Jij onderschat Ab Klink!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Zwaartekracht is de vervorming van de ruimtetijd door massa. Dat kun je niet zomaar even opheffen.
Niet echtquote:Op woensdag 30 december 2009 13:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Zwaartekracht is de vervorming van de ruimtetijd door massa. Dat kun je niet zomaar even opheffen.
Of dat me het teabaggen niet meer luktquote:Op woensdag 30 december 2009 13:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
en als ik de zwaartekracht nu uitzet, wedden he, wedden dat 5 minuten later een KLB topic verschijnt klagend dat er geen zwaartekracht meer is...
Daar gaan onze satellietenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
en als ik de zwaartekracht nu uitzet, wedden he, wedden dat 5 minuten later een KLB topic verschijnt klagend dat er geen zwaartekracht meer is...
Jawel, zonder zwaartekracht liet ik alles zweven, niet vallen, JAA!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:28 schreef wise het volgende:
heeft niet met zwaartekracht te maken dat je alles laat vallen, bosmongool
Vraag het aan Chuck Norrisquote:
Wel als alle dikke mensen gingen zweven en dan opeens nietquote:Op donderdag 31 december 2009 01:45 schreef Stevennn het volgende:
Zou het grote gevolgen hebben als de zwaartekracht 1 seconde verdween?
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:45 schreef Stevennn het volgende:
Punt van de week!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:20 schreef 9611Niels het volgende:
inderdaad en ook dat die tetten gaan hangen als vrouwen ouder worden enzulks
Behalve het verstoren van de gravitiatie-explosie balans van de zon zodat deze explodeert bedoel je? Nee, waarschijnlijk niet. Maar het word wel erg warm hier op aarde dan.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:45 schreef Stevennn het volgende:
He bah!! Daar heb je weer zo'n links-christelijke zwaartekrachtpropagandist!! Het is allemaal bedacht om het volk dom te houden, let op mijn woorden. De enige functie van zwaartekracht is onderdrukking!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:44 schreef Sobraine het volgende:
TS is nooit verder gekomen als de basischool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |