abonnement Unibet Coolblue
pi_76919641
quote:
Op zondag 17 januari 2010 12:59 schreef Riann het volgende:

[..]

Beetje stom want ik en jij gaan er ook eens in de zoveel tijd heen. we hebben er nu een aantal liggen omdat we er al verschillende keren zijn geweest. Maar anders zou het best lullig kunnen zijn als de bonnen die dag in gaan en niet thuis hebt gekregen en je het ook niet zou weten.
de eerste dag had ik dat idd; 2 big mac voor ¤ 6,40
het is beter als ze toch opgestuurd worden en op internet uit te printen zijn, om iedere klant standaard die korting te geven.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_76919643
quote:
Op zondag 17 januari 2010 12:59 schreef Riann het volgende:

[..]

Beetje stom want ik en jij gaan er ook eens in de zoveel tijd heen. we hebben er nu een aantal liggen omdat we er al verschillende keren zijn geweest. Maar anders zou het best lullig kunnen zijn als de bonnen die dag in gaan en niet thuis hebt gekregen en je het ook niet zou weten.
Tja als je het zo bekijkt is alles in het leven stom
Wat de Mc ongetwijfeld doet is een soort postcode/marktgebied onderzoek. En de kans zit er dus dik in dat jullie niet binnen het marktgebied van de dichstbijzijnde vestiging wonen. Waarom zouden ze daar gaan verspreiden als de kans op klanten uit die gebieden erg klein is? Hoeveel mensen rijden nu nog 20 minuten voor een hamburger? En hoe vervelend dat ook voor je is, maar jij telt niet mee als het gaat om duizenden huishoudens.

En dan is het inderdaad heel prettig voor je dat de Mc z'n kortingsbonnen op internet gooit zodat jij ze daar vanaf kunt halen .
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_76919787
quote:
Op zondag 17 januari 2010 12:37 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Die mensen
Waarom hebben ze dan uberhaupt een Nee-Nee-sticker, als ze wel zo graag willen profiteren van korting?
Idealistische overwegingen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 17 januari 2010 @ 13:16:51 #229
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_76919947
Ik kreeg toen ik in Amsterdam even naar de Mc ging, 2 hamburgers ipv 1!
pi_76921120
quote:
Op zondag 17 januari 2010 13:09 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

de eerste dag had ik dat idd; 2 big mac voor ¤ 6,40
het is beter als ze toch opgestuurd worden en op internet uit te printen zijn, om iedere klant standaard die korting te geven.
Kijk dat is de oplossing.
pi_76922879
Ik had gisteren echt veel bonnen in mijn kassa. Kwamen gisteren twee mensen aan mijn kassa die de gasten voor hun 2 mckroketten zagen bestellen voor 3 euro. Zij bestelden dus ook twee mckroketten maar ze hadden geen bonnen dus kost het ze 4 euro. Daarna gingen ze een heleboel stampij zitten maken om toch die 1 euro eraf te krijgen . Uiteindelijk hebben ze toch genoegen genomen met 4 euro.

Btw nog niet zeurende mensen gehad, dat er ze de bonnen niet hadden gekregen. Overigens kwamen we hier evenveel hb-patties en hb-brood tekort. Hoe zou dat nou komen
pi_76924105
quote:
Op zondag 17 januari 2010 13:44 schreef Riann het volgende:

[..]

Kijk dat is de oplossing.
Mens hou op met zeuren en ga boven een McDonalds wonen, dan weet je zeker dat je ze krijgt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_76924159
quote:
Op zondag 17 januari 2010 12:55 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

kan kloppen ja, ik 15 min en krijg ze ook niet. Je moet echt in dat dorp of stad wonen denk ik
Ik woon in Amsterdam-West en ik krijg ze ook niet.
pi_76925288
quote:
Op zondag 17 januari 2010 14:25 schreef muiterij het volgende:
Ik had gisteren echt veel bonnen in mijn kassa. Kwamen gisteren twee mensen aan mijn kassa die de gasten voor hun 2 mckroketten zagen bestellen voor 3 euro. Zij bestelden dus ook twee mckroketten maar ze hadden geen bonnen dus kost het ze 4 euro. Daarna gingen ze een heleboel stampij zitten maken om toch die 1 euro eraf te krijgen . Uiteindelijk hebben ze toch genoegen genomen met 4 euro.

Btw nog niet zeurende mensen gehad, dat er ze de bonnen niet hadden gekregen. Overigens kwamen we hier evenveel hb-patties en hb-brood tekort. Hoe zou dat nou komen
Hier kosten 2 McKroketten 5 euro Dus met die bonnen zit er aardige korting op

Ook mensen die in de drive komen, melden bij de paal dat ze een kortingsbon hebben, willen ze afrekenen en vraag ik om de bon, krijg ik die niet nah, dan betaal je toch lekker de volle pond..
pi_76925453
quote:
Op zondag 17 januari 2010 14:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Mens hou op met zeuren en ga boven een McDonalds wonen, dan weet je zeker dat je ze krijgt.
wat is dat nou weer voor een lompe opmerking?
Jullie zitten toch te zeuren over probleem met bonnetjes; als er standaard korting word gegeven omdat die bonnen tocn onbeperkt uitgeprint kunnen worden hebben jullie ook geen last aan en in de kassa...
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_76925765
quote:
Op zondag 17 januari 2010 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wat is dat nou weer voor een lompe opmerking?
Jullie zitten toch te zeuren over probleem met bonnetjes; als er standaard korting word gegeven omdat die bonnen tocn onbeperkt uitgeprint kunnen worden hebben jullie ook geen last aan en in de kassa...
Ik werk niet eens bij de Mc...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_76926191
quote:
Op zondag 17 januari 2010 15:23 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Hier kosten 2 McKroketten 5 euro Dus met die bonnen zit er aardige korting op

Ook mensen die in de drive komen, melden bij de paal dat ze een kortingsbon hebben, willen ze afrekenen en vraag ik om de bon, krijg ik die niet nah, dan betaal je toch lekker de volle pond..
en dan worden ze nog boos ook als je dat doet paupers.

Hoezo korting geven zonder bon?
Doen ze bij andere winkels toch ook niet? Hier ook niet.
pi_76931828
quote:
Op zondag 17 januari 2010 15:44 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

en dan worden ze nog boos ook als je dat doet paupers.

Hoezo korting geven zonder bon?
Doen ze bij andere winkels toch ook niet? Hier ook niet.
kortingsbonnen van andere winkelketen krijg ik wel
pi_76931897
quote:
Op zondag 17 januari 2010 18:15 schreef Riann het volgende:

[..]

kortingsbonnen van andere winkelketen krijg ik wel
quote:
Op zondag 17 januari 2010 14:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Mens hou op met zeuren.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_76931993
quote:
Op zondag 17 januari 2010 18:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]


[..]

ik zeur niet ik vertel zoals het is als je daar niet tegen kunt moet je mijn reacties niet lezen
pi_76933658
Nou als je het zo erg vind dat je die bonnen niet krijgt stuur je toch een klacht naar McDonald's Nederland?
Antwoord is wel te verwachten trouwens
pi_76949212
Mensen die huile huilie doen om een paar kortingsbonnen

Print ze uit en dan heb je die kortingsbonnen ook, tjonge tjonge.

Paupers
pi_76951914
Wat een gejengel zo s nachts. Anyway, in Denemarken (waar ik nu zit) hebben ze hele zonnige winterweken! Met salsaburgers en shaker-fries! Die shakerfries vallen hier erg goed in de smaak. Ik vind ze wat pittig, maar mijn vriend vind ze heerlijk. Tijdens de kerstweken hadden ze trouwens kaas-hartjes die (mits vers) erg lekker waren.


Edit: ik mis wel de McKroket
pi_76955388
quote:
Op maandag 18 januari 2010 00:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:


Print ze uit en dan heb je die kortingsbonnen ook, tjonge tjonge.
jij leest niet goed of wel
brilletje lenen?
pi_76958845
als je hebt
pi_76968167
quote:
Op zondag 17 januari 2010 11:26 schreef maartjeh het volgende:

[..]

nacho's??
Je weet wel, die chips wat toendertijd ook op de elNacho burger zat.
Bats.Bats..Bats...Baaats!
pi_76968748
Gaan jullie echt moeilijk doen als een klant geen bonnetje heeft? Ik bedoel wat maakt jou dat nou uit? Echt supertriest.
pi_76968834
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:52 schreef bierjoost het volgende:
Gaan jullie echt moeilijk doen als een klant geen bonnetje heeft? Ik bedoel wat maakt jou dat nou uit? Echt supertriest.
-> manager doet moeilijk ?
pi_76975285
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:52 schreef bierjoost het volgende:
Gaan jullie echt moeilijk doen als een klant geen bonnetje heeft? Ik bedoel wat maakt jou dat nou uit? Echt supertriest.
Dat bovenstaande dus. En waarom is dat triest?
Als je in de winkel met een cadeaubon van ¤10,- b etaalt maar je hebt die bon niet bij je nemen halen ze ook geen ¤10,- van de prijs af hoor
Dus niet zo janken, bonnetjes meenemen en anders heb je gewoon pech
pi_76975779
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:06 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Dat bovenstaande dus. En waarom is dat triest?
Als je in de winkel met een cadeaubon van ¤10,- b etaalt maar je hebt die bon niet bij je nemen halen ze ook geen ¤10,- van de prijs af hoor
Dus niet zo janken, bonnetjes meenemen en anders heb je gewoon pech
Kun je niet vergelijken. Ten eerste deelt McDonalds het sowieso aan iedereen uit, onbeperkt korting (want is te printen via internet) t/m 14 februari.
Als je bv vergelijkt met een reisbureau die je ¤ 50,- korting op een reis wilt geven dan geven ze al aan dat het eenmalig is. Iedereen krijgt dan korting maar moet wel een bon inleveren, want die wordt geregistreerd. Zodat dezelfde reservering niet ineens ¤ 250,- korting heeft.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')