abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76774408
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:09 schreef Barca het volgende:

[..]

Nou, in Nederland zijn geen grote clubs te vinden.
?
pi_76781735
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:09 schreef Barca het volgende:

[..]

Nou, in Nederland zijn geen grote clubs te vinden.
tov de 'grote' landen als Engeland, Italie en spanje niet nee. Maar wat wil je. Als Nederland doen we wel aardig mee in de voetbalwereld.
pi_76790471
Gato Fernandez is transfervrij

Kom maar Ajax
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 januari 2010 @ 14:40:53 #54
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76807249
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 januari 2010 @ 14:41:57 #55
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76807292
quote:
'Hamburger SV gaat in zee met Vagner Love'

Hamburger SV is dichtbij het contracteren van Vagner Love. De 25-jarige Braziliaan speelt momenteel op huurbasis bij Palmeiras. Zijn verbintenis bij CSKA Moskou loopt over zes maanden af.

Der Kicker bericht dat Hamburger SV een bedrag van één miljoen euro heeft gereserveerd om Palmeiras en CSKA Moskou tegemoet te komen. Die Hanseaten zijn al weken koortsachtig op zoek naar een spits om Marcus Berg terzijde te staan. De productie van de Zweed (drie treffers) valt ook enigszins tegen. In de zomerstop ketste een overgang van Love naar HSV op het laatste moment af.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 januari 2010 @ 14:52:12 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76807720
Jans naar AZ, een Portugese hotelmanager zou zich verlult hebben nadat Jans had gezegd dat hij volgend jaar met AZ graag terug wil komen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_76816084
Alexis Ferrero naar River

Eindelijk weer een verdediger die kan verdedigen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 14 januari 2010 @ 19:40:38 #58
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_76819284
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:52 schreef rubbereend het volgende:
Jans naar AZ, een Portugese hotelmanager zou zich verlult hebben nadat Jans had gezegd dat hij volgend jaar met AZ graag terug wil komen
Mag hij proberen de prestatie van zijn grote vriend Louis van G. te evenaren.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_76838935
Nedved naar Cannes om zijn vriendje Koller te vergezellen volgens VI.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 15 januari 2010 @ 14:14:18 #60
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76850491
quote:
'Ryan Babel is het Marseille-alternatief voor Mancini'

Olympique Marseille wil zich op korte termijn versterken met Ryan Babel. Dat melden enkele Franse media vrijdag, het toonaangevende France Football voorop.

Marseille is koortsachtig op zoek naar een vleugelaanvaller. Trainer Didier Deschamps jaagt al weken op de handtekening van Internazionale-aanvaller Alessandro Faiolhe Amantino, beter bekend als Mancini. Nu de Braziliaan talmt, is Marseille voornemens de piste Babel te betreden.

De geruchtenmolen rond Babel, die eerder werd gelinkt aan PSV, Ajax, Birmingham City en Galatasaray, kwam een week geleden tot stilstand. Toen stelde Liverpool-manager Rafael Benitez: ‘Babel is een goede speler en werkt hard. Ik wil hem in mijn team.’
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:25:46 #61
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_76851098
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:14 schreef rubbereend het volgende:

[..]
Ryan Babel naar Olympique Marseille?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 15 januari 2010 @ 14:29:12 #62
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76851288
quote:
Maar voor het overzicht is het ook wel fijn als het hierbij staat
DeLuna vindt me dik ;(
pi_76851428
Galatasaray

Frank Rijkaard kijkt in Italië rond voor versterkingen voor het seizoen 2010/11. De oefenmeester van Galatasaray is geïnteresseerd in de contractuele situatie van David Trezeguet bij Juventus. De Fransman liet onlangs weten aan zijn laatste seizoen in Turijnse dienst bezig te zijn. Zijn verbintenis loopt echter nog een jaar door. Het ligt in de lijn der verwachting dat Trezeguet in de komende maanden duidelijkheid schept.

bron: Fanatik
Eskimo Joe
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:19:29 #64
30220 Barca
pi_76860797
Hm ... of O.M. nou zo'n goede club voor Babel is betwijfel ik zeer.
pi_76892989
Galatasaray

Hij leek op weg om opnieuw aan Ipswich Town verhuurd te worden, maar voor Giovani dos Santos lonkt plotseling een avontuur in de Süper Lig. Galatasaray heeft bij Tottenham Hotspur geïnformeerd naar de voorwaarden om de aanvaller voor de rest van het seizoen over te nemen. In Istanbul zijn Frank Rijkaard en Johan Neeskens goede bekenden van Dos Santos. Het trio werkte bij Barcelona met elkaar samen.

Bron: Milliyet via voetbalzone
Eskimo Joe
pi_76894127
Grote transfers zijn eigenlijk toch alleen

Alejandro Dominguez - Valencia Honda - Rusland
Maxi naar Liverpool - Salvio naar Atletico
Lljac naar Fiorentina

Dan houdt het toch een heel eind op?
pi_76894211
Gaat het hier om grote transfers? Nee, dus niet zo miepen.
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 16 januari 2010 @ 16:56:11 #68
30220 Barca
pi_76894302
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 16:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Grote transfers zijn eigenlijk toch alleen

Alejandro Dominguez - Valencia Honda - Rusland
Maxi naar Liverpool - Salvio naar Atletico
Lljac naar Fiorentina

Dan houdt het toch een heel eind op?
Je vergeet Lucius naar fc Groningen.
pi_76894499
Das inderdaad een grote transfer
pi_76895265
Fortuna is echt als een gek aan het aankopen om maar niet te degraderen. Ze waren eerst bijna failliet en nu ineens al het geld van de wereld?? Beetje vreemd..
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 16 januari 2010 @ 22:44:38 #71
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76905696
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fortuna is echt als een gek aan het aankopen om maar niet te degraderen. Ze waren eerst bijna failliet en nu ineens al het geld van de wereld?? Beetje vreemd..
Nou zoveel geld kwamen ze eigenlijk niet te kort en dat is volgens mij via de stichting een heel eind opgelost. En ik weet niet of ze überhaupt wel moeten betalen voor de huurlingen van Roda
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 16 januari 2010 @ 23:07:00 #72
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76906460
DeLuna vindt me dik ;(
pi_76920899
Galatasaray

De overgang van Ruud van Nistelrooij naar Galatasaray is vrijwel rond. Real Madrid heeft haar fiat gegeven aan het financiële voorstel van de Turkse topclub en wacht nog alleen op de beslissing van de Nederlander zelf. Van Nistelrooij kan in Istanbul voor anderhalf jaar tekenen. Stoke City lijkt derhalve niet meer in de markt. Het is verder onduidelijk of PSV de komst van Van Nistelrooij medio 2011 nog wenselijk acht.

Bron: AS (via voetbalzone)
Eskimo Joe
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 17 januari 2010 @ 21:16:09 #74
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76939663
wow gaat er dan eindelijk een gerucht rond van Gala rond komen?
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 17 januari 2010 @ 21:49:16 #75
30220 Barca
pi_76941541
Rijkaard zal even laten zien hoe je met Ruud moet omgaan.
pi_76955101
Dominique Kivuvu (NEC) op proef bij M'borough.
Hij wil zijn aflopende contract bij NEC niet verlengen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 18 januari 2010 @ 14:23:09 #77
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76964717
quote:
'Rigters verruilt Blackburn mogelijk voor South China'

Maceo Rigters heeft de interesse gewekt van South China, een voetbalclub uit Hong Kong. AD/Sportwereld meldt dat de Aziaten zich zondag hebben gemeld bij zijn huidige club Blackburn Rovers. South China hoopt Rigters, die op het EK onder 21 in 2007 indruk maakte bij Oranje, voor zes maanden te huren.

De 25-jarige Rigters speelde in Nederland eerder voor SC Heerenveen, FC Dordrecht en NAC Breda. Na het eerder genoemde EK verkaste hij naar Engeland, alwaar hij namens Blackburn Rovers slechts twee potjes meedeed. Norwich City en Barnsley, die Rigters beide eerder huurden, deden tezamen wel 21 maal een beroep op hem.

South China speelt de komende maanden mee in de Azatische Champions League. De club heeft een samenwerkingsverband met Tottenham Hotspur.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_76966442
- kappen -

[ Bericht 77% gewijzigd door Happel op 18-01-2010 15:28:34 ]
pi_76966765
tvp
pi_76986804
El Ak (NEC) naar Ado als het aan de club uit het westen van het land ligt.
pi_76988218
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
- kappen -
Was een normale post hoor. Ga je lekker?
  maandag 18 januari 2010 @ 22:14:15 #82
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_76988475
quote:
Op maandag 18 januari 2010 22:09 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Was een normale post hoor. Ga je lekker?
Zeker.
Elite
Tegen TTIP
pi_76988740
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 januari 2010 @ 13:59:40 #84
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77008942
quote:
'City wil Flamini (AC Milan) naar Manchester halen'

Mathieu Flamini (speelt waarschijnlijk de rest van het seizoen voor Manchester City, meldt Sky Sports dinsdag. De Engelsen zouden de Fransman voor de rest van het seizoen willen huren van zijn Italiaanse werkgever AC Milan. Flamini komt dit seizoen weinig in de plannen van trainer Leonardo voor en hoopt in Engeland meer speelminuten te gaan maken.

Flamini zou de tweede ‘Italiaanse’ versterking van Roberto Mancini, trainer van ‘The Citizens’, zijn. Eerder verzekerde City zich al van de diensten van Patrick Vieira. De landgenoot van Flamini stond onder contract bij Internazionale. Een dienstverband bij Manchester City zou een terugkeer van Flamini op de Engelse velden betekenen. In de periode 2004-2008 stond hij onder contract bij Arsenal.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_77009769
Ben ook wel benieuwd wie aan het langste eind gaat trekken bij Huntelaar.....ik hoop Huntelaar zelf
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 januari 2010 @ 14:33:19 #86
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77010149
quote:
Jol polst Mido voor terugkeer bij Ajax

CAIRO - Ajax-trainer Martin Jol heeft Hossam 'Mido' Achmed gepolst voor een terugkeer naar Amsterdam. De oefenmeester wil met de Egyptische spits de aanval van de Amsterdammers versterken. Mido en Jol kennen elkaar van Tottenham Hotspur. Hij speelde tussen 2001 en 2003 al bij Ajax.

Worden Martin Jol en Mido bij Ajax herenigd? De twee werkten samen bij Spurs. FOTO PRO SHOTSMido speelt momenteel bij het Egyptische Zamalek. Tegen de Egyptische sportzender Modern Sports zei hij dinsdag: ,,Het staat voor negentig procent vast dat ik vertrek bij Zamalek. Hull zit al een tijdje achter me aan en een andere Engelse club, waar ik nog niets over mag zeggen, is ook geïnteresseerd. De andere club waar ik het over heb speelt nu in het rechterrijtje van de Premier League, maar komt niet uit in Europa.''

De voorkeur van Mido gaat uit naar Ajax. ,,Martin Jol heeft me gevraagd of er een mogelijkheid is om terug te keren naar Amsterdam. Mijn voorkeur gaat nu uit naar Ajax, aangezien zij in de Europa League spelen en ik mezelf wil laten zien. Ze gaan binnen twee of drie dagen een officieel bod op me uitbrengen.''
DeLuna vindt me dik ;(
pi_77035900
Goed plan
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 januari 2010 @ 14:11:16 #88
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77096252
Ook West Ham wil Van Nistelrooij

&
quote:
'Babel denkt na over aanbod Birmingham City'

De kans is aanwezig dat Ryan Babel Liverpool nog deze maand verruilt voor Birmingham City. De 23-jarige vleugelaanvaller heeft een goede aanbieding gehad van Birmingham, geeft zijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht in The Sun aan. ‘Birmingham is nog altijd een optie.’

Naar verluidt bood Birmingham negen miljoen pond, ruim negen miljoen euro, op de international. 'Het maakt het voor Ryan eenvoudiger dat hij zijn carrière in dat geval gewoon in de Engelse Premier League kan vervolgen. Die competitie kent hij inmiddels,’ weet Haatrecht.

Babel kan bij Liverpool op weinig speeltijd rekenen. Dit seizoen kwam hij slechts tot elf optredens in de hoofdmacht. In de tweede seizoenshelft hoopt Babel wel elke week zijn kwaliteiten te kunnen laten zien in het eerste elftal.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 januari 2010 @ 17:26:49 #89
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77104811
quote:
'Gago (Real Madrid) bereikt akkoord met oude liefde Boca'

'Gago (Real Madrid) bereikt akkoord met oude liefde Boca' Real Madrid-middenvelder Fernando Gago lijkt op de weg terug naar zijn geboorteland Argentinië om het seizoen te vervolgen bij Boca Juniors. Marca schrijft dat Gago een akkoord met zijn oude club heeft bereikt en dat de 23-jarige middenvelder voor zes maanden terugkeert naar Argentinië.

Het bestuur van De Koninklijke dient nog wel toestemming te geven voor de overstap van het talent. Gago wenst terug te keren naar Argentinië, omdat hij als basisspeler de planken van het WK 2010 in Zuid-Afrika wil betreden.
quote:
Schuster weet het zeker: 'Ribéry naar Real Madrid'

Schuster weet het zeker: 'Ribéry naar Real Madrid' Voor Bernd Schuster staat het als een paal boven water dat Franck Ribéry in de zomer Bayern München voor Real Madrid inwisselt. ‘Ik begrijp al die commotie rondom hem niet. Het is een afgedane zaak: komende zomer speelt Ribéry voor Real Madrid. En Bayern zal nauwelijks nog geld voor hem incasseren,’ meldt Schuster in de Münchener Tageszeitung.

Schuster coachte Real Madrid tussen juli 2007 en december 2008, tussen de tijdperken van de Galácticos in. ‘Ik woon nog in Spanje en hier twijfelt niemand eraan dat Ribéry naar Madrid komt. Wanneer een speler voor zichzelf heeft uitgemaakt dat hij naar een bepaalde club wil, is hij daar niet vanaf te brengen. En Ribéry wil niets liever dan uitkomen voor Real Madrid.’

Ribéry’s contract in Beieren loopt medio 2011 af. Bayern-voorzitter Uli Hoeness heeft aangekondigd dat hij de Franse draaischijf in de zomer verkoopt als hij weigert zijn verbintenis te verlengen.
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:34:32 #90
30220 Barca
pi_77109732
El Akchaoui gaat toch naar 2. Bundesliga?
pi_77110009
Ja, Augsburg, is al rond.
pi_77111366
Gago is eigenlijk al rond en dat heeft Macri geregeld.

Voor hem is het ideaal, meer kans op het WK, meer tijd met familie en chick en na de zomer weer naar Madrid
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:26:36 #93
30220 Barca
pi_77112450
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:40 schreef -J-D- het volgende:
Ja, Augsburg, is al rond.
Dus geen ADO.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 januari 2010 @ 20:30:38 #94
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77112642
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gago is eigenlijk al rond en dat heeft Macri geregeld.

Voor hem is het ideaal, meer kans op het WK, meer tijd met familie en chick en na de zomer weer naar Madrid
die chick
DeLuna vindt me dik ;(
pi_77113064
Jammer overigens dat hij nu de oefenwedstrijd tegen CR mist, maar in principe is hij er toch bij als hij goed gaat spelen

Ben ook benieuwd of Mendez nog komt, hoop het niet eigenlijk :´)
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:36:39 #96
30220 Barca
pi_77116375
http://www.sportweek.nl/v(...)rg_als_vervanger_Veh Stevens na 1 seizoen al weg als trainer van Red Bull?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 januari 2010 @ 23:15:30 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77122340
Is Wolfsburg zo'n interessante club dan om heen te gaan?
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 21 januari 2010 @ 23:16:32 #98
30220 Barca
pi_77122405
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:15 schreef rubbereend het volgende:
Is Wolfsburg zo'n interessante club dan om heen te gaan?
Waar zeg ik dat dat zo is?
pi_77122853
quote:
quote:
West Ham United biedt 'sterspeler' riant salaris

David Sullivan wil de selectie van zijn club West-Ham United in deze transferperiode spectaculair versterken. De eigenaar bood recent een niet bij naam genoemde speler een fors weeksalaris als deze zou kiezen voor The Hammers.

"We hebben een speler 100.000 Engelse pond per week aangeboden en toch weten we niet of we hem kunnen krijgen. Het was een zeer speciale speler", aldus Sullivan tegenover BBC Radio 5 Live.

De eigenaar weigerde tegenover de omroep een naam te noemen van de beoogde nieuwe aankoop. "Hij kan kiezen uit bijna alle clubs uit Europa. Hij speelde op het hoogste niveau en zou het verschil kunnen maken. Hij gaat een keuze maken tussen drie clubs en West Ham United is de enige club uit Engeland die mee strijdt."

Eerder werd in de Engelse media de naam van Ruud van Nistelrooy in verband gebracht met West-Ham United. De ploeg bezet momenteel plaats zestien in de Premier league en kampt tevens met een schuld van ruim 100 miljoen euro.
Zou goed kunnen dat Ruud echt terug naar Engeland gaat. Alleen zou dan wat Sullivan hier zegt niet kunnen, want volgens mij wilde de Spurs en nog een club uit de UK van Nistelrooy ook hebben. Of is het stiekem Huntelaar.
Liever 5 in de hand, dan schijten op een natte krant.
pi_77133460
Galatasaray

Frank Rijkaard is nog niet uitgewinkeld bij Galatasaray. De coach heeft zijn vizier nu gericht op Phillipe Senderos, de verdediger van Arsenal die voor een redelijk bod mag vertrekken uit Londen. Senderos leek op weg te zijn naar Celtic, maar zolang de deal niet afgerond is, blijft Rijkaard hopen. De Nederlandse coach denkt de hulp van de Zwitser goed te kunnen gebruiken in de race om de Turkse titel.

Bron: Daily Star via Voetbalzone
Eskimo Joe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')