En TF schaatsen zoekt voor haar jongens.quote:Op woensdag 30 december 2009 08:00 schreef MamaNik het volgende:
Kledingkast uitgezocht pff het heeft even geduurd maar nu even tijd gevonden om het op Fok te zetten
Mexx spijkerbroekjes maat 62 lichtblauw
[ afbeelding ]
Mexx spijkerbroekjes maat 62 donkerblauw
[ afbeelding ]
Lief! Stoer jasjes maat 62
[ afbeelding ]
Pointer shirts maat 62 1xdonkerbruin 1x wat lichter bruin
[ afbeelding ]
Pointer shirts maat 62 1 rood 1x donkerblauw
[ afbeelding ]
Mexx shirts maat 68 antraciet met gestreept oranje
[ afbeelding ]
Pointer trui maat 62 donkerbruin met rits en knopen (heerlijk warm als jas te gebruiken in wagen)
[ afbeelding ]
Prenatal broekjes grijs met streepje maat 62
[ afbeelding ]
Pyama hm maat 62 robotjes
[ afbeelding ]
Mexx shirts gestreept maat 68
[ afbeelding ]
Mexx broekje maat 68 lichtblauw
[ afbeelding ]
Mexx broekje legergroen maat 68 (MEXX op billen)
[ afbeelding ]
Mexx broek legergroen met zakken maat 68
[ afbeelding ]
Mexx shirts wit/rood met vliegtuigjes maat 68
[ afbeelding ]
Pointer shirt blauw maat 68
[ afbeelding ]
Pyama maat 68
[ afbeelding ]
Broek hm maat 86 als driekwart of lang te dragen
[ afbeelding ]
Mexx shirt rood maat 92
[ afbeelding ]
Mexx shirt lime maat 92
[ afbeelding ]
Mitch polo donkerblauw maat 92/98
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shirt Villa Happ roze maat 98
[ afbeelding ]
Mexx polo blauw maat 98-104 (watch out op rug)
[ afbeelding ]
Mexx shirt donkerbruin/blauw maat 98-104
[ afbeelding ]
Mexx shirt what's for lunch met vis maat 98-104
[ afbeelding ]
Bij interesse graag PM
Grotere foto's of foto's van details kan ik altijd mailen naar je!
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik heb ook nog meiden kleertjes in maten 62/68/74 en kleine 80
en een deel schoentjes. oa roze/witte poema schoentjes maat 18,
en LL heeft jongenskleertjes:quote:Op woensdag 30 december 2009 13:57 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Iemand nog interesse in babyspeelgoed? Ik ben Dana's speelgoed aan t uitsorteren en voor veel dingen is ze nu echt te groot. Oa een speelkleed, rammelaars, pluche boekjes van woezel en pip en meer. Maar voor ik vanalles ga plaatsen eerst even peilen of er wel interesse in is evt
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
Schoentjes zijn nog beschikbaar
En is er nog interesse in jongenskleding maat uh 68/74/80 en vanaf 92 tot 104?
Ik ga binnenkort eens de boel uitzoeken.
Sorry! Misschien hebben ze hem nog bij hm?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:02 schreef huuphuup het volgende:
oh je hebt zelf al de foto's herhaald MamaNik, ik wilde net de OP aanpassen
jammer dat dat robotpyjamaatje geen maat 68 is zeg![]()
die vind ik stiekem heel erg leuk
haha mja de rest is iets te jongensachtig voor Améliequote:Op woensdag 30 december 2009 16:24 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Sorry! Misschien hebben ze hem nog bij hm?
Heb wel veel andere kleertjes in 68 ;-) er komt nog meer maar dat zit nog in de was....
ehhhh ja dat kan kloppen met 3 jongentjes in huisquote:Op woensdag 30 december 2009 16:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha mja de rest is iets te jongensachtig voor Amélie
maar die robotpyjama is zo leuk
Ja ik ook :pquote:Op woensdag 30 december 2009 15:53 schreef bodpa09 het volgende:
Jaaah ! Interesse in jongenskleertjes maat 80/86!
je hebt pbquote:Op woensdag 30 december 2009 18:30 schreef huuphuup het volgende:
Jeuh!
Ik zie niet zo gek veel 74 er tussen staan klopt dat?
Maar ik heb wel interesse in je spijkerjasje, staat daar verder niets op, op de achterkant ofzo?
En deze:
http://lh6.ggpht.com/_88J(...)xg/s640/DSC04647.JPG
wat wil je voor t jasje (als er niets op staat) en de trui hebben?
Hebberd!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef innepin het volgende:
Ik zet even een tvp neer... zodat als Kleurdoos kleertjes gaat posten ik er als een hongerge wolf bovenop kan springen en alles als eerste claim.
En omdat ik verder ook de map maat 74 was vergeten te uploadenquote:Op woensdag 30 december 2009 18:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
je hebt pben volgens mij heb ik dd nog maar weinig 74 over, heb net een hoop weggegooid omdat veel er niet meer netjes uitzag
Dat is zo'n fijn en leuk broekje! Mila had hem ook, met de nadruk op HAD. Per ongeluk meegegeven op het kdv aan een andere moeder/papa en nooit meer teruggekregenquote:Op woensdag 30 december 2009 18:37 schreef Ssserpente het volgende:
Oeh, het grijs geblokte Prénatalbroekje!![]()
[ afbeelding ]
Van de week toevallig nog naar gekeken, maar niet meer in de juiste maat.
Dit is een maatje 62 toch?
Willow heeft 'm ookquote:Op woensdag 30 december 2009 20:07 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dat is zo'n fijn en leuk broekje! Mila had hem ook, met de nadruk op HAD. Per ongeluk meegegeven op het kdv aan een andere moeder/papa en nooit meer teruggekregen
Mja hij past heel slecht bij Améliequote:Op woensdag 30 december 2009 21:50 schreef innepin het volgende:
Huup waarom doe je dat zwarte jasje wegHijs leuk!
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mja hij past heel slecht bij Amélie![]()
ze heeft korte armpjes en een bol buikje dus haar handjes komen zeg maar de mouw niet uiten het ritsje gaat nog net dicht
jammer want ik vond hem idd ook erg leuk.
Overigens is ie donkerblauw, komt door de flits denk ik.
Het is niet zo heel dik, wel gevoerd maar echt een voorjaarsjasje zeg maar, of vroeg in het najaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:41 schreef miss_sly het volgende:
huup, dat najaarsjasje, hoe dik is dat?
en dat donkere jasje is ook wel erg cuteik neem het even mee naar achteren
ik wil dat donkere winterjasje graagquote:
jamaar jamaar, ik zou ook wel groot af willen nemenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:54 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben in onderhandelin met grootafnemersdat scheelt mij uploaden
mwoah ik heb zoveel, denk dat ze wel kunnen delen hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 19:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jamaar jamaar, ik zou ook wel groot af willen nemen![]()
muh
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:47 schreef Poppedein het volgende:
wààààaààààaàààt....Innepin...jij...JIJ...aaaaaaaaaaaaaah! Ik eis de 12e een F5 vinger massage van jou...potverju!
weer te laat geF5'dquote:
uhuh, ik heb voornamelijk 68 liggen, en nog wat 50/56, 62 en 74.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:08 schreef miss_sly het volgende:
Damn![]()
Nu gaat het om maat 68 dan dus? Heeft iedereen daar nog belangstelling voor dan? ik dacht dat mijn kaboutermeisje als enige nog zo klein was
*purr*quote:Op maandag 4 januari 2010 21:20 schreef innepin het volgende:catfiiiiighht!
En ik heb een mental image van mezelf, met de linkerhand huups wijsvinger masserend en met de rechter die van poppedeinoh dear.
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:23 schreef Poppedein het volgende:
Als jij mn andere vinger masseert Huups.. dan zal ik nog es ff over het delen van mn dibs nadenken
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:12 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb ook nog wat 56 en 62 spul, iemand?
Kopje thee bij?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
dan zijn we net zo'n fout zweverig cirkeltje ofzo
Klik!quote:
Ik wil wel;quote:Op maandag 4 januari 2010 21:30 schreef innepin het volgende:
[..]
Klik!
Lang niet alles staat er op, ik zal binnenkort ook weer eens kijken.
Heb je evt interesse in maillotjes en leggings?
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:12 schreef innepin het volgende:
Jaa het Elin-Amelie-Willowjurkje gaat naar lilyGeweldig
![]()
hab ich!quote:Op maandag 4 januari 2010 22:37 schreef innepin het volgende:
Ik ben trouwens met spoed op zoek naar een warm winterpakje/skipakje in maat 68. We gaan vrijdag naar Brugge en ik had niet echt bedacht dat het best koud zal zijn als we de hele dag daar buiten lopen met babyHeeft iemand zoiets?
S goequote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:51 schreef innepin het volgende:
Ja die onderste bitte! Hoewel die bovenste ook wel cute is
Past zeker niet in een envelop hè?
Yes please!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
S goe![]()
en nee gaat niet in een envelop passen
je hebt t zeker direct nodig? Kzal kijken of k het eventueel vandaag kan versturen naar je anders.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:00 schreef miss_sly het volgende:
huup, het jasje is binnen
En wat is het mooimijn moeder geloofde niet dat het een tweedehands jasje is
Zo mooi is het nog!
Het is alleen nog wel errug groot
68 alleen nog wat er niet meer in de dozen van inne en miss sly pastquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:19 schreef huuphuup het volgende:
heb je nu niets meer over in 68 en 74 dan kd?
oke, ik pm wel verderquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
voor 20 incl verzenden, prop ik een doos vol
ok. nvm dan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
68 alleen nog wat er niet meer in de dozen van inne en miss sly past
74 bewaar ik nog even want mn prupke past er nog net in
sorry, alles is opquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:05 schreef Ssserpente het volgende:
Dooske, heb je niet wat wintercombi's van bijv. jurkjes of rokjes met maillotjes oid in 62? Ik hou van jurkjes, maar ben niet zo goed in combineren. Dus grijp ik elke keer maar weer naar een Hemabroekje met een truitje.
Dus ik dacht, als jij dat nou eens doet...
Ow, ik vind het helemaal leuk, verheug me nu al op de postquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
inne en miss sly
miss links, inne rechts..dat van inne staat voordeliger op de foto, maar van miss ligt er rechtsboven nog een stapel
misschien dat jullie onderling nog wat willen ruilen?
voor senna heb ik veel blauw en natuurkleuren en voor inne veel rood en roze..
ik zeg! zeemanquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:22 schreef Marrije het volgende:
Ik zoek een lekker zittende joggingsbroek die de hele zwangerschap mee kan, maat L. Kleur maakt me niet zoveel uit, als ie maar lekker zit. Vooral niet te strak om de buik.
een gewone joggingbroek volstaat toch? ik droeg alles op mijn heupen, alles op mn buik vond ik irriquote:
Vond ik ook. Bij H&M hebben ze fijne met een koordje.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
een gewone joggingbroek volstaat toch? ik droeg alles op mijn heupen, alles op mn buik vond ik irri
Hema heeft in de zwangerschapslijn ook joggingbroeken, weet even niet wat ze kosten maar zijn ook niet duur.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:22 schreef Marrije het volgende:
Ik zoek een lekker zittende joggingsbroek die de hele zwangerschap mee kan, maat L. Kleur maakt me niet zoveel uit, als ie maar lekker zit. Vooral niet te strak om de buik.
Ik heb nu gewone joggingsbroeken maar die moet ik dus naar beneden omslaan omdat het niet lekker zit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
een gewone joggingbroek volstaat toch? ik droeg alles op mijn heupen, alles op mn buik vond ik irri
Ik heb even gekeken op de site van de Hema, inderdaad niet duur, zo'n 20 euro. Maar als ik zo een beetje op MP kijk dan zijn de verzendkosten iets van 2,50 en vraagt men voor de broek iets van 5 euro ofzo, scheelt toch weer de helft. Maar daar zie ik bijna niks in de maat L.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hema heeft in de zwangerschapslijn ook joggingbroeken, weet even niet wat ze kosten maar zijn ook niet duur.
En zelf droeg ik inderdaad zoals kleurdoos die joggingbroeken enzo gewoon laag.dan is zeeman ook een optie. Of hans textiel.
elin is ook bleek en dat in de combinatie met muisgrijs vind ik juist heel leuk staanquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:29 schreef Stiemie het volgende:
Iemand interesse in een jurkje van imps & elfs maat 68?
Het is nooit gedragen want Linde werd heel bleek van de kleur en aangezien Esmee een soortje Linde-kloon is durf ik het bij haar ook niet echt aan... Jammer want het is wel een lief jurkje.
[ afbeelding ]
oh nee snap ik wel hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken op de site van de Hema, inderdaad niet duur, zo'n 20 euro. Maar als ik zo een beetje op MP kijk dan zijn de verzendkosten iets van 2,50 en vraagt men voor de broek iets van 5 euro ofzo, scheelt toch weer de helft. Maar daar zie ik bijna niks in de maat L.
Vandaar dat ik het hier probeer.
die heb ik ook de hele zwangerschap gedragen, zitten ook heel laag (kosten een tientje)quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:57 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Vond ik ook. Bij H&M hebben ze fijne met een koordje.
maar dit is toch niet muisgrijs?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:37 schreef Kleurdoos het volgende:
elin is ook bleek en dat in de combinatie met muisgrijs vind ik juist heel leuk staan
dat dacht ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je er toevallig een foto van? dan kan ik een beetje gericht zoeken op MP, ik kom namelijk voorlopig niet de buurt van een H&M en in de webshop zie ik 'm ook niet staanquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:47 schreef lily het volgende:
[..]
die heb ik ook de hele zwangerschap gedragen, zitten ook heel laag (kosten een tientje)
nu drukt de band precies tegen mijn (nog pijnlijke) litteken, das weer minder
bende gek!quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:35 schreef Sorbootje het volgende:
Huup ik vind em tof! Maar doe je dan wel amélie erin?
ik had al een soort beeld ineens van een soort chihuahua-in-tas achtige taferelenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:41 schreef Sorbootje het volgende:
Dat lijkt me een goed idee!
Maar ik vind de tas zonder Amélie ook nog leuk hoor
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:37 schreef Kleurdoos het volgende:
elin is ook bleek en dat in de combinatie met muisgrijs vind ik juist heel leuk staan
Het is eerder een soort van mintgroen. Het jrukje mag trouwens weg voor 7,50 euro inclusief verzendenquote:
Ik vind hem wel erg leuk maar ik ben bang dat als hij jouw kindjes niet stond dat hij Amélie dan ook niet zo geweldig zal staan. Zelfde haar/huid/oogkleur... hmm *twijfel*quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:48 schreef Stiemie het volgende:
[..]
[..]
Het is eerder een soort van mintgroen. Het jrukje mag trouwens weg voor 7,50 euro inclusief verzenden
ja ze heeft mijn kleurtje geërfd helaas voor haarquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:59 schreef Stiemie het volgende:
Nou mijn kindjes zijn wel erg bleek. Ik weet niet of Amelie dat ook is? Nou is het ook gewoon niet helemaal mijn kleur en dat in combi met dat bleekzijn... nou ja kijk maar
hij staat in de webshop onder: nachtkleding/homewearquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
heb je er toevallig een foto van? dan kan ik een beetje gericht zoeken op MP, ik kom namelijk voorlopig niet de buurt van een H&M en in de webshop zie ik 'm ook niet staan
quote:Op woensdag 6 januari 2010 07:32 schreef bodpa09 het volgende:
Oeke, jij was toch op zoek naar jongensrompers 74/80 met lange mouwen? As je wilt heb ik er twee voor je, allebei van de Hema. Een donkerblauwe met donkerderblauw boordjes en een bruine met print op buik en sterretjes op de mouwen (Elyas heeft hem aan op de foto's in het kinderfoto topic, die waar zijn zus zijn haar kamt)
Ik heb de mijne bij de H&M gehaald, zit heerlijk en was niet zo duur. Hij zit veel te lekker, dus ik doe hem niet weg... draag hem nog steeds vaak.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:22 schreef Marrije het volgende:
doe ik vanavond ff!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Foto please Jelief! En kun je de zool meten?
Dank je!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:30 schreef lily het volgende:
[..]
hij staat in de webshop onder: nachtkleding/homewear
Uh ze hebben 'm nooit aangehad dus ik heb geen ideequote:Op woensdag 6 januari 2010 18:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja ze heeft mijn kleurtje geërfd helaas voor haar
ik ga het even aan mn lief voorleggen!
de meneer vindt em leuk.
valt ie echt als een 68 of valt ie wat klein?
nah de breedte geloof ik wel. Het is meer dan Amélie nu zelf al echt in maat 68 zit, kleiner kan ze niet meer aan dus als hij klein zou vallen dan past het niet ben ik bang.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:58 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Uh ze hebben 'm nooit aangehad dus ik heb geen ideeMaar Esmee zou het jurkje nu nog te groot zijn en die draagt nu maat 62. Ik kan anders straks even de breedte voor je opmeten?
Zeeman heeft zoietsquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:01 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zoek warme slofachtige gevalletjes voor elin, zachte zool mag..alleen voor in de draagdoek
vanaf 12 mnd of zoollengte eh ik denk een cm of 12?
harde zool is ook prima hoor, ze loopt nu toch. en in de doek maakt t weinig uit natuurlijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb nog wel meer soorten (bont)laarsjes trouwens maar dat is dan allemaal met harde zool, en wat grotere maat (17 en 18 enzo)
slofjes hoeven niet veel groter..quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:52 schreef bodpa09 het volgende:
Schoentjes kun je het beste toch een cm groter dan de voet nemen? Dus 13,5 in Elin's case, ivm met afwikkelen voet enzo?
Seb heeft ouders met schoenmaat 37 en 39 dus heel vreemd is dat nietquote:
welke mt ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:58 schreef Estrys het volgende:
Ik heb van die hele leuke snuggs gekregen met bont he, volgens dat schema kan ie die aan hartje zomer
elin 1 met maat 50 en 1 met 38quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:59 schreef Estrys het volgende:
[..]
Seb heeft ouders met schoenmaat 37 en 39 dus heel vreemd is dat niet
Koop je maat 21. Twee paar dikke sokken erin, niks aan het handje.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:04 schreef Estrys het volgende:
Zijn er uberhaupt snowboots in maat 19/20? Trouwens met dit tempo loopt ie in maart toch nog niet
die loopt alleen maar op kisten, anders zakt ie door zn potenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:05 schreef bodpa09 het volgende:
Voetlengte is 15 cm, dus dat is nog te overzien. Kan je lief wat schoenen bewaren voor als de mijne 18 is??
Maat 50 jeeemig. Mijn nichtjes eerste schoenen waren maat 25. Ze was toen net 1.
Kruidvat hier had slofjes van winnie the pooh en knorretje (geen idee of het warm genoeg is hoor)quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:01 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zoek warme slofachtige gevalletjes voor elin, zachte zool mag..alleen voor in de draagdoek
vanaf 12 mnd of zoollengte eh ik denk een cm of 12?
Ja dat is dan balen zowel voor jou als voor mijquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:26 schreef MeNicole2 het volgende:
MamaNik is vind jou spullen altijd zo mooi. Maar onze mannen zitten in dezelfde maten. Leander heeft maat 74 en Mikael 110!
hahah, jouwe loopt vast ook heel snel *aai*quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:12 schreef Estrys het volgende:
JAAA nou weten we wel dat ze loopt JAH![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:27 schreef Deepfreeze het volgende:
Moonah, die spijkerbroek van s. oliver valt ook smal toch?
Dan heb ik misschien wel interesse
Chris heeft nog wat kleren in mt 86 liggen die weg mogen, zijn er hier mensen die daar interesse in hebben? Dan kan ik wel eens kijken of er wat leuks tussen zit..
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:44 schreef RockabeIIa het volgende:
haha TF, jij bent echt flink losgegaan op je meisje
En loopt Seb nog niet?![]()
![]()
*Mezelf spanked
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:01 schreef Estrys het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft indo bloed, weet jij hoe lui die zijn
Geeft niks, als ie maar lief isquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:01 schreef Estrys het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft indo bloed, weet jij hoe lui die zijn
ah nee, slofjes vind ik overal welquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:10 schreef bodpa09 het volgende:
@KD: ik heb eventueel van die rode pardoesslofjes voor je, maat 18-23 met omgekrulde teen en belletje. M. past ze, maar wij hebben een houten vloer en dan zijn ze veel te glad om op te lopen.
okidoki.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ah nee, slofjes vind ik overal welmaar ik wil echt van die bontdingies of hoge leren sloffies
die iddquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:38 schreef Nijna het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets kleurdoos? (of valt dit onder spam...? nee ik heb geen aandelen of belangen)
Te vinden hier.
Ik heb de lichtroze voor Mirte gehad, maar misschien kan Iris ze volgend jaar nog wel aan...
Wat een mooie stoere zeg!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:07 schreef Jelief het volgende:
Ingrid, de binnenkant is ongeveer 12 cm van teen tot hiel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn van rucanor.
De schacht is nogal stevig dus alleen geschikt als Tyler z'n voeten stevig zijn.
Prijs? geen idee roep maar wat.
Ze zijn leuk, maar ik doen het toch maar niet. Zn voetjes zijn nog niet zo stevig. Iig bedankt!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:07 schreef Jelief het volgende:
Ingrid, de binnenkant is ongeveer 12 cm van teen tot hiel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn van rucanor.
De schacht is nogal stevig dus alleen geschikt als Tyler z'n voeten stevig zijn.
Prijs? geen idee roep maar wat.
Is nog wel te groot maar indien er iets naar mijn smaak bij zit heb ik zeker interesse!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:35 schreef YPPY het volgende:
Iemand interesse in meisjeskleren maat 86/92 of is dat te groot voor de meute hier?
GEWELDIG!! Mag ik de linker reserverenquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Linker zijn 12,5 cm Rechter zijn 13 cm
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:00 schreef Fruppel het volgende:
[..]
GEWELDIG!! Mag ik de linker reserverenIk ga vanavond meteen haar voeten opmeten want als ik het goed heb zijn ze 12cm en een beetje!
Psst ik had je een tijdje terug een pm gestuurd, je krijgt nog 4,- van mij voor dat blauwe jasje!!
ik heb nog wel interesse als er iets naar mijn smaak tussen zitquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:35 schreef YPPY het volgende:
Iemand interesse in meisjeskleren maat 86/92 of is dat te groot voor de meute hier?
Ik kan het zien, zie alleen geen maten? Toch welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:50 schreef YPPY het volgende:
Wil iemand proberen of ik het goed gedaan heb? Het zijn echt heel veel foto's, dus ik heb geprobeerd zoiets te maken als bix vaak heeft.
Broekjes en rokjes
quote:rechts
spijkerbroekje maat
98, niet te koop,
hoort helemaal niet op
de foto te staan
Jawel joh aan de linkerkant grijs kolommetjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:51 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik kan het zien, zie alleen geen maten?
Succes! Ik ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:53 schreef YPPY het volgende:
Whahoe!Dan ga ik nu nog 800 foto's maken.
Ja, zag het ook, 1 seconde nadat ik het gepost hadquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jawel joh aan de linkerkant grijs kolommetje
aahw cutiequote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:38 schreef Ssserpente het volgende:
Bla, broekje is leuk!![]()
[ afbeelding ]
't Was wasdag gister...
Die had ze aan en heb ik uit laten doen om 2 korte broekjes te passen (die kan ze komende zomer nog aan) en daarna is hij gewoon bij de stapel gekomen. Ze was behoorlijk in paniek toen we hem eerst niet terug konden vinden.quote:
Hmm das nou jammer!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die van elin dus ook, maar dat gaat niet passen , er zit voering in he. en volgens mij mag je er dan wel een cm bij op tellen..
wil je die beige voor mij op de foto pleurenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:59 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb trouwens eventueel nog 2 paar laarsjes in de aanbieding. 1 paar paarse, maat 20 en 1 paar beige met een bontkraagje maat 86 (volgens mij is dat ook maat 20 dan)
Dana houd laarsjes niet aan dus de paarse zijn 2 keer gedragen en de beige nooit, bij interesse zet ik ze wel even op de foto
ga ik vanavond voor je doen zodra ik thuis benquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
wil je die beige voor mij op de foto pleuren?
ik heb er nog wel eentje, een roze van de V&Dquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:31 schreef Stiemie het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een winterslaapzakje met (afritsbare) mouwen. Lengte/maat 70 cm.
Niet te dun, maar hoeft ook niet superdik.
Hema heeft hier alleen nog maar slaapzakjes zonder mouwen
dat is prima hoor! Jij gaat voor wat mij betreftquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:30 schreef Saffier het volgende:
Ik heb een PM gestuurd Huup, ik wacht even op antwoord en dub er dan over. Gaat het niet door dan laat ik het weten
ja ik was ook verliefd, maar Dana en laarsjes blijkt een slechte combiquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:18 schreef huuphuup het volgende:
alleen als saffier geen interesse heeft, ik wil niet in haar vaarwater zitten![]()
kan die draagdoek ook met een maat 42/44 ticoo? Ik ben nog steeds op zoek naar een geweven doek voor lief's nichtje nmlk.
Bla die paarse laarsjeswat een leukerds!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opmeten hoeft niet hoor, ik waag het er wel op voor die 2 euro. Linde heeft nu maat 92 en dan kan dat jurkje hopelijk deze zomer aanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:13 schreef YPPY het volgende:
Stiemie, dat jurkje van villa happ valt meer richting 104 dan naar 92 denk ik, ik kan het opmeten als je wilt.
Vicky ik zag je reactie nu net pasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb er nog wel eentje, een roze van de V&D
wat is een sack 'n seat?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:17 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een sack 'n seat. TEAB. Excl. verzendkosten.
Kleur is limegroen en hij is van prenatal huismerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |