Ik heb zelfs nog een paar vrienden van de kleuterschoolquote:Op woensdag 30 december 2009 20:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Typisch, voor mij ook... Ben nog steeds bevriend met wat mensen uit die tijd. Alweer 19 jaar, godskolere.
Je reactie verbaasde me al.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:32 schreef -Hans- het volgende:
Oh, deze plaat... dacht dat we bij Down Under waren aagenkomen..
Zo lang besta ik nog niet eens.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een paar vrienden van de kleuterschool. Afgelopen weekend feestje gehad. Eén van hen ken ik alweer.... 29 jaar
. En een andere 27 jaar, geloof ik.
Krijg ik een cola?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:32 schreef Noortje. het volgende:
Ik moet altijd bijna janken bij dit nummer. En het kutte is dattie drie keer per dag wordt gedraaid in de winkel.
Ben je toch ook?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
hou eens op allemaal, ik ga me nog echt oud voelen hier
Ik werk in een tuincentrum.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Krijg ik een cola?
Nee *snik* ga weg *sniksnik*
zoiets
Netjes.. Ik ben totaal geïndoctrineerd door mijn ouders die Zappa fan waren/zijn, dus dan leer je alle muziekstijlen wel waarderen zo ongeveer.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het wordt inderdaad met de paplepel ingegooidU2, jeff buckley
M'n beste (tevens enige, maar dat terzijde) vriend uit die tijd is nu overtuigd anarchist. Dus die spreek ik haast nooit meerquote:Op woensdag 30 december 2009 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een paar vrienden van de kleuterschool. Afgelopen weekend feestje gehad. Eén van hen ken ik alweer.... 29 jaar
. En een andere 27 jaar, geloof ik.
Ja, maar ik zit nog in de ontkenningsfasequote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
M'n beste (tevens enige, maar dat terzijde) vriend uit die tijd is nu overtuigd anarchist. Dus die spreek ik haast nooit meer
Nee jongens geen telfout, het is echt zo..quote:Op woensdag 30 december 2009 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whahaha. Maar dat kan toch helemaal niet Timoer!
Details? 3FM.NL!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft iemand de programmering van morgenavond na zessen? ik heb het even gemist
En ik kan al raden wat je zei toen je uit de kameel kwam: Hallo Nederland!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:36 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee jongens geen telfout, het is echt zo..
QFT.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit nog in de ontkenningsfase![]()
Voordeel van ouder worden is wel dat je van steeds diversere muziek gaat genietenAlthans, mijn smaak ik echt veel en veel breder geworden naarmate ik ouder werd.
Da kan toch nie Timoer?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En ik kan al raden wat je zei toen je uit de kameel kwam: Hallo Nederland!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |