abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 december 2009 @ 16:15:51 #226
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76225397
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:12 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik zal niet reageren als er een pratende tent op mij afkomt
Ik denk dat ik ook het recht heb om te weten als iemand met mij wil spreken, dus iets van mij wil, dus vind ik ook dat een arts dat mag verwachten. Als ze vinden dat ze het recht hebben om bedekt rond te lopen, hoef ik ook niet te reageren, dus ook niet in een functie.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_76225412
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:13 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik heb namelijk die troep nog nooit in een kledingzaak gezien
Dan is er wel meer kleding geen kleding.
  woensdag 30 december 2009 @ 16:16:40 #228
3542 Gia
User under construction
pi_76225429
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:14 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Wat een stompzinnige vraag n.a.v. een post waarin ik de verschillende geacepteerde manieren van "identificatie" door Nederlandse instellingen uitleg.
Het kunnen overleggen van een ID bewijst niet dat jij degene bent die daarop staat als degene aan wie het getoond wordt jouw gelaat niet kan zien.
pi_76225476
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:15 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ook het recht heb om te weten als iemand met mij wil spreken, dus iets van mij wil, dus vind ik ook dat een arts dat mag verwachten. Als ze vinden dat ze het recht hebben om bedekt rond te lopen, hoef ik ook niet te reageren, dus ook niet in een functie.
Ik zou jou wel eens willen horen als je kind niet geholpen wordt omdat de dokter zegt "Je hebt het recht om dit en dat te doen, dus ik hoef je niet te helpen"
pi_76225497
quote:
Bijzonder in dit kader is ook voor moslim artsen een eed geldt die de arts zelfs toestaat om niet moslims te doden. Dus met die rechtsgelijkheid nemen moslims het niet zo nauw. Geenstijl noemde al een paar opvallende feiten: geen handje schudden, niet opstaan voor de rechter –
pi_76225526
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:18 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ik zou jou wel eens willen horen als je kind niet geholpen wordt omdat de dokter zegt "Je hebt het recht om dit en dat te doen, dus ik hoef je niet te helpen"
De patiënt werd niet geweigerd.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  woensdag 30 december 2009 @ 16:19:46 #232
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_76225534
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Het kunnen overleggen van een ID bewijst niet dat jij degene bent die daarop staat als degene aan wie het getoond wordt jouw gelaat niet kan zien.
Goh.
  woensdag 30 december 2009 @ 16:19:49 #233
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76225538
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:18 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Dan doe ik die zooi van mijn gezicht, want mijn kind is belangrijker dan de wil van een man.
pi_76225587
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:19 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dan doe ik die zooi van mijn gezicht, want mijn kind is belangrijker dan de wil van een man.
Dus de dokter heeft je volledig in jouw macht?

Overigens is dat kind later gewoon geholpen door een arts hoor. Door een arts die wat beter hoofd- van bijzaken kan scheiden.
pi_76225638
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:21 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Overigens is dat kind later gewoon geholpen door een arts hoor. Door een arts die wat beter hoofd- van bijzaken kan scheiden.
Wat bedoel je met volledig? Hypnose?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  woensdag 30 december 2009 @ 16:23:53 #236
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76225691
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:21 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Het gaat om het principe, mijn gezicht is geen zevende wereldwonder, dus als hij vraagt of ik dat afdoe, omdat hij mijn gezicht wil kunnen zien omdat hij wil weten met wie hij van doen heeft, dan doe ik dat. Mijn geslachtsdelen zitten niet in mijn gezicht en zelfs dat zal soms door de arts geinspecteerd moeten worden.
... of ik ga naar een land waar een arts dat accepteert omdat hij er ook zo een heeft rondhuppelen thuis.
  woensdag 30 december 2009 @ 16:27:21 #237
3542 Gia
User under construction
pi_76225834
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:19 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Goh.
Pardon? Dat beweer je anders wel:
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:02 schreef Sjaakz het volgende:
Bij heel veel andere instanties is het je simpelweg legitimeren (het tonen van een identiteitsbewijs) voldoende. Het feit dat je over de ID beschikt van de persoon die je zegt te zijn, is voldoende bewijs.
pi_76225858
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:23 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het gaat om het principe, mijn gezicht is geen zevende wereldwonder, dus als hij vraagt of ik dat afdoe, omdat hij mijn gezicht wil kunnen zien omdat hij wil weten met wie hij van doen heeft, dan doe ik dat.
Zoals ik al zei: Als het puur voor identificatie gaat dan moet even het gezicht gecheckt worden inderdaad, dat lijkt me duidelijk.

Het ging me er meer om dat de dokter je niet hoeft te helpen als de dokter je "raar" vindt.
  woensdag 30 december 2009 @ 16:30:36 #239
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76225994
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:27 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: Als het puur voor identificatie gaat dan moet even het gezicht gecheckt worden inderdaad, dat lijkt me duidelijk.

Het ging me er meer om dat de dokter je niet hoeft te helpen als de dokter je "raar" vindt.
Dat ding moet er in ieder geval af, maar dat wordt geweigerd, zelfs voor 1 seconde.
  woensdag 30 december 2009 @ 16:31:49 #240
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76226043
Persoonlijk vind ik een burka erger, want dan zit er ook nog een gaas voor de ogen.
pi_76226087
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:30 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat ding moet er in ieder geval af, maar dat wordt geweigerd, zelfs voor 1 seconde.
Of dat voor identificatie is of dat de arts gewoon een hekel heeft aan islamitische kleding, is niet duidelijk in dit geval.

De vrouw zelf heeft het er over dat de man het weigert vanuit "zijn religieuze overtuiging". Niet dat dat waar hoeft te zijn overigens.
  woensdag 30 december 2009 @ 16:41:51 #242
3542 Gia
User under construction
  woensdag 30 december 2009 @ 16:43:02 #243
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76226487
  woensdag 30 december 2009 @ 16:43:55 #244
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76226519
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:32 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Of dat voor identificatie is of dat de arts gewoon een hekel heeft aan islamitische kleding, is niet duidelijk in dit geval.

De vrouw zelf heeft het er over dat de man het weigert vanuit "zijn religieuze overtuiging". Niet dat dat waar hoeft te zijn overigens.
Ik heb geen idee hoe het precies zit, ik baseer mijn reactie om de algemene gedragscode van de moslim met speciale kleedij.
pi_76226857
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:16 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Dan is er wel meer kleding geen kleding.
Als het gewoon kleding is al een broek, trui, jas of overhemd dan kwam ik het vast wel in een winkel tegen. Dat kom ik nooit dus is het materiaal waarmee extremisten hun identiteit willens en wetens bedekken
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_76226912
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:15 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Precies. Een arts is ook maar een mens die ook rechten heeft
pi_76227029
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:51 schreef Stuart het volgende:

[..]

Als het gewoon kleding is al een broek, trui, jas of overhemd dan kwam ik het vast wel in een winkel tegen. Dat kom ik nooit dus is het materiaal waarmee extremisten hun identiteit willens en wetens bedekken
Als het niet in jouw kledingzaak te koop is, dan is het extremistisch?
pi_76227033
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:19 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Juist. En in dit geval vond deze vrouw haar kleding belangrijker dan haar zieke kind.
pi_76227092
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:56 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Als het niet in jouw kledingzaak te koop is, dan is het extremistisch?
Dat kun je nu wel zo makkelijk roepen, maar noem dan eens namen van winkels waar dit gewoon te koop is? En dan vraag ik niet om websites maar gewoon om namen van winkelketens
pi_76227120
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Juist. En in dit geval vond deze vrouw haar kleding belangrijker dan haar zieke kind.
En dan ook nog zo onfatsoenlijk zijn om moord en brand te schreeuwen ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')