Heb ze inderdaad nooit live gezien, maar het klinkt niet speciaal zo op de radio dus ik zou ze ook nooit live willen gaan zien..quote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kyteman overhypet?!Kan wel merken dat je die gasten nooit live hebt gezien... Zelden, maar dan ook echt heel zelden is een hype zó terecht geweest!
Echt hee! Viel zwaaaar tegen.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jammer dat die hype op cd totaal niet overkomt.
Viel ook tegen.quote:
Hay!quote:
Ik zou de CD ook niet opzetten, maar live is het echt gaaf.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:39 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Heb ze inderdaad nooit live gezien, maar het klinkt niet speciaal zo op de radio dus ik zou ze ook nooit live willen gaan zien..
you foolquote:Op woensdag 30 december 2009 19:39 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Heb ze inderdaad nooit live gezien, maar het klinkt niet speciaal zo op de radio dus ik zou ze ook nooit live willen gaan zien..
Hihi dat zag ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
Deze plaat zingt Ekdom al jaren mee in het Glazen Huis, en dit jaar ook weer. Ik zie 'm nog niet op YouTube, dus zal 'm binnenkort even gaan uploaden.
Kan nu niet bij de nps stage lopenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:38 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is tijdens het luisteren naar Dhr. D. Verschuuren druk bezig met het uitzoeken van een afstudeerstage.
Al vrees ik dat het erg moeilijk wordt voor een bedrijf om m'n stage bij 3FM te evenaren, laat staan overtreffen...!
Ze zijn toch uit elkaaaar?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
you foolnjuust gaan doen
op de radio klinkt het niet omdat dat spektakel eromheen er niet is
Genoeg omroepen, maar ik wil nu eigenlijk ook weleens wat doen in een andere branche. Wel lastig om een goede plek te vinden, want ik ben nogal kieskeurig...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan nu niet bij de nps stage lopen
Dat zegt meer over jouw muzikale voorkeur dan over het kunnen van Kyteman en zijn orkest.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:39 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja nou allemaal prima maar hij kan ze niet live zien.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kyteman, ik weet niet, ik denk dan eerder dat ze even wat projectjes voor zichzelf doen ed
Afstand was in iedergeval geen criteriumquote:Op woensdag 30 december 2009 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Genoeg omroepen, maar ik wil nu eigenlijk ook weleens wat doen in een andere branche. Wel lastig om een goede plek te vinden, want ik ben nogal kieskeurig...
Yup. Stoppen op je hoogtepunt noemen ze dat.quote:
Wehehe ik moest er wel om lachen ja..quote:Op woensdag 30 december 2009 19:43 schreef naatje_1 het volgende:
Domien leest ook niet gewoon mee hoor
Dat is bijna niet mogelijkquote:Op woensdag 30 december 2009 19:44 schreef Noortje. het volgende:
Dit is net zo erg als de stem van Dinand.
Kan je nagaan.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat is bijna niet mogelijk
Zeg. Ga es in de hoek staan ja!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:44 schreef Noortje. het volgende:
Dit is net zo erg als de stem van Dinand.
ikquote:Op woensdag 30 december 2009 19:45 schreef Noortje. het volgende:
Wie van jullie lust geen stoofpeertjes?
Muuuuuuuuu.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeg. Ga es in de hoek staan ja!
Ik ben 'm op dit moment aan het knippen.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Oja, dit is de plaat die Gerard ook briljant kan nadoen. Angstig goed gewoon. Iemand toevallig de link naar het fragment? Op een gegeven moment houdt hij ook zo'n bal in zijn handen. Past precies bij de tekst. Geniaal
Stoofpeertjesquote:Op woensdag 30 december 2009 19:45 schreef Noortje. het volgende:
Wie van jullie lust geen stoofpeertjes?
Dat zal wel over anderhalve dag op zaterdagochtend zijn. Heb je haar nog niet op een andere manier kunnen benaderen?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:45 schreef Pixie. het volgende:
En natuurlijk kom ik weer met de vraag
weten jullie wanneer Annemiek weer moet draaien?
Moet ik van kokhalsenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:46 schreef Noortje. het volgende:
Hoe kan je nou geen stoofpeertjes lusten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |