Kruidvat hier had slofjes van winnie the pooh en knorretje (geen idee of het warm genoeg is hoor)quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:01 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zoek warme slofachtige gevalletjes voor elin, zachte zool mag..alleen voor in de draagdoek
vanaf 12 mnd of zoollengte eh ik denk een cm of 12?
Ja dat is dan balen zowel voor jou als voor mijquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:26 schreef MeNicole2 het volgende:
MamaNik is vind jou spullen altijd zo mooi. Maar onze mannen zitten in dezelfde maten. Leander heeft maat 74 en Mikael 110!
hahah, jouwe loopt vast ook heel snel *aai*quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:12 schreef Estrys het volgende:
JAAA nou weten we wel dat ze loopt JAH![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:27 schreef Deepfreeze het volgende:
Moonah, die spijkerbroek van s. oliver valt ook smal toch?
Dan heb ik misschien wel interesse
Chris heeft nog wat kleren in mt 86 liggen die weg mogen, zijn er hier mensen die daar interesse in hebben? Dan kan ik wel eens kijken of er wat leuks tussen zit..
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:44 schreef RockabeIIa het volgende:
haha TF, jij bent echt flink losgegaan op je meisje
En loopt Seb nog niet?![]()
![]()
*Mezelf spanked
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:01 schreef Estrys het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft indo bloed, weet jij hoe lui die zijn
Geeft niks, als ie maar lief isquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:01 schreef Estrys het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft indo bloed, weet jij hoe lui die zijn
ah nee, slofjes vind ik overal welquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:10 schreef bodpa09 het volgende:
@KD: ik heb eventueel van die rode pardoesslofjes voor je, maat 18-23 met omgekrulde teen en belletje. M. past ze, maar wij hebben een houten vloer en dan zijn ze veel te glad om op te lopen.
okidoki.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ah nee, slofjes vind ik overal welmaar ik wil echt van die bontdingies of hoge leren sloffies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |