ik zeg! zeemanquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:22 schreef Marrije het volgende:
Ik zoek een lekker zittende joggingsbroek die de hele zwangerschap mee kan, maat L. Kleur maakt me niet zoveel uit, als ie maar lekker zit. Vooral niet te strak om de buik.
een gewone joggingbroek volstaat toch? ik droeg alles op mijn heupen, alles op mn buik vond ik irriquote:
Vond ik ook. Bij H&M hebben ze fijne met een koordje.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
een gewone joggingbroek volstaat toch? ik droeg alles op mijn heupen, alles op mn buik vond ik irri
Hema heeft in de zwangerschapslijn ook joggingbroeken, weet even niet wat ze kosten maar zijn ook niet duur.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:22 schreef Marrije het volgende:
Ik zoek een lekker zittende joggingsbroek die de hele zwangerschap mee kan, maat L. Kleur maakt me niet zoveel uit, als ie maar lekker zit. Vooral niet te strak om de buik.
Ik heb nu gewone joggingsbroeken maar die moet ik dus naar beneden omslaan omdat het niet lekker zit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
een gewone joggingbroek volstaat toch? ik droeg alles op mijn heupen, alles op mn buik vond ik irri
Ik heb even gekeken op de site van de Hema, inderdaad niet duur, zo'n 20 euro. Maar als ik zo een beetje op MP kijk dan zijn de verzendkosten iets van 2,50 en vraagt men voor de broek iets van 5 euro ofzo, scheelt toch weer de helft. Maar daar zie ik bijna niks in de maat L.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hema heeft in de zwangerschapslijn ook joggingbroeken, weet even niet wat ze kosten maar zijn ook niet duur.
En zelf droeg ik inderdaad zoals kleurdoos die joggingbroeken enzo gewoon laag.dan is zeeman ook een optie. Of hans textiel.
elin is ook bleek en dat in de combinatie met muisgrijs vind ik juist heel leuk staanquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:29 schreef Stiemie het volgende:
Iemand interesse in een jurkje van imps & elfs maat 68?
Het is nooit gedragen want Linde werd heel bleek van de kleur en aangezien Esmee een soortje Linde-kloon is durf ik het bij haar ook niet echt aan... Jammer want het is wel een lief jurkje.
[ afbeelding ]
oh nee snap ik wel hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken op de site van de Hema, inderdaad niet duur, zo'n 20 euro. Maar als ik zo een beetje op MP kijk dan zijn de verzendkosten iets van 2,50 en vraagt men voor de broek iets van 5 euro ofzo, scheelt toch weer de helft. Maar daar zie ik bijna niks in de maat L.
Vandaar dat ik het hier probeer.
die heb ik ook de hele zwangerschap gedragen, zitten ook heel laag (kosten een tientje)quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:57 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Vond ik ook. Bij H&M hebben ze fijne met een koordje.
maar dit is toch niet muisgrijs?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:37 schreef Kleurdoos het volgende:
elin is ook bleek en dat in de combinatie met muisgrijs vind ik juist heel leuk staan
dat dacht ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je er toevallig een foto van? dan kan ik een beetje gericht zoeken op MP, ik kom namelijk voorlopig niet de buurt van een H&M en in de webshop zie ik 'm ook niet staanquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:47 schreef lily het volgende:
[..]
die heb ik ook de hele zwangerschap gedragen, zitten ook heel laag (kosten een tientje)
nu drukt de band precies tegen mijn (nog pijnlijke) litteken, das weer minder
bende gek!quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:35 schreef Sorbootje het volgende:
Huup ik vind em tof! Maar doe je dan wel amélie erin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |