Nee sorry echt nietquote:
idd, dus die 3 users (en 1 mod) die hier stoppen maken niet zo heel veel verschil.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er zal bij andere nieuwe mods vast meer leegloop zijn geweest he?![]()
Ik blijf F&F (en Greeeeeeesie) trouw.
Eensch is.quote:
Ik noem een Kittengate. Nieuwe mods zijn altijd leukquote:Op woensdag 30 december 2009 17:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh maar ik ben over een minuut of 40 weg de hele avondquote:Op woensdag 30 december 2009 17:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe maar, ik ben straks toch weer wegzit jij met de rest van de boze users hier als je bauw bent
Speaking of.... wiegaatterstoppen?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
idd, dus die 3 users (en 1 mod) die hier stoppen maken niet zo heel veel verschil.
Ah ik hoor het al, je kent me goed!quote:Op woensdag 30 december 2009 17:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee sorry echt nietjij zou er misbruik van maken
moet je ff vragen achter de schermen of ze je nu alvast blauw willen makenquote:Op woensdag 30 december 2009 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar ik ben over een minuut of 40 weg de hele avond
Dus ik lees de rel dan vannacht wel
Ik reageer mooi niet!quote:Op woensdag 30 december 2009 17:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Speaking of.... wiegaatterstoppen?
hara, je bent gewoon makkelijk om de schuld te geven. Alles is jouw schuld, en iedereen wantrouwt je, maar we houden wel van je.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga je er niet aardiger op vinden zo.
Da's niet erg, je vond me al 100% aardig. Meer kan ik niet verwachten.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga je er niet aardiger op vinden zo.
Kan je maar met één oog zien? Serieus?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik zie alles. Zelfs met maar één oog.
dat mag zij zelf bekendmaken. Ga ik niet doenquote:Op woensdag 30 december 2009 17:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Speaking of.... wiegaatterstoppen?
Ah.... toe...??????quote:
Oh nee hoor, ik kan nu die paar dagen nog wel wachtenquote:Op woensdag 30 december 2009 17:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
moet je ff vragen achter de schermen of ze je nu alvast blauw willen maken
Greys, vertel, vertel, trekt Bertje Vis hoofdquote:Op woensdag 30 december 2009 17:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ik nietquote:Op woensdag 30 december 2009 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik kan nu die paar dagen nog wel wachten
Nou, dankzij jouw lapo-val is er nu al meer bekend dan de bedoeling wasquote:Op woensdag 30 december 2009 17:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat mag zij zelf bekendmaken. Ga ik niet doen
Ja, serieus.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je maar met één oog zien? Serieus?
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ik hoor het al, je kent me goed!
Ah... ZIJ!quote:Op woensdag 30 december 2009 17:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat mag zij zelf bekendmaken. Ga ik niet doen
Dat weet jij welquote:Op woensdag 30 december 2009 17:43 schreef CraigChrist het volgende:
Waar ben je tegenwoordig eigenlijk mod, hara, nu MIS vernietigd is.
Oh! Ik dacht dat je met één oog wat slechtziend was, had geen idee dat je er niets mee kon zien!quote:Op woensdag 30 december 2009 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, serieus.![]()
Met de asielmeet wilde ik een foto met Muis, Draakje en mij: de dove, lamme en de blinde.
You gotta laugh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |