Ik krijg nog erg weinig reactie, maar dat komt misschien omdat ik het nog niet verteld hebquote:Op donderdag 31 december 2009 11:05 schreef pessie het volgende:
By the way, medezwangeren die in de zomerperiode uitgerekend zijn, krijgen jullie ook zoveel reacties: "dat is toch niet leuk, jarig zijn midden in de zomer, is iedereen op vakantie" of "het is niet handig, zo midden in de oogstperiode". Misschien hadden we het stil moeten houden en dan na de geboorte een kaartje sturen...
Ja, dat was absoluut de beste optie geweestquote:Op donderdag 31 december 2009 11:05 schreef pessie het volgende:
By the way, medezwangeren die in de zomerperiode uitgerekend zijn, krijgen jullie ook zoveel reacties: "dat is toch niet leuk, jarig zijn midden in de zomer, is iedereen op vakantie" of "het is niet handig, zo midden in de oogstperiode". Misschien hadden we het stil moeten houden en dan na de geboorte een kaartje sturen...
Koop je 'm wel op de groei? Je weet nooit hoe snel je uit gaat zetten... Ik kan al bijna niet meer in m'n gewone jas.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:07 schreef Saffier het volgende:
de nieuwsgierigen mogen pm-en, ik ga een winterjas halen voor mezelf daarna krijgen jullie antwoord
Fijn! Een bot mens! Ben ik zelf ook wel, alleen al die hormonen nu...quote:Op donderdag 31 december 2009 11:08 schreef ymme het volgende:
Vind het zo raar als mensen, dan is niet handig, of niet leuk of of of.
Tja, je hebt het zelf niet voor het zeggen. En niet leuk in de zomer, of herfst of winter.
Wat maakt het uit! Mijn reactie zou zijn. Ik krijg een kind, en dat is iets heel moois en helaas ook niet voor iedereen weggelegt, dus in wel jaargetijden of wat dan ook, lekker boeiend.
(kan soms heel bot zijn hoor, met opmerkingen van de medemens)
Dat is dus precies wat mij ook wel lekker lijkt, aan de andere kant hoop ik op weinig hittegolven komende zomer... Die lijken me gewoon niet tof als je hoogzwanger zit te zijn...quote:Op donderdag 31 december 2009 11:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat was mijn eigen reactie haha.
Maar verder vond iedereen het leuk geloof ik in de zomer. Mijn zus dr schoonzus zei das lekker dan kan je in de zon zitten na de bevalling en lekker naar buiten. Zij is 2 keer in oktober bevallen
Nee die reacties nog niet echt gehad, wel: 'wat heerlijk, verlof in de zomer!!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:05 schreef pessie het volgende:
Kijk dat is toch ook lekker aan hoogzwanger de zomer in. Wij hebben een plaats aan een meer hier in de buurt, ik zie me er al helemaal zitten tot eind juli! En dan lekker met gigabuik het water in... Heerlijk toch? Wel even kijken hoe je er weer uit komt maar dat zien we dan wel!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:15 schreef Orea het volgende:
[..]
Nee die reacties nog niet echt gehad, wel: 'wat heerlijk, verlof in de zomer!!'
(moet nog zien of ik het straks met olifantenpoten nog lekker vind in de hitte, maar gelukkig woon ik praktisch aan het strand.. dus ik rol mezelf gewoon de zee in)
Eigenlijk ben ik veels te lief hoor. Maar bij sommige opmerkingen, die je krijgt (vooral als je zwanger bent), kan ik het niet laten om soms een beetje té reageren. Zullen ook vooral wel de hormomen zijn enzo.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:12 schreef pessie het volgende:
[..]
Fijn! Een bot mens! Ben ik zelf ook wel, alleen al die hormonen nu...
"ben je 1-januari uitgerekend!? nah, een kerstkindje, das toch niet leuk? en zo vlak achter sitnerklaas! dan zijn alle cadeaus tegelijkertijd. pffff, goed uitgezocht zo, hoor!"quote:Op donderdag 31 december 2009 11:05 schreef pessie het volgende:
Verdrinken doe je dan niet meer, blijf je lekker drijvenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:17 schreef pessie het volgende:
[..]
Kijk dat is toch ook lekker aan hoogzwanger de zomer in. Wij hebben een plaats aan een meer hier in de buurt, ik zie me er al helemaal zitten tot eind juli! En dan lekker met gigabuik het water in... Heerlijk toch? Wel even kijken hoe je er weer uit komt maar dat zien we dan wel!
Dat laatste moet je echt doen.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:39 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Bij ons is zelfs die eicel natuurlijk niet zeker
Het lijkt me echt vreselijk als je er achter komt dat het niet je eigen kind is
En die geneugten van de zwangerschap begin ik ook maar eens uit te buiten. Gnagnagna
vraag maar aan Davinia, een ingedaald kindje hoeft niet helemaal vast te liggen. Hij is gewoon lekker aan het porren met zijn hoofdjequote:Op donderdag 31 december 2009 11:54 schreef ymme het volgende:
Hier de laatste dagen steeds meer 'last' van het indalen lijkt wel.
Beeb ligt al bijna helemaal ingedaald, maar voel af en toe echt rare steken onderin (eerder op de plek als ik ongesteld moest worden hihi). En menstruatie achtig gevoel. Ook veel buikpijnen gepaard krampen en soms dus dat ik moet rennen naar de wc, maar het is dus niet altijd de darmen.
Is het dan al aan het rommelen? (want dan kan ik nog ff de lol op zeg maar. Bijna 34 weken. en beeb moet toch echt van mij blijven zitten tot 37)
Bij mij ook, alleen maar leuke reacties op gehadquote:Op donderdag 31 december 2009 11:15 schreef Orea het volgende:
[..]
Nee die reacties nog niet echt gehad, wel: 'wat heerlijk, verlof in de zomer!!'
(moet nog zien of ik het straks met olifantenpoten nog lekker vind in de hitte, maar gelukkig woon ik praktisch aan het strand.. dus ik rol mezelf gewoon de zee in)
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:19 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
"ben je 1-januari uitgerekend!? nah, een kerstkindje, das toch niet leuk? en zo vlak achter sitnerklaas! dan zijn alle cadeaus tegelijkertijd. pffff, goed uitgezocht zo, hoor!"
ach, in de zomer is het tenminste mooi weer. kan je lekker met je vriendjes buiten spelen voor je verjaardag.en speurtochten doen en zo...
al ben ik wel echt blij dat eli 29-aug jarig is. dat is zo aan de rand van de zomervakantie, dan begint het schooljaar gewoon met zijn verjaardag.
ach, en als ze niet mekkeren dat je op het verkeerde moment bent uitgerekend, dan ben je te dik, te dun, is je huid vlekkerig geworden en heb je een plofkop gekregen.
ik zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |