dan kun je toch makkelijker de deurbel vinden?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:53 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Simpele vraag, hopelijk ook n simpel antwoord:
Weet iemand of t de bedoeling is dat het lampje van een verlicht deurbelknopje altijd brandt, behalve als je aanbelt? Ik had het namelijk andersom verwacht.
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:56 schreef Brentmeister het volgende:
Wat heeft het lampje nog voor nut als ie alleen brandt als je er op drukt? Kan je em nog niet vinden.
nee.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:14 schreef glasbak het volgende:
Ben jij zo'n figuur wat wil weten of het lampje in de koelkast uitgaat als je de deur dicht doet?
Daar is het ondertussen een beetje laat voorquote:Op woensdag 30 december 2009 18:41 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
nee.
Antwoord is me duidelijk, gooi hier maar n slotje op voordat heel FOK! me gaat uitlachen...
is volkomen normaal..ik heb óók zo'n deurbel namelijkquote:Op woensdag 30 december 2009 17:53 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Simpele vraag, hopelijk ook n simpel antwoord:
Weet iemand of t de bedoeling is dat het lampje van een verlicht deurbelknopje altijd brandt, behalve als je aanbelt? Ik had het namelijk andersom verwacht.
Ah, dus daarom wordt er geen slotje opgegooid, ondanks mijn topic-report...quote:Op donderdag 31 december 2009 12:02 schreef static het volgende:
Nope. Dit blijft je achtervolgen.
Been there, done that.
Welcome to FOK!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:12 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Ah, dus daarom wordt er geen slotje opgegooid, ondanks mijn topic-report...
Ook prima, veel plezier allemaal met mij uitlachen! Ik ben er vandoor... Even mn deurbel ruilen bij de Gamma...
Hehe inderdaad, daarom heb ik geen slotje gezet.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:12 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Ah, dus daarom wordt er geen slotje opgegooid, ondanks mijn topic-report...
Ook prima, veel plezier allemaal met mij uitlachen! Ik ben er vandoor... Even mn deurbel ruilen bij de Gamma...
Dat is een deurbel voor dovenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:55 schreef cvboer het volgende:
Als ik op mijn deurbel druk gaat het lampje aan. volgens mij heb ik iets verkeerd gedaan..
Dat ligt eraan waar de dove staat,quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:59 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dat is een deurbel voor dovenAlleen zit het lampje op de verkeerde plek
Niet mij met je zelf vergelijken vriend! Sorry dat ik niet elke seconden op Fok zit, zodat ik METEEN kan reageren.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:57 schreef Adames het volgende:
[..]
HAHAHAHA JA![]()
![]()
![]()
![]()
grote kans dat jij de grap pas snapte nadat het 7 keer was gezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |