Bij ons is zelfs die eicel natuurlijk niet zekerquote:Op donderdag 31 december 2009 10:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik vind een negertje wel lief en schattig hoorZo beetje koffie met melk aangezien mijn eicel er ook nog ergens bij zit
[..]
Dat zei ik gisteren ook nog tegen mijn manZo raar!
[..]
Ah ahDe geneugten van een zwangerschap mag je niet onder stoelen of banken schuiven
Dat is wel zo. Maar ik heb tenslotten geen 179 euro betaald voor iets, wat ik straks niet kan gebruiken.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:38 schreef het-is-mij het volgende:
@ alle llm's succe!
@ Ymme., aan het begin ga je neem ik aan toch geen uren wandelen dus dan heb je de maxi cosi toch nog?
Ik was zo verrot na de bevalling dat ik pas na 12dgn kon wandelen en dat was 10 min.
De 20ste is mn schoonmoeder en mn schoonzusje jarig. Vinden zij een geweldige datum, ik niet...quote:Op donderdag 31 december 2009 10:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
Pessie das helemaal erg! Daar zou ik ook verdrietig van worden!
Ik ga er gewoon vanuit dat vriendlief gelijk heeften dat de baby voor de 10e geboren wordt
Sowieso vind ik de 20e geen goede datum, want dan is mijn zwager jarig. En mijn kind moet zijn eigen verjaardag krijgen![]()
Hoera voor Davinia dr nachtrust! Hopelijk is dat een voorbereiding op
Ooit een draagdoek overwogen? is heerlijk knus, en heeft minder levertijdquote:Op donderdag 31 december 2009 10:42 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Maar ik heb tenslotten geen 179 euro betaald voor iets, wat ik straks niet kan gebruiken.
Dat is niet het uitgaanspunt. Ik heb betaald en wil met het wandelen de kinderwagenbak gebruiken.
Ja dat wel, maar ik vind het gewoon niet zo leuk als mijn kind op dezelfde dag jarig is als mijn zwager.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:48 schreef flugeltje het volgende:
Als ik dan een dag mag kiezen is het 14 juli of 2 augustus...
14 juli is precies 65 jaar na de pa van Tijn. De eerste verjaardag na z'n overlijden ook...
2 augustus is de verjaardag van m'n moeder, vind ik ook wel een mooie....
Ik ben van mening dat elke dag de 'eigen verjaardag' zal zijn, ook al is dan overlap met anderen. Bijzonder blijft het sowieso....
Hebben we ook nog.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:49 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ooit een draagdoek overwogen? is heerlijk knus, en heeft minder levertijd
Vind het wel meevallen hoor, neem dan ook aan dat het gewoon met een lach gezegd is. Precies de bewoordingen die m'n moeder zou kunnen gebruiken en dat is écht geen asociaal of on-net persoon....quote:Op donderdag 31 december 2009 10:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
SaffierDat zeg je toch niet!!!!
Lekker zo'n schoonmoeder...
Ja, dat is het 'm dus, met een lach zou ik er ook wel om kunnen lachen, dit was bloedserieusquote:Op donderdag 31 december 2009 10:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen hoor, neem dan ook aan dat het gewoon met een lach gezegd is. Precies de bewoordingen die m'n moeder zou kunnen gebruiken en dat is écht geen asociaal of on-net persoon....
Echt waarquote:Op donderdag 31 december 2009 10:59 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ja, dat is het 'm dus, met een lach zou ik er ook wel om kunnen lachen, dit was bloedserieus
Ik was nou juist van plan om met twee kinderen onder de 2 eens lekker bij mijn broer in Suriname op bezoek te gaan voor een maandje of 2quote:Op donderdag 31 december 2009 10:43 schreef pessie het volgende:
[..]
De 20ste is mn schoonmoeder en mn schoonzusje jarig. Vinden zij een geweldige datum, ik niet...
Maar we hebben het gisteren aan oma verteld en die ging er al een beetje rekening mee houden dat ze dan niet op vakantie is! (Zij gaat ongeveer 3 a 4 keer per jaar op vakantie). Dus er komt wel iemand op bezoek. En ik ga ervan uit dat freecell niet te ver weg gaat
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:59 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ja, dat is het 'm dus, met een lach zou ik er ook wel om kunnen lachen, dit was bloedserieus
Met Tobias was ik 5-12 uitgerekend, toen vroeg mijn moeder, mét een lach, of ik dat echt handig vond en hebben we er hartelijk om gelachen met zijn allen
Dat wordt wel heel kort, je hebt nog zo'n 13 uur...quote:Op donderdag 31 december 2009 11:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik was nou juist van plan om met twee kinderen onder de 2 eens lekker bij mijn broer in Suriname op bezoek te gaan voor een maandje of 2
Nee, inderdaad, als wij op vakantie gaan wordt het aan het einde van het jaar en dan heel kort
* freecell boekt vliegtuigquote:Op donderdag 31 december 2009 11:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat wordt wel heel kort, je hebt nog zo'n 13 uur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |