ik vermoed dat Then Jerico ook nog steeds als Then Jericho in de database staat. Niet vreemd trouwens, want zo stonden ze volgens mij destijds ook in de Top 40 genoteerdquote:Op woensdag 30 december 2009 20:20 schreef Sersjee het volgende:
Beetje jammer...
[..]
Net zoiets als "Greenday". Wie vult die database?
Dat kan niet, want dat ben ik al.quote:
meer niet?quote:
Tot later, Pixiequote:Op woensdag 30 december 2009 20:24 schreef Pixie. het volgende:
Ik ga ervandoorrr
toedeledokie![]()
& een fijne avond
Zoek een middenmootquote:Op woensdag 30 december 2009 20:25 schreef Noortje. het volgende:
Ik blijf mijn radio maar harder en zachter zetten.
pff, je komt net kijken manquote:Op woensdag 30 december 2009 20:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dat ben ik al.
Haha nee ik heb zin in hele harde muziek maar dan moet het wel bij de muziek passen. Racoon hard zetten bijvoorbeeld, dat gaat hem neit worden.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zoek een middenmootof zet hem op hard en zet je stream op zacht
of andersom
Die zijn ook 6 jaar kleiner.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
My god.. Ik geef les aan kinderen uit 98.. en vind die heeel klein nog
Gelukkig ben ik vergeleken met jou nog een jonge blomquote:Op woensdag 30 december 2009 20:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dat ben ik al.
hou eens op allemaal, ik ga me nog echt oud voelen hierquote:
Tussen 11 en 17 zit zegmaar wel een enorm verschil.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
MAAR 6 jaar ja.. Ik ga oud leerlingen hier binnenkort tegenkomen ben ik bang
ik voel me jongquote:Op woensdag 30 december 2009 20:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
hou eens op allemaal, ik ga me nog echt oud voelen hier
Da's waar ook. Hoe bevalt het in Huize Roest Rust?quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:24 schreef Pixie. het volgende:
Ik ga ervandoorrr
toedeledokie![]()
& een fijne avond
En terechtquote:
Ja, jeweetz, die pubertijd, bij de meiden van niks naar van die rondingen op je lichaam enzoquote:Op woensdag 30 december 2009 20:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Tussen 11 en 17 zit zegmaar wel een enorm verschil.
Jaaaaa!!! groep 8 op de valreep muziek!!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:28 schreef Sersjee het volgende:
Ik was eigenlijk van plan om Apocalypse Now (gezellig!) te gaan kijken, maar ik denk da'k toch maar aan de radio gekluisterd blijf...
Deee-lite
![]()
Tweede-keer-3HAVO-muziek!
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, jeweetz, die pubertijd, bij de meiden van niks naar van die rondingen op je lichaam enzo
En nu al zo'n goede smaak, in plaats van die 538 meukquote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ook. Fris en fruitig. De bloei van mijn leven moet nog komen.
Dohhhh.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En nu al zo'n goede smaak, in plaats van die 538 meuk
Typisch, voor mij ook... Ben nog steeds bevriend met wat mensen uit die tijd. Alweer 19 jaar, godskolere.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jaaaaa!!! groep 8 op de valreep muziek!!![]()
![]()
(en grappig: ik heb ook een voor-de=2ekeer-3HAVO periodebeste ooit!)
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En nu al zo'n goede smaak, in plaats van die 538 meuk
Het erge is dat je t.o.v. mij aan de jonge kant van het midden zitquote:Op woensdag 30 december 2009 20:31 schreef borisz het volgende:
Ik geloof dat ik met '88 er tussen in zit.
Van die kleine jongetjes die maar niet willen groeien en de meiden hem voorbij groeienquote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, jeweetz, die pubertijd, bij de meiden van niks naar van die rondingen op je lichaam enzo
het wordt inderdaad met de paplepel ingegooidquote:Op woensdag 30 december 2009 20:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tsk.. amateurs.. ik had op mijn 3e al een goede smaak
![]()
Hmm ik dat niet direct, maar 3 en 4 Havo waren het tofste ooit. Heb verder nooit echt plezier gehad op school maar toen was het een groot feestquote:Op woensdag 30 december 2009 20:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Typisch, voor mij ook... Ben nog steeds bevriend met wat mensen uit die tijd. Alweer 19 jaar, godskolere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |