quote:Op donderdag 31 december 2009 11:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geweldige film, dat huis van hans teeuwen. En dat meisje
.
Iemand screencaps van douche-scéne?
23. En nee Paul, ik wil niet dat je familie van mij wordt.quote:
23quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
23. En nee Paul, ik wil niet dat je familie van mij wordt.
Misschien moet je hem eens in het echt ontmoeten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:02 schreef littledrummergirl het volgende:
beetje sicke film, maar op zich wel heel erg cool![]()
had m alleen beter niet in mn bed kunnen kijken, dat stomme beeld van die teeuwen psychose bleef toch nog wel even in mn hoofd hangen
Ik had vannacht nachtmerries over Jamie Grant. Denk dat ik haar maar eens in het echt moet ontmoeten om er vanaf te komen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:09 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Misschien moet je hem eens in het echt ontmoeten.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:09 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Misschien moet je hem eens in het echt ontmoeten.
Ik had daar hele andere dromen overquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik had vannacht nachtmerries van Jamie Grant.
Nee hoor, het hoogtepunt zat in de fandag daarna werd het langzaam minderquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vond het einde uitermate zwak, maar blijkbaar ben ik daar de enige in.
Ja die zou ik vergeten de dialogen waren en zijn goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Persoonliojk genoot ik echt van de dialoog bij het etentje.
Dat was het beste stukquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Persoonliojk genoot ik echt van de dialoog bij het etentje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |