Waarom moet je ergens anders stage lopen trouwens nu? vinden ze je bij 3fm niet goed genoegquote:Op woensdag 30 december 2009 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben 'm op dit moment aan het knippen.
Heel eerlijk kan ik haar nog wel missen, misschien is ze veranderd na het glazen huis, ik probeer het iedergeval nog een keer.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:45 schreef Pixie. het volgende:
En natuurlijk kom ik weer met de vraag
weten jullie wanneer Annemiek weer moet draaien?
oehh okayquote:Op woensdag 30 december 2009 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal wel over anderhalve dag op zaterdagochtend zijn. Heb je haar nog niet op een andere manier kunnen benaderen?![]()
Ja, echt hehquote:
Dacht dat er al een fragment van was, maar schijnbaar niet dus. Maar te gek, Sirolf !quote:Op woensdag 30 december 2009 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben 'm op dit moment aan het knippen.
Gerard en ik kennen onze klassiekersquote:
3fm is nu werk geworden, dus dat mag geen stage meer hetenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom moet je ergens anders stage lopen trouwens nu? vinden ze je bij 3fm niet goed genoeg
M'n opleiding heeft liever dat ik meerdere ervaringen opdoe, en ik vind dat zelf eigenlijk ook wel een goed idee. Daarnaast ben ik eigenlijk niet weggeweest bij 3FM, aangezien ik sinds m'n vorige stage meehelp aan de nieuwe website.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom moet je ergens anders stage lopen trouwens nu? vinden ze je bij 3fm niet goed genoeg
Agh, okquote:Op woensdag 30 december 2009 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
3fm is nu werk geworden, dus dat mag geen stage meer heten
Nee hoor, da's de reden niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wachtquote:Op woensdag 30 december 2009 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
http://members.home.nl/hole88/sr09/quote:Op woensdag 30 december 2009 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Oja, dit is de plaat die Gerard ook briljant kan nadoen. Angstig goed gewoon. Iemand toevallig de link naar het fragment? Op een gegeven moment houdt hij ook zo'n bal in zijn handen. Past precies bij de tekst. Geniaal
ik dacht al, ik ben toch niet zo oudquote:Op woensdag 30 december 2009 19:49 schreef Noortje. het volgende:
Hihi iedereen vind dit jeugdsentiment. Ik vind het Werchtersentiment.
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:50 schreef Noortje. het volgende:
Stream aan en nog een keer het eind
JAWEL!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik dacht al, ik ben toch niet zo oud
Jij bent een snotneus. Zo'n heel klein snotneusje.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik dacht al, ik ben toch niet zo oud
Alleen de groetjes?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:51 schreef Pixie. het volgende:
Sirolf
Doe de groetjes maar aan Annemiek voor mij dan![]()
Ja voorlopig nog welquote:
Dus jij wilt een herhaling van een niet nader te noemen nieuwjaarsnacht?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat glas champagne staat daar ook maar voor de show he.... Kom op, Domien, je lust 't wel!
DIE RUUUUUUUUST?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:52 schreef Noortje. het volgende:
Wat een verschil. Met een minuut geleden.
Daar was ik op uit jaquote:Op woensdag 30 december 2009 19:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dus jij wilt een herhaling van een niet nader te noemen nieuwjaarsnacht?
Dat was echt hilarisch én legendarisch!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dus jij wilt een herhaling van een niet nader te noemen nieuwjaarsnacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |