?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:09 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou, in Nederland zijn geen grote clubs te vinden.
tov de 'grote' landen als Engeland, Italie en spanje niet nee. Maar wat wil je. Als Nederland doen we wel aardig mee in de voetbalwereld.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:09 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou, in Nederland zijn geen grote clubs te vinden.
quote:'Hamburger SV gaat in zee met Vagner Love'
Hamburger SV is dichtbij het contracteren van Vagner Love. De 25-jarige Braziliaan speelt momenteel op huurbasis bij Palmeiras. Zijn verbintenis bij CSKA Moskou loopt over zes maanden af.
Der Kicker bericht dat Hamburger SV een bedrag van één miljoen euro heeft gereserveerd om Palmeiras en CSKA Moskou tegemoet te komen. Die Hanseaten zijn al weken koortsachtig op zoek naar een spits om Marcus Berg terzijde te staan. De productie van de Zweed (drie treffers) valt ook enigszins tegen. In de zomerstop ketste een overgang van Love naar HSV op het laatste moment af.
Mag hij proberen de prestatie van zijn grote vriend Louis van G. te evenaren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:52 schreef rubbereend het volgende:
Jans naar AZ, een Portugese hotelmanager zou zich verlult hebben nadat Jans had gezegd dat hij volgend jaar met AZ graag terug wil komen
quote:'Ryan Babel is het Marseille-alternatief voor Mancini'
Olympique Marseille wil zich op korte termijn versterken met Ryan Babel. Dat melden enkele Franse media vrijdag, het toonaangevende France Football voorop.
Marseille is koortsachtig op zoek naar een vleugelaanvaller. Trainer Didier Deschamps jaagt al weken op de handtekening van Internazionale-aanvaller Alessandro Faiolhe Amantino, beter bekend als Mancini. Nu de Braziliaan talmt, is Marseille voornemens de piste Babel te betreden.
De geruchtenmolen rond Babel, die eerder werd gelinkt aan PSV, Ajax, Birmingham City en Galatasaray, kwam een week geleden tot stilstand. Toen stelde Liverpool-manager Rafael Benitez: ‘Babel is een goede speler en werkt hard. Ik wil hem in mijn team.’
Maar voor het overzicht is het ook wel fijn als het hierbij staatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Ryan Babel naar Olympique Marseille?
Je vergeet Lucius naar fc Groningen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Grote transfers zijn eigenlijk toch alleen
Alejandro Dominguez - Valencia Honda - Rusland
Maxi naar Liverpool - Salvio naar Atletico
Lljac naar Fiorentina
Dan houdt het toch een heel eind op?
Nou zoveel geld kwamen ze eigenlijk niet te kort en dat is volgens mij via de stichting een heel eind opgelost. En ik weet niet of ze überhaupt wel moeten betalen voor de huurlingen van Rodaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fortuna is echt als een gek aan het aankopen om maar niet te degraderen. Ze waren eerst bijna failliet en nu ineens al het geld van de wereld?? Beetje vreemd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |