Geboren in 69??quote:Op woensdag 30 december 2009 19:29 schreef Sersjee het volgende:
Niet da'k 'em heb aangevraagd, maar dit is gewoon mijn plaat.
Als je die luchtgitaar er maar in houdt!!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:29 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, want dan krijgen we commentaar dat we Gerard nadoenIk zal niet meer playbacken!
je bent sarcastisch hoop ikquote:Op woensdag 30 december 2009 19:29 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, want dan krijgen we commentaar dat we Gerard nadoenIk zal niet meer playbacken!
Nou was het ook maar een grapje van me, maar bedankt voor het linkje. Goede reden om het 'jou' plaat te laten zijnquote:
Mooi moment om nog even Bat out of hell aan te slingerenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:34 schreef Captain_Slow het volgende:
Deze van Kyteman heb ik nog nooit gehoord, maar aangezien hij zo hoog staat kun je concluderen dat het een van de zoveel overhypte Nederlandse nummers is..
Ik las 'met een halve oorlog'.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh! Even met een half oor/oog naar Top2000 a Gogo kijken/luisteren..
Kyteman overhypet?!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:34 schreef Captain_Slow het volgende:
Deze van Kyteman heb ik nog nooit gehoord, maar aangezien hij zo hoog staat kun je concluderen dat het een van de zoveel overhypte Nederlandse nummers is..
Jammer dat die hype op cd totaal niet overkomt.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kyteman overhypet?!Kan wel merken dat je die gasten nooit live hebt gezien... Zelden, maar dan ook echt heel zelden is een hype zó terecht geweest!
Noorquote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef Noortje. het volgende:
n0es, dat dit nummer zo hoog staat.
Helemaal mee eens. Meer bijzonder dat zo'n superproject in Nederland gelukt isquote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kyteman overhypet?!Kan wel merken dat je die gasten nooit live hebt gezien... Zelden, maar dan ook echt heel zelden is een hype zó terecht geweest!
O, absoluut. Ik denk dat als ze het album later hadden opgenomen, het een stuk beter had geklonken. Misschien wat van de energie had meegekregen, want dat album viel gewoon tegen.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jammer dat die hype op cd totaal niet overkomt.
Dat is vaker met dit soort dingen. Het is meer gemaakt voor liveuitvoeringen dan om zomaar op te zetten. Vond het op Lowlands errug gaaf, maar de meeste nummers zakken totaal in op cd. Mist de power..quote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jammer dat die hype op cd totaal niet overkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |