quote:
WHAT THE FUCK!quote:Op woensdag 30 december 2009 17:45 schreef MrSubtle het volgende:
Ik vind Greys de allerliefste user van heeeeel FOK!![]()
![]()
naja het kon niet andersquote:Op woensdag 30 december 2009 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dankzij jouw lapo-val is er nu al meer bekend dan de bedoeling was![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
WHAT THE FUCK!GREYS BLIJF VAN DIE KNOPPEN AF
DAT TYPTE IK HELEMAAL NIET
![]()
Ja, als het per ongeluk bekend is doen we t meestal maar gelijkquote:Op woensdag 30 december 2009 17:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
naja het kon niet anders
MED volgt straks
Ja nee sorry, dat wassikniequote:Op woensdag 30 december 2009 17:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
WHAT THE FUCK!GREYS BLIJF VAN DIE KNOPPEN AF
DAT TYPTE IK HELEMAAL NIET
![]()
Kijk dat ze 't edit, da's prima. Een grapje moet kunnen... maar dat ze dan ook nog zo edit dat er niet netjes die "Edited by" boodschap bij staatquote:
en maar denken dat we een grapje maaktenquote:
En mij beschuldigen van liegen.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en maar denken dat we een grapje maakten
Mijn berichtjes worden telkens gewistquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mijn berichtjes worden telkens gewist
*dient TR in wegens kruisverhoor*quote:Op woensdag 30 december 2009 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht dat je met één oog wat slechtziend was, had geen idee dat je er niets mee kon zien!
Altijd al zo geweest? En heb je er last van? En mocht je er gewoon mee autorijden enzo?
/kruisverhoor
Kusjekroeltjelikjeknuffeltjequote:
Ah gelukkigquote:Op woensdag 30 december 2009 17:51 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Kusjekroeltjelikjeknuffeltje
Aangezien een (bijna) mod mij info vroeg was ik braaf een lel van een post aan het typen.quote:
Befehl ist befehl!quote:Op woensdag 30 december 2009 17:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aangezien een (bijna) mod mij info vroeg was ik braaf een lel van een post aan het typen.
Jewel!quote:
Wat schattigquote:
Het vloekt met je UIquote:
Ik ben Tim. Hoi. Ik wilde me even inkusjekroeltjelikjeknuffelen bij de mods.quote:
Hier een lijst:quote:Op woensdag 30 december 2009 17:54 schreef nieslief het volgende:
Maar ff serieus nou he dat heb ik altijd willen weten wie is nou waar mod en waar kan ik dat zien?
Nou ik vind het maar gek staanquote:Op woensdag 30 december 2009 17:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jewel!Je was allang een beetje blauw van binnen.
Oh da's altijd goedquote:Op woensdag 30 december 2009 17:54 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Ik ben Tim. Hoi. Ik wilde me even inkusjekroeltjelikjeknuffelen bij de mods.
Moet jij geen gezellige dingen met je vriendinnetje doen?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hier een lijst:
http://forum.fok.nl/index/forumindex
Whut van welk subforum is Greys mod dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:55 schreef MrSubtle het volgende:
Oh ja, en nu blijf ik hier dus weg
Machtsmisbruik en zo
Je kunt het hebben hoor.quote:
Ik durf wel een gokje te wagen.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:56 schreef nieslief het volgende:
[..]
Whut van welk subforum is Greys mod dan?
Ze ligt een beetje ziekjes een uurtje in bed... ga d'r zo wakker maken voor het etenquote:Op woensdag 30 december 2009 17:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet jij geen gezellige dingen met je vriendinnetje doen?
Of ligt die in bad met haar Lush?
Nou doe dan.quote:
Achrrum!quote:Op woensdag 30 december 2009 17:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ze ligt een beetje ziekjes een uurtje in bed... ga d'r zo wakker maken voor het eten
Ik gok van Wetenschap & Technologie of De Elementen: Onstuimige Aardequote:Op woensdag 30 december 2009 17:56 schreef nieslief het volgende:
[..]
Whut van welk subforum is Greys mod dan?
Ik neem je plek wel in.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:55 schreef MrSubtle het volgende:
Oh ja, en nu blijf ik hier dus weg
Machtsmisbruik en zo
Oh ja die eerste vooral, heel logischquote:Op woensdag 30 december 2009 17:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik gok van Wetenschap & Technologie of De Elementen: Onstuimige Aarde
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niks anders bedenken eigk waar ze beter op haar plekkie is.*is erg kortzichtig*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
DEF lijkt me beter bij je passen.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja die eerste vooral, heel logisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |