatie achtig gevoel. Ook veel buikpijnen gepaard krampen en soms dus dat ik moet rennen naar de wc, maar het is dus niet altijd de darmen.

Is het dan al aan het rommelen? (want dan kan ik nog ff de lol op zeg maar. Bijna 34 weken. en beeb moet toch echt van mij blijven zitten tot 37 )
vraag maar aan Davinia, een ingedaald kindje hoeft niet helemaal vast te liggen. Hij is gewoon lekker aan het porren met zijn hoofdje Mijn beebje zet zich ook met de voetjes af tegen mijn ribben en probeert zich dan te strekken. Dan is het steek steek, hup naar de wc. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over voorweeën.

wbt de bak van de kinderwagen: kan je niet zelf (of je lief) bellen naar Maxi Cosi en het verhaal daar uitleggen? Mogelijk hebben zij nog wel een bruine bak voor je die ze kunnen opsturen naar de Babydump. Ik denk dat MC graag een goede reputatie houdt nl.
pi_76259075
Octopussy, zorgen maak ik mij ook niet hoor. Gelukkig.

En dat van de Maxi Cosi bellen is een goed idee.
Als we 5 jan nog niets gehoord hebben van de baby-dump dat maar eens doen.
pi_76259157
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:15 schreef Orea het volgende:

[..]

Bij mij ook, alleen maar leuke reacties op gehad
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:19 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

"ben je 1-januari uitgerekend!? nah, een kerstkindje, das toch niet leuk? en zo vlak achter sitnerklaas! dan zijn alle cadeaus tegelijkertijd. pffff, goed uitgezocht zo, hoor!"

ach, in de zomer is het tenminste mooi weer. kan je lekker met je vriendjes buiten spelen voor je verjaardag. en speurtochten doen en zo...

al ben ik wel echt blij dat eli 29-aug jarig is. dat is zo aan de rand van de zomervakantie, dan begint het schooljaar gewoon met zijn verjaardag.

ach, en als ze niet mekkeren dat je op het verkeerde moment bent uitgerekend, dan ben je te dik, te dun, is je huid vlekkerig geworden en heb je een plofkop gekregen.

ik zeg maar.
Lekker negeren zulke mensen
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_76259548
Volgens mij zeggen mensen vaak ook zulke dingen omdat ze gewoon echt niks anders weten om te zeggen.
  donderdag 31 december 2009 @ 12:43:14 #99
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76259667
Mja en eerlijk is eerlijk: hoe lang heb je 'last' van schoolvakanties?

Iemand is hier weer aardig met zijn bipsje en voetjes aan het duwen
pi_76259702
Leander is op 17 augustus geboren. Op de laatste dag van de derde flinke hittegolf die zomer.
En weet je? Ik vond het héérlijk!
Jurkje aan (die werden langzaam wel wat onkuis, kruipen steeds hoger op ) of een rokje en een hemdje en lekker walvissen bij een meer, in een zwembad of gewoon op het balkon.
Zelfs die laatste hittegolf vond ik nog fijn
En de olifantenpoten heb ik nu ook wel Dat maakt bij mij echt weinig verschil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')