Nou, die Haagse mentaliteit zou ik soms best wel een beetje willen hebben.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu durft niemand er meer wat van te zeggen, omdat ze bang zijn voor een ram voor hun harses
Alleen als het pijn deed, want dat betelent dat je je hersens aan het werk hebt gezetquote:Op woensdag 30 december 2009 18:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb er weleens aan gedacht,......telt dat ook?
Ik ookquote:Op woensdag 30 december 2009 18:58 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou, die Haagse mentaliteit zou ik soms best wel een beetje willen hebben.
Ik heb je mailadres nietquote:Op woensdag 30 december 2009 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie een uitgebreide bedankmail via je nieuwe e-mailadres graag tegemoet.
Dat is het enige gedeelte van mijn lichaam wat goed afgetraind is. Ik ben verders wel slank maar heb geen sportconditie meer. Vroegah daarentegen......maar ja dat is voorbijquote:Op woensdag 30 december 2009 19:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen als het pijn deed, want dat betelent dat je je hersens aan het werk hebt gezet
Dat staat in m'n profiel!quote:
Toen guldens nog van hout waren enzo... ja... da's lang geleden...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat is het enige gedeelte van mijn lichaam wat goed afgetraind is. Ik ben verders wel slank maar heb geen sportconditie meer. Vroegah daarentegen......maar ja dat is voorbij
Het vloeken en tieren is anders behoorlijk ontwikkeld bij jou.quote:
Owh my god... jij hebt gewoon een hotmailadres...quote:
Ja, in vertrouwde omgevingquote:Op woensdag 30 december 2009 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het vloeken en tieren is anders behoorlijk ontwikkeld bij jou.
Vroegâh, toen internet nog jong was, had ik zelfs airwin@hotmail.com in mijn bezit. Toen heeft Microsoft een keer mijn account afgesloten omdat 'ie een maand inactief was en toen was ik 'm kwijt.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:02 schreef MissMSX het volgende:
Owh my god... jij hebt gewoon een hotmailadres...
Ik ben geen oude lul, oud zijn heeft niets met je conditie maken.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:03 schreef Lovechild het volgende:
Jeez R_B, kap toch eens met jezelf als een oude lul te presenteren
Toen internet nog jong was had je dds en freemail en yahoo. En zelfs toen al was Microsoft van de duivelquote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroegâh, toen internet nog jong was, had ik zelfs airwin@hotmail.com in mijn bezit. Toen heeft Microsoft een keer mijn account afgesloten omdat 'ie een maand inactief was en toen was ik 'm kwijt.
Uit hebt gezet?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:06 schreef AirwiN het volgende:
Ow, en ik zie net dat ik mijn xs4all adres uit heb gezet in m'n profiel...
Bij dds had ik airwin@ddsn.nlquote:Op woensdag 30 december 2009 19:06 schreef MissMSX het volgende:
Toen internet nog jong was had je dds en freemail en yahoo. En zelfs toen al was Microsoft van de duivel
Onzichtbaar.quote:
Owh, je hebt een ander msn-adresquote:Op woensdag 30 december 2009 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij dds had ik airwin@ddsn.nl
[..]
Onzichtbaar.
Das juist goed, omdat het dagelijks is.. Maja, ws. ben jij net zo'n mooi weer fietser als ikquote:Op woensdag 30 december 2009 18:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb er weleens aan gedacht,......telt dat ook?
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:00 schreef zeemonster het volgende:
Mijn zwaarlijvige zus heeft mijn fiets aan barrels gereden en ik wacht nog steeds op een vervangend exemplaar, als dat geen excuus is!
Health Spa bedoel je A_A?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |