De tweede klacht gaat dus eigenlijk over jezelf.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:25 schreef hanskraaijjr het volgende:
Ik dacht lekker naar Avatar te gaan in de bios en zitten met toch een paar meiden de hele tijd te kletsen met elkaar waardoor mijn bloed begon te koken en ik me niet meer op de film kon focussen.
Tweede klacht = Mensen die het allemaal maar pikken.
Jouw telefoon uitzetten en verder naar de film kijken.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:27 schreef hanskraaijjr het volgende:
Wat moet ik doen? Ik kan ze niet de bios uitzetten met geweld, want zonder gaan ze niet.
je bek open trekken zou een mooi begin geweest zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 19:27 schreef hanskraaijjr het volgende:
Wat moet ik doen? Ik kan ze niet de bios uitzetten met geweld, want zonder gaan ze niet.
Pathe heeft dat al... Mag je extra betalen, zodat de bioscoop eindelijk gaat leveren waar je allang voor betaalt...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:25 schreef hanskraaijjr het volgende:
Derde Klacht = Bioscoop die niet onderhand een club opricht waar strenge regels zijn voor mensen die wel een film willen volgen en dan mensen vanaf een jaar of 25 dat we niet bij die kleuterkinderen zitten.
Je geslachtsdeel in hun mond stoppen of de kaartjesscheurder waarschuwen.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:27 schreef hanskraaijjr het volgende:
Wat moet ik doen?
Bij het lezen van dit topic trok ik net zo'n gezicht als dat meisjequote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je bek open trekken zou een mooi begin geweest zijn
Wat kinderachtigquote:Op woensdag 30 december 2009 19:40 schreef poebz het volgende:
Gewoon iemand van het bioscoop personeel informeren. Ik werk zelf in de bioscoop en als de desbetreffende persoon na één waarschuwing nog door blijft gaan met lawaai maken zetten we die er gewoon uit. Of er gaat iemand van het personeel een tijdje bijzitten om ze in de gaten te houden.
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je bek open trekken zou een mooi begin geweest zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |