hou eens op allemaal, ik ga me nog echt oud voelen hierquote:
Tussen 11 en 17 zit zegmaar wel een enorm verschil.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
MAAR 6 jaar ja.. Ik ga oud leerlingen hier binnenkort tegenkomen ben ik bang
ik voel me jongquote:Op woensdag 30 december 2009 20:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
hou eens op allemaal, ik ga me nog echt oud voelen hier
Da's waar ook. Hoe bevalt het in Huize Roest Rust?quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:24 schreef Pixie. het volgende:
Ik ga ervandoorrr
toedeledokie![]()
& een fijne avond
En terechtquote:
Ja, jeweetz, die pubertijd, bij de meiden van niks naar van die rondingen op je lichaam enzoquote:Op woensdag 30 december 2009 20:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Tussen 11 en 17 zit zegmaar wel een enorm verschil.
Jaaaaa!!! groep 8 op de valreep muziek!!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:28 schreef Sersjee het volgende:
Ik was eigenlijk van plan om Apocalypse Now (gezellig!) te gaan kijken, maar ik denk da'k toch maar aan de radio gekluisterd blijf...
Deee-lite
![]()
Tweede-keer-3HAVO-muziek!
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, jeweetz, die pubertijd, bij de meiden van niks naar van die rondingen op je lichaam enzo
En nu al zo'n goede smaak, in plaats van die 538 meukquote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ook. Fris en fruitig. De bloei van mijn leven moet nog komen.
Dohhhh.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En nu al zo'n goede smaak, in plaats van die 538 meuk
Typisch, voor mij ook... Ben nog steeds bevriend met wat mensen uit die tijd. Alweer 19 jaar, godskolere.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jaaaaa!!! groep 8 op de valreep muziek!!![]()
![]()
(en grappig: ik heb ook een voor-de=2ekeer-3HAVO periodebeste ooit!)
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En nu al zo'n goede smaak, in plaats van die 538 meuk
Het erge is dat je t.o.v. mij aan de jonge kant van het midden zitquote:Op woensdag 30 december 2009 20:31 schreef borisz het volgende:
Ik geloof dat ik met '88 er tussen in zit.
Van die kleine jongetjes die maar niet willen groeien en de meiden hem voorbij groeienquote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, jeweetz, die pubertijd, bij de meiden van niks naar van die rondingen op je lichaam enzo
het wordt inderdaad met de paplepel ingegooidquote:Op woensdag 30 december 2009 20:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tsk.. amateurs.. ik had op mijn 3e al een goede smaak
![]()
Hmm ik dat niet direct, maar 3 en 4 Havo waren het tofste ooit. Heb verder nooit echt plezier gehad op school maar toen was het een groot feestquote:Op woensdag 30 december 2009 20:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Typisch, voor mij ook... Ben nog steeds bevriend met wat mensen uit die tijd. Alweer 19 jaar, godskolere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |