Nog beter!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Erna natuurlijk, want dan is de pan en het vet schoon
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]Plaatje werkt niet of zo? Moet zeker een tampon of zoiets erop staan?
Dat weet ik ook wel! Een keer raden waarom ik dus geen frituur heb...quote:Op woensdag 30 december 2009 14:57 schreef zeemonster het volgende:
Frituren is slecht voor je joh , tosti'sof pizza (maar dat is nog slechter geloof ik..)
Ik heb een linkje gemaakt maar ik zie dat er al weer van een plaatje voorzien is.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]Plaatje werkt niet of zo? Moet zeker een tampon of zoiets erop staan?
Wij gaan vaker naar de snackbra dan dat we de frituur gebruiken. gewoon ergens wegstoppen waar je er lastig bijkuntquote:Op woensdag 30 december 2009 15:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel! Een keer raden waarom ik dus geen frituur heb...
Ik moet naar de AH.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:01 schreef MissMSX het volgende:
Bah, ik moet nog naar de Jumbo. Bijna alleen maar zware dingen om mee te zeulen
Eeeeeeeeeeeeeeeecht?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:02 schreef zeemonster het volgende:
Ik kan gewoon eigenlijk niet tegen vet eten , dus ik ben stiekem gewoon jaloers op mensen die frituren. Als ik dat eet , loop ik de volgende dag krom van de buikpijn
Dat laatste is hier stiekem ook wel het grootste struikelblok jaquote:Op woensdag 30 december 2009 15:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik moet naar de AH.
Nauwelijks wat te zeulen maar ik heb gewoon geen zin om de deur uit te gaan.
Wij bezoeken die snackbar ook sowieso wel regelmatig.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij gaan vaker naar de snackbra dan dat we de frituur gebruiken. gewoon ergens wegstoppen waar je er lastig bijkunt
Ja, dat vind ik ook wel heel sneu voor je, Zeemonster.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeeeeecht?Da's echt heel zielig
Frituren is zo lekker...
Nee geen idee. Maar wil straks best even voor je kijken bij de AH.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:04 schreef Atreidez het volgende:
Iemand idee tot hoe laat de supermarkten morgen open zijn toevallig?
www.betreffendesupermarkt.nlquote:Op woensdag 30 december 2009 15:04 schreef Atreidez het volgende:
Iemand idee tot hoe laat de supermarkten morgen open zijn toevallig?
Ik typte 'snackbra'quote:Op woensdag 30 december 2009 15:04 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wij bezoeken die snackbar ook sowieso wel regelmatig.
Hm, dat zou mijn liefste zeker weten ook heel interessant vinden, een snackbra.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik typte 'snackbra'Maar goed dat AirwiN er niet is
ik durf het bijna niet te vragen maar wat is dat? Summer29 herkent het ook al niet btw...quote:
Het is een divacup.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te vragen maar wat is dat? Summer29 herkent het ook al niet btw...
Internet Explorer cannot display the webpagequote:
Ik heb erop geklikt en ook de url aangepast, tis een weblog van een 20 jarige meisje maar ik vond de afbeelding niet terug op de weblog zelf. Gegoogeld op pessarium (jaaaa, dat weet ik dan weer wel) en op menustratie trechter of menustratie. Niets bruikbaars gevondenquote:Op woensdag 30 december 2009 15:23 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Het is een divacup.
Dat kun je tijdens menstruatie inbrengen en dat vangt dan het bloed op. Je leegt het eens in de zoveel tijd, spoelt het af en je kunt het iedere menstruatie opnieuw gebruiken. Als je op het linkje klikt, leer je waarschijnlijk meer. Divacup is overigens de versie voor als je een kind gekregen hebt.
http://www.openingstijden.nu/quote:Op woensdag 30 december 2009 15:24 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Internet Explorer cannot display the webpage
18.00 trouwens voor de AH richting buurtweg, mocht iemand anders ook te lui zijn om t op te zoeken.
Moet je je vet een keer verschonen.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:02 schreef zeemonster het volgende:
Ik kan gewoon eigenlijk niet tegen vet eten , dus ik ben stiekem gewoon jaloers op mensen die frituren. Als ik dat eet , loop ik de volgende dag krom van de buikpijn
Ik ben de eetbare slipjes onderhand wel beu, een snackbra lijkt me wel watquote:Op woensdag 30 december 2009 15:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hm, dat zou mijn liefste zeker weten ook heel interessant vinden, een snackbra.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moet je je vet een keer verschonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |