Huh? Als jij naar www.dekeeper.nl gaat kom jij uit op een weblog? Da's vreemd...quote:Op woensdag 30 december 2009 15:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb erop geklikt en ook de url aangepast, tis een weblog van een 20 jarige meisje maar ik vond de afbeelding niet terug op de weblog zelf. Gegoogeld op pessarium (jaaaa, dat weet ik dan weer wel) en op menustratie trechter of menustratie. Niets bruikbaars gevonden
Bedankt voor het antwoord.
Maar daarom niet minder leukquote:
Overigens, het is menSTRUatie. Zal je Google-resultaten wel verbeteren ;-)quote:Op woensdag 30 december 2009 15:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
menustratie trechter of menustratie. Niets bruikbaars gevonden
Nee ik heb op de url van miss msx gezocht, niet die van jou.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:33 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Huh? Als jij naar www.dekeeper.nl gaat kom jij uit op een weblog? Da's vreemd...
Maar natuurlijk geef ik antwoord. T zou een beetje suf zijn als ik ergens mee zou strooien (ff kort door de bocht) en dan niet zou willen vertellen wat het is.
Wel dom want nu zie ik diva2.jpg staan, zo had ik het ook kunnen ontdekken maar ik dacht bij diva aan een vrouwtje met kapsones en onmogelijke eisen.quote:
Nou ja, je bent erachter in ieder gevalquote:Op woensdag 30 december 2009 15:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee ik heb op de url van miss msx gezocht, niet die van jou.
[..]
Wel dom want nu zie ik diva2.jpg staan, zo had ik het ook kunnen ontdekken maar ik dacht bij diva aan een vrouwtje met kapsones en onmogelijke eisen.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moet je je vet een keer verschonen.
Foto'squote:Op woensdag 30 december 2009 16:11 schreef nectarientje het volgende:
klaar met shoppen.. Zere voeten maar zeer goed geslaagd
Nieuwe ondergoedjes *auw portemonnee,Madeleine*
jurkje, laarzen, panty/legging, haarverf, froebelspulletjesHelemaal fijn!
Ik mezelf met een broodje met tomaat en geitenkaasquote:Op woensdag 30 december 2009 16:29 schreef MissMSX het volgende:
Overigens heb ik mezelf maar verwend met een lekker stuk spekkoek. Dat gesjouw met ultrazware boodschappen is niet tof
Oeh, spekkoekquote:Op woensdag 30 december 2009 16:29 schreef MissMSX het volgende:
Overigens heb ik mezelf maar verwend met een lekker stuk spekkoek. Dat gesjouw met ultrazware boodschappen is niet tof
Dat klinkt een stuk gezonderquote:Op woensdag 30 december 2009 16:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik mezelf met een broodje met tomaat en geitenkaas
Maar je bent al wakkerquote:Op woensdag 30 december 2009 16:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oeh, spekkoek![]()
![]()
Daar kun je mij nou voor wakker maken
Okeoke, je kunt me er wakker voor maken als ik slaapquote:Op woensdag 30 december 2009 16:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar je bent al wakker
Ik heb hier een stuk gewone en een stuk cocoskoek liggen
Klinkt jaquote:
Bij die Chinees aan de Gedempte Gracht hebben ze heerlijke spekkoek voor weinig geldquote:Op woensdag 30 december 2009 16:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Okeoke, je kunt me er wakker voor maken als ik slaap
Ik ben jaloers...
Dat moet je er natuurlijk ook niet bijvertellenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Klinkt jaT is zo'n afbakbroodje, heus niet veel gezonder dan spekkoek.
Zal t onthouden voor als ik daar in de buurt benquote:Op woensdag 30 december 2009 16:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Bij die Chinees aan de Gedempte Gracht hebben ze heerlijke spekkoek voor weinig geld
Sowieso is het eten daar lekker voor erg weinig geld. Briljante tentquote:Op woensdag 30 december 2009 16:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zal t onthouden voor als ik daar in de buurt ben
Thanks voor de tipquote:Op woensdag 30 december 2009 17:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sowieso is het eten daar lekker voor erg weinig geld. Briljante tent
Ah ik vond het zo sneu als jij je als enige zielig zou voelenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat moet je er natuurlijk ook niet bijvertellen
Hehheh, ik voel me niet zielig hoor. Ik kan ongezond eten heel goed hebbenquote:Op woensdag 30 december 2009 17:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ah ik vond het zo sneu als jij je als enige zielig zou voelen
Ik ook, maar mijn figuur niet zoquote:Op woensdag 30 december 2009 17:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hehheh, ik voel me niet zielig hoor. Ik kan ongezond eten heel goed hebben
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:13 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik ook, maar mijn figuur niet zo
Ik leef met je meequote:Op woensdag 30 december 2009 17:17 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, nou ja, daar probeer ik mee te leven.
Je bent niet wereldvreemd.....Je bent nooit te oud om te lerenquote:Op woensdag 30 december 2009 17:26 schreef SolidasRock het volgende:
Bij spekkoek denk ik aan die roze gele zachte snoepgoed maar google zegt weer eens wat anders, het schijnen taart met diverse lagen te zijn (geen spek neem ik aan?)![]()
BEN IK ZO WERELDVREEMD OF ZO?????????
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:26 schreef SolidasRock het volgende:
Bij spekkoek denk ik aan die roze gele zachte ruitvormige snoepgoed maar google zegt weer eens wat anders, het schijnen taart met diverse lagen te zijn (geen spek neem ik aan?)![]()
BEN IK ZO WERELDVREEMD OF ZO?????????
quote:
Nou, wat stom van d'rquote:Op woensdag 30 december 2009 17:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Spekkoek is zoooo lekker
Mijn indische oma maakte het altijd zelftot ze doodging en toen maakte ze het niet meer
Hehe, echt nietquote:Op woensdag 30 december 2009 17:38 schreef MissMSX het volgende:
Het zou me ook niet moeten verbazen in een den haag topic he
Da's gewoon een spekkie.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:26 schreef SolidasRock het volgende:
Bij spekkoek denk ik aan die roze gele zachte ruitvormige snoepgoed
Ben er al achterquote:
Alleen mis ik het uiterlijk, heb wel de trekjesquote:Op woensdag 30 december 2009 17:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, wat stom van d'r
Je bent een pinda![]()
Praat je ook zo keurig?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Alleen mis ik het uiterlijk, heb wel de trekjeslekker eten, lui, heet (eten
) en vast nog wat dingen
Nu ben ik even wereldvreemd: hoezo dat dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:38 schreef MissMSX het volgende:
Het zou me ook niet moeten verbazen in een den haag topic he
Den Haag zit namelijk vol met indo`s!quote:Op woensdag 30 december 2009 17:43 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nu ben ik even wereldvreemd: hoezo dat dan?
Valt best mee; je bent mij dvdtjes komen brengen!quote:Op woensdag 30 december 2009 17:42 schreef Marvelous het volgende:
hier ook een stuk pinda, liever lui dan moe...
Heuj Bro!quote:Op woensdag 30 december 2009 17:42 schreef Marvelous het volgende:
hier ook een stuk pinda, liever lui dan moe...
Flappekz lust niet eens pinda`s!
Niet waar ik woonquote:Op woensdag 30 december 2009 17:45 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Den Haag zit namelijk vol met indo`s!
Dat mag zeemonster beoordelen, ze zeggen in het algemeen wel dat ik kak praat en van het zand zou kunnen komen maar zelf merk ik het nietquote:
Vroegah, zaten ze voornamelijk in de gaarde`s en omstreken... is nog steeds wel een beetje te merken, me de indo`s zijn snel verspreid en door mix huwelijken is alles een beetje verpest! vandaar veel beetjes pinda`s overal! komt met name door nl verleden en misdaden in Indonesiequote:
Je bent niet goed,quote:Op woensdag 30 december 2009 17:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heuj Bro!
Je weet t toch...ik ben geen kannibaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |