Eet maar lekker, pikquote:Op woensdag 30 december 2009 17:50 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Je bent niet goed,
zit nu lekker met een bak pelpinda`s op schoot! hahaha
Eerst villen en dan oppeuzelen. Stelletje kanibalenquote:
Vrouwtje komt straks met een zak van de snackbar... gelukkig wel met Pindasaus! gnagnaquote:
Ze is namelijk erg kort, 1.62! dan mag tje toch wel?quote:
Nee, dan mag dat nietquote:Op woensdag 30 december 2009 17:58 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ze is namelijk erg kort, 1.62! dan mag tje toch wel?
miss: winda mag best! als je wilt proeven, moet je Flappekz even vragen!
Waarom niet? ze heeft nog meer kleine delen... ze mag mij toch ook dikke noemen?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, dan mag dat niet
En Indonesisch is mijn favoriete eten. Daar mag je mij dan weer voor wakker maken
Proeven aan een pindaquote:
Neej man, kom op!quote:Op woensdag 30 december 2009 17:58 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ze is namelijk erg kort, 1.62! dan mag tje toch wel?
Het klinkt zo denigrerendquote:Op woensdag 30 december 2009 18:01 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Waarom niet? ze heeft nog meer kleine delen... ze mag mij toch ook dikke noemen?
quote:
Dat soort benamingen zijn alleen voor vrouwen weggelegd:quote:Op woensdag 30 december 2009 18:01 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Waarom niet? ze heeft nog meer kleine delen... ze mag mij toch ook dikke noemen?
Ik hou van klein... sorry dat het bij jou verkeerd over kwamquote:
Omdat jij dikke delen hebt?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:01 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ja, voornamelijk een bierspoiler waar ze veel over klaagt! verder zou ik ook niet weten waarom ze mij dikke moet noemen!quote:
Fijne relatiequote:Op woensdag 30 december 2009 18:06 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ja, voornamelijk een bierspoiler waar ze veel over klaagt! verder zou ik ook niet weten waarom ze mij dikke moet noemen!
Ze klaagt al 2 jaar! maar de relatie is verder prima hoor!quote:Op woensdag 30 december 2009 18:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Fijne relatie![]()
Zolang heb je die toch nog niet? En dan al klagen over je bierspoiler...arme jij
En je bent niet genegen je er iets van aan te trekken?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:11 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ze klaagt al 2 jaar! maar de relatie is verder prima hoor!
Neu, ik hou heel veel van haar! maar ook van bierquote:Op woensdag 30 december 2009 18:14 schreef Lovechild het volgende:
[..]
En je bent niet genegen je er iets van aan te trekken?
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:28 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Neu, ik hou heel veel van haar! maar ook van bier
Weet je wel zeker dat je hier gezien wilt worden?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wie niet weg is , is gezien,..gevonden!
Uiteraard, geen feestje is compleet zonder RBquote:Op woensdag 30 december 2009 18:35 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je hier gezien wilt worden?
Behalve een seksfeestje dan...quote:Op woensdag 30 december 2009 18:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Uiteraard, geen feestje is compleet zonder RB
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Behalve een seksfeestje dan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mag ik wel komen?Komen op een seksfeestje lijkt me een redelijke mustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't you love her madly?
* bla bla yesterdays news enzoquote:Op woensdag 30 december 2009 18:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Behalve een seksfeestje dan...
Ik hoor zelf een "Haags randje" inmiddels bij mezelf. Maar voordat ik me op een meet vertoon...quote:Op woensdag 30 december 2009 18:50 schreef MissMSX het volgende:
Die Den Haag meet moet er toch echt maar eens gaan komen. Erg beniewd hoe idereen praat
Als ik voor iedere keer dat ik je dat heb zien zeggen een kilo was kwijt geraakt, was ik nu ver onder gewicht geweest.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:47 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben wel liever lui als moe , maar geen pinda! Heb mij wel voorgenomen in het nieuwe jaar echt een keer te gaan sporten.
En zo gaat het in real live dus ook , wat jij schrijft heb ik ook al vaker te horen gekregenquote:Op woensdag 30 december 2009 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik voor iedere keer dat ik je dat heb zien zeggen een kilo was kwijt geraakt, was ik nu ver onder gewicht geweest.
Wat dacht je van luimormel@gmail.com als e-mailadres?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:53 schreef zeemonster het volgende:
En zo gaat het in real live dus ook , wat jij schrijft heb ik ook al vaker te horen gekregen
True...quote:Op woensdag 30 december 2009 18:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
* bla bla yesterdays news enzo![]()
Dat is een goede! Die ga ik echt proberenquote:Op woensdag 30 december 2009 18:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van luimormel@gmail.com als e-mailadres?
Nu durft niemand er meer wat van te zeggen, omdat ze bang zijn voor een ram voor hun harsesquote:Op woensdag 30 december 2009 18:53 schreef Atreidez het volgende:
Vroegah, toen ik als 20 jarige in Rdam ging stappen, zeiden ze wel tegen mij van "zeau, jij komt zeker uit Den Haag".. Maar volgens mij hebben jongeren wat meer de neiging om de toon te gebruiken, terwijl ik het nu nooit meer hoor
Op de fiets naar je werk helpt al. Of doe je dat al?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
En dan te bedenken dat zeemonster voor een pisbedragje maandelijks gewoon onbeperkt kan sporten via het werk.....echt slecht hoor hahahhaa![]()
Nou moet ik niets zeggen want ik heb zelf ook een jaarabbo gehad waarbij ik dus 1x ben wezen sporten en daarna alleen nog naar de zonnebank ben gegaan. Ik moet ook weer wat gaan doen aan mijn conditie.
Ik zie een uitgebreide bedankmail via je nieuwe e-mailadres graag tegemoet.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:54 schreef zeemonster het volgende:
Dat is een goede! Die ga ik echt proberen
Edit: beschikbaar
Ik heb er weleens aan gedacht,......telt dat ook?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op de fiets naar je werk helpt al. Of doe je dat al?
Nou, die Haagse mentaliteit zou ik soms best wel een beetje willen hebben.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu durft niemand er meer wat van te zeggen, omdat ze bang zijn voor een ram voor hun harses
Alleen als het pijn deed, want dat betelent dat je je hersens aan het werk hebt gezetquote:Op woensdag 30 december 2009 18:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb er weleens aan gedacht,......telt dat ook?
Ik ookquote:Op woensdag 30 december 2009 18:58 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou, die Haagse mentaliteit zou ik soms best wel een beetje willen hebben.
Ik heb je mailadres nietquote:Op woensdag 30 december 2009 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie een uitgebreide bedankmail via je nieuwe e-mailadres graag tegemoet.
Dat is het enige gedeelte van mijn lichaam wat goed afgetraind is. Ik ben verders wel slank maar heb geen sportconditie meer. Vroegah daarentegen......maar ja dat is voorbijquote:Op woensdag 30 december 2009 19:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen als het pijn deed, want dat betelent dat je je hersens aan het werk hebt gezet
Dat staat in m'n profiel!quote:
Toen guldens nog van hout waren enzo... ja... da's lang geleden...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat is het enige gedeelte van mijn lichaam wat goed afgetraind is. Ik ben verders wel slank maar heb geen sportconditie meer. Vroegah daarentegen......maar ja dat is voorbij
Het vloeken en tieren is anders behoorlijk ontwikkeld bij jou.quote:
Owh my god... jij hebt gewoon een hotmailadres...quote:
Ja, in vertrouwde omgevingquote:Op woensdag 30 december 2009 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het vloeken en tieren is anders behoorlijk ontwikkeld bij jou.
Vroegâh, toen internet nog jong was, had ik zelfs airwin@hotmail.com in mijn bezit. Toen heeft Microsoft een keer mijn account afgesloten omdat 'ie een maand inactief was en toen was ik 'm kwijt.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:02 schreef MissMSX het volgende:
Owh my god... jij hebt gewoon een hotmailadres...
Ik ben geen oude lul, oud zijn heeft niets met je conditie maken.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:03 schreef Lovechild het volgende:
Jeez R_B, kap toch eens met jezelf als een oude lul te presenteren
Toen internet nog jong was had je dds en freemail en yahoo. En zelfs toen al was Microsoft van de duivelquote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroegâh, toen internet nog jong was, had ik zelfs airwin@hotmail.com in mijn bezit. Toen heeft Microsoft een keer mijn account afgesloten omdat 'ie een maand inactief was en toen was ik 'm kwijt.
Uit hebt gezet?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:06 schreef AirwiN het volgende:
Ow, en ik zie net dat ik mijn xs4all adres uit heb gezet in m'n profiel...
Bij dds had ik airwin@ddsn.nlquote:Op woensdag 30 december 2009 19:06 schreef MissMSX het volgende:
Toen internet nog jong was had je dds en freemail en yahoo. En zelfs toen al was Microsoft van de duivel
Onzichtbaar.quote:
Owh, je hebt een ander msn-adresquote:Op woensdag 30 december 2009 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij dds had ik airwin@ddsn.nl
[..]
Onzichtbaar.
Das juist goed, omdat het dagelijks is.. Maja, ws. ben jij net zo'n mooi weer fietser als ikquote:Op woensdag 30 december 2009 18:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb er weleens aan gedacht,......telt dat ook?
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:00 schreef zeemonster het volgende:
Mijn zwaarlijvige zus heeft mijn fiets aan barrels gereden en ik wacht nog steeds op een vervangend exemplaar, als dat geen excuus is!
Health Spa bedoel je A_A?
Is dat die gorillaclub hierachter?quote:
Hebben jullie een jaar geleden dat nobele streven ook al niet gehad?quote:
Je vergeet de vrouwen nog met de zonnebank op de stand 'well done'.quote:
Via mijn werk kost het 15 euro per maand,de rest betaald de werkgeverquote:Op woensdag 30 december 2009 19:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hebben jullie een jaar geleden dat nobele streven ook al niet gehad?
[..]
Je vergeet de vrouwen nog met de zonnebank op de stand 'well done'.
Welke sportschool is dat niet tegenwoordigquote:Op woensdag 30 december 2009 19:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat die gorillaclub hierachter?
Dat komt doordat je ditquote:Op woensdag 30 december 2009 19:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben geen oude lul, oud zijn heeft niets met je conditie maken.
zei he. Dat het voorbij is wil nog niet zeggen dat het niet weer terug kan komen.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Vroegah daarentegen......maar ja dat is voorbij
Ik ging naar een sportclub met ouwe sokken en ielige homo's. Zo zouden ze allemaal moeten zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 19:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Via mijn werk kost het 15 euro per maand,de rest betaald de werkgever
[..]
Welke sportschool is dat niet tegenwoordig
Bij de Hornbach is ook een Fitness First toch?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:18 schreef zeemonster het volgende:
Ik zat eerder te denken aan Fitness First of die bij de Hornbach daar in de buurt
Daar trainen wij...Alleen heet ie Fit for Freequote:Op woensdag 30 december 2009 19:18 schreef zeemonster het volgende:
Ik zat eerder te denken aan Fitness First of die bij de Hornbach daar in de buurt
Ik ga eens een praatje maken met de OR denk ik, lijkt me bij ons ook wel haalbaar.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Via mijn werk kost het 15 euro per maand,de rest betaald de werkgever
En dan, met de auto naar de sportschool ?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:18 schreef zeemonster het volgende:
Oh dan kan je hier komen douchen...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:18 schreef zeemonster het volgende:
Nou, als ik de mannendouches daar eens bekijk....ik ga daar echt niet douchen hoor!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:30 schreef zeemonster het volgende:
Ik douche natuurlijjk gewoon daar grapjas.
Ook niet gezellig....quote:Op woensdag 30 december 2009 19:30 schreef zeemonster het volgende:
Ik douche natuurlijjk gewoon daar grapjas.
Broer?? En hij wou bijna zijn "theezakjes" meenemen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:26 schreef summer29 het volgende:
A-A, ik hoorde van Solid dat jij ook Indo bent.. Ik kom oorspronkelijk uit Indonesie... Wie weet zijn wij zus-broer
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:26 schreef summer29 het volgende:
A-A, ik hoorde van Solid dat jij ook Indo bent.. Ik kom oorspronkelijk uit Indonesie... Wie weet zijn wij zus-broer
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Broer?? En hij wou bijna zijn "theezakjes" meenemen.
Goed gegeten vandaag?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:54 schreef Lovechild het volgende:
Pfff volgens mij ben ik ziek aan het worden. Lekker handig, heb morgen mijn laatste werkdag![]()
Ben (oa) zo duizelig as hell, moest daarstraks even snel van m'n stoel af, viel ik gewoon en bij het opstaan weer
Ehum, foto?!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
nu ben ik helemaal benieuwd naar een foto want als je familie van mij bent zal je er best erg appetijtelijk uit moeten zien
![]()
[..]
Ja dat gaat niet meer door dan he, DAT theezakjedan nog enkel gewoon normale thee
![]()
*Burp* nu welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |