Hans Teeuwen bij DWWD 14 december: http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video-detail.628.0.html?&tx_ttnews%5Btt_news%5D=14179&tx_ttnews%5BbackPid%5D=626&tx_ttnews%5Bcat%5D=148&kalender=1260804060&cHash=1bee9f386bquote:Een volmaakte Hans Teeuwen
Op het toneel staan en grappen en grollen verkopen doet Hans Teeuwen alleen nog in het buitenland. Wel is hij in Nederland nog regelmatig te zien als zanger van oude Amerikaanse hits. Maar als de fans nog eens goed willen lachen om een van de grappigste mannen van het land, dan moeten ze een oude dvd uit de box trekken.
Teddybeer
Daar komt deze week verandering in op tv, met de tv-film Gewoon Hans. Het idee voor de film is ontstaan tijdens een in verdovende middelen doordrenkte avond in Huize Teeuwen, waar ook zijn makker Diederik Ebbinge (ex-Vliegende Panters) bij aanwezig was. Die zag de cabaretier een amoureuze scène spelen met een teddybeer en een eerste idee voor een film was geboren.
Contact
In Gewoon Hans draait het om een meisje dat superfan is van Hans Teeuwen. En dat gaat ver: ze hoort zijn stem, denkt hem te zien en heeft zelfs nachtmerries waarin Teeuwen haar teddybeer verkracht. Hoog tijd dus voor de psychiater en die raadt haar aan in contact te komen met haar idool. Dat lijkt een goed plan, want alle dromen en angstbeelden houden op. Ze gaat naar optreden van Teeuwen en heeft, samen met haar familie, een etentje met de cabaretier. Daar wordt ze smoorverliefd op hem, maar is het wel de echte Teeuwen die ze hier ziet?
Probably not, maar laten we het hopen; ik ga ook kijkenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:27 schreef TommyGun het volgende:
Hopelijk net zo leuk als z'n showsKijken dus.
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:45 schreef Bostonian het volgende:
Hans was eng daarnet, hahaha.
Wie is ER?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:04 schreef porsche1 het volgende:
GAAT HANS ER VERKRACHTEN IN ZIJN HUIS?
Dat wist ik, maar had het nooit echt gehoord.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:05 schreef Felixa het volgende:
[..]
Hij geeft dan ook al sinds een hele tijd jazzconcerten.
DER*quote:
Dat gaat niet samenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:16 schreef MissHobje het volgende:
Ik vind er geen zak an.. maar goed ik vind hem sowieso een zak hoor die Teeuwen
Hij heeft het script niet gemaaktquote:Op woensdag 30 december 2009 22:21 schreef Paul het volgende:
Eehm ja echt een Hans Teeuwen filmpje laten we het daar op houden
Zo'n vliegende panter toch?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hij heeft het script niet gemaakt
quote:
quote:
quote:
Comments die je bij een poppenkast voorstelling verwachtquote:
Nee het was bewust een korte film.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:25 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Dat was wel vintage Teeuwen, maar zo te zien heeft de financier na 3 dagen filmen de stop er uitgetrokken.
Oh, ik dacht al, die vader, dat móet Kees van Kooten zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 22:22 schreef Euridice het volgende:
Ik kan mij me vergissen, maar het lijkt erop, dat dit gebaseerd is op biografisch materiaal..
Kim van Kooten vermengd met een of ander jong slutje..
Juistquote:Op woensdag 30 december 2009 22:29 schreef Knoflook het volgende:
Gasten....echt... stomme opmerkingen hier.
Het is gewoon een short, dat meteen weer als film word beschouwd.
Ik vond leul. Goede shots, soundtrack was zorgvuldig gekozen, en leuk acteerwerk.
De ouders van Katinka deden me echt denken aan een michiel van Erp docu. :d
Ja, dit zijn wel de opmerkingen op niveau waarvoor je dit soort topics bezoektquote:Op woensdag 30 december 2009 22:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Comments die je bij een poppenkast voorstelling verwacht![]()
Men leeft in ieder geval goed mee
Mwoah, sommige elementen waren typisch Hans Teeuwen... Teddyberen verkrachten, die scene in de bakkerij, alle scenes die precies op zijn gezichtsexpressies en gevoel voor cliché geschreven waren. Lijkt me minimaal voor 50% door hemzelf bedacht. Niet dat ik het zo grandioos vond overigens, wel vermakelijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee het was bewust een korte film.
Opvallend iedereen is wel heel erg pro Teeuwen hier. Ik vind m ook geweldig maar dit idee was niet van hem, hij vond t script alleen leuk en zo geschiedde.
Het is nogal een verschil of ze wel of geen make-up op heeft inderdaad...quote:Op woensdag 30 december 2009 22:29 schreef sander89 het volgende:
Lekker wazig, begin vond ik wel erg goed daarna werd het minder.
Die Katinka onderging ook halverwege de film een metamorfose, zag er meteen een stuk beter uit.
Euhm, Leuk, maar Teeuwen heeft het niet geschrevenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:30 schreef Paul het volgende:
Het is gewoon een geintje, het is een Hans Teeuwen film, je zag gewoon aan alle dialogen dat Hans het geschreven had. Dit is gewoon Hans Teeuwen, dat het dus nergens op slaat
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:30 schreef Paul het volgende:
Het is gewoon een geintje, het is een Hans Teeuwen film, je zag gewoon aan alle dialogen dat Hans het geschreven had. Dit is gewoon Hans Teeuwen, dat het dus nergens op slaat
gek he als het door een andere cabaretier is geschreven?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:31 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Mwoah, sommige elementen waren typisch Hans Teeuwen... Teddyberen verkrachten, die scene in de bakkerij, alle scenes die precies op zijn gezichtsexpressies en gevoel voor cliché geschreven waren. Lijkt me minimaal voor 50% door hemzelf bedacht. Niet dat ik het zo grandioos vond overigens, wel vermakelijk.
Vast wel de ideeen doorgegeven aan de teksschrijver, kom op hee, dat hele gesprek over kopieerapparaten is echt Hans Teeuwenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm, Leuk, maar Teeuwen heeft het niet geschreven
Schijnt inderdaad heel moeilijk te begrijpen te zijn dat Diederik Ebbinge ook een talent heeft. Wie o.a. de Vliegende Panters kent zou toch beter moeten weten.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
gek he als het door een andere cabaretier is geschreven?Hij heeft zn inspiratie ook gehaald uit Teeuwen, een aangezien het over Teeuwen gaat is het logisch dat er anekdotes en expressie van Hans in zit. Het moet immers "gewoon Hans" voorstellen.
Is Teeuwen een God hier ofzo?
http://www.columnfilm.com/in-production/gewoon-hans
Ja, 100% zeker, want dat kan alleen Teeuwen bedenkenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Vast wel de ideeen doorgegeven aan de teksschrijver, kom op hee, dat hele gesprek over kopieerapparaten is echt Hans Teeuwen
Scriptschrijver/director en Hans zijn beste vrienden, dus die kennen elkaar ook wel goed zeg maarquote:Op woensdag 30 december 2009 22:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Vast wel de ideeen doorgegeven aan de teksschrijver, kom op hee, dat hele gesprek over kopieerapparaten is echt Hans Teeuwen
Inderdaad Diederik heeft minstens zoveel talentquote:Op woensdag 30 december 2009 22:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Schijnt inderdaad heel moeilijk te begrijpen te zijn dat Diederik Ebbinge ook een talent heeft. Wie o.a. de Vliegende Panters kent zou toch beter moeten weten.
Paulquote:Op woensdag 30 december 2009 22:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Je nichtje? Meer foto'squote:Op woensdag 30 december 2009 23:47 schreef -SG- het volgende:
En hoe was de film?
Heb het opgenomen (moest werken), wilt toch wel weten hoe mijn nichtje de hoofdrol speelt.
Nopequote:Op woensdag 30 december 2009 23:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Je nichtje? Meer foto's
Nee, ze is ouder.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:22 schreef MrX1982 het volgende:
Sloeg nergens op.
Hoe oud is Jamie Grant? Potentiële jailbait.
Een poppenkast voorstelling heeft tenminste een duidelijk verhaal. Tenminste die op de Dam. (Ik bezoek die regelmatig).quote:Op woensdag 30 december 2009 22:26 schreef henkde_j het volgende:
Comments die je bij een poppenkast voorstelling verwacht![]()
Men leeft in ieder geval goed mee
Dat dus.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:27 schreef DrDentz het volgende:
Wel een onverwachte twist waar Shyamalan een puntje aan kan zuigen, je verwacht de hele film dat Hans de sluwe vos is die een jong onschuldig meisje verleidt.
Zijn er nog niet: http://forum.mokkels.nl/3(...)rant-post690280.htmlquote:Op donderdag 31 december 2009 11:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geweldige film, dat huis van hans teeuwen. En dat meisje
.
Iemand screencaps van douche-scéne?
hoogtepunt inderdaad.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:16 schreef Zero2Nine het volgende:
Die meeting van Teeuwenfans was echt geniaal gedaan. Doodserieus discussiëren over de titel van zijn liedjes en die vader alle andere imitators afkraken
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geweldige film, dat huis van hans teeuwen. En dat meisje
.
Iemand screencaps van douche-scéne?
23. En nee Paul, ik wil niet dat je familie van mij wordt.quote:
23quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
23. En nee Paul, ik wil niet dat je familie van mij wordt.
Misschien moet je hem eens in het echt ontmoeten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:02 schreef littledrummergirl het volgende:
beetje sicke film, maar op zich wel heel erg cool![]()
had m alleen beter niet in mn bed kunnen kijken, dat stomme beeld van die teeuwen psychose bleef toch nog wel even in mn hoofd hangen
Ik had vannacht nachtmerries over Jamie Grant. Denk dat ik haar maar eens in het echt moet ontmoeten om er vanaf te komen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:09 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Misschien moet je hem eens in het echt ontmoeten.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:09 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Misschien moet je hem eens in het echt ontmoeten.
Ik had daar hele andere dromen overquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik had vannacht nachtmerries van Jamie Grant.
Nee hoor, het hoogtepunt zat in de fandag daarna werd het langzaam minderquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vond het einde uitermate zwak, maar blijkbaar ben ik daar de enige in.
Ja die zou ik vergeten de dialogen waren en zijn goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Persoonliojk genoot ik echt van de dialoog bij het etentje.
Dat was het beste stukquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Persoonliojk genoot ik echt van de dialoog bij het etentje.
wat vond je niet leuk aan de film?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik vond het echt een kutfilm. Enige reden waarom ik keek was
[ afbeelding ]
Alles. Het kon me niet boeien.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat vond je niet leuk aan de film?
meningen verschillen en ik respecteer de jouwe jongenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Alles. Het kon me niet boeien.
Ik dus ook. De hele film begon veelbelovend maar eindigde zo abstract dat het gewoon te debiel voor woorden was.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is datquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |