quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:04 schreef junkiesietze het volgende:
worst bij de mac? uitleg? wtf? braadworst weken bij de mac ofzo?
Jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:27 schreef bierjoost het volgende:
Al bekend wat er precies op die Hollandse hamburgers zit?
Op die van mij welquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:42 schreef Erasmo het volgende:
Zat er maar saus/sla/ui/kaas/bacon/tomaat op één burger
Volgens mij houden we het bij witquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:42 schreef Erasmo het volgende:
En qua brood, gaan we ook weer bruin brood zien?
Tasty?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:42 schreef Erasmo het volgende:
Zat er maar saus/sla/ui/kaas/bacon/tomaat op één burger
Als ik toevallig in de buurt ben van Almelo en jij bent aan het werk?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Op die van mij wel![]()
[..]
Volgens mij houden we het bij wit
Zijn geen voordeelbonnen voorquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als ik toevallig in de buurt ben van Almelo en jij bent aan het werk?![]()
[..]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:32 schreef kawotski het volgende:
doemijdiema
http://www.mcdonalds.de/p(...).html#/curry_chicken
nacho's??quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:43 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Die salsa wrap is verdomdes lekker!
Vooral die nacho's maken het een feest!
Let wel!: Hij was echt vers van de pers, waardoor de nacho's nog krokant waren...
Dan is je reclameboy aan het dumpen! Maak een melding!quote:Op zondag 17 januari 2010 12:16 schreef Riann het volgende:
wij krijgen hier in asten ook nooit kortingsbonnen en ik heb geen nee nee sticker
Die mensenquote:Op zondag 17 januari 2010 11:22 schreef Studiotje het volgende:
"Hebben jullie hier kortingsbonnen liggen?"
> "Nee, als het goed is heeft u die via de post gehad"
"Nee hoor, helemaal niks"
> "Oh, u kunt ze ook downloaden voor de volgende keer!"
"Oh oke, maar toch even melden bij McDonalds dat ik ze niet heb gehad, slechte zaak!"
> "Heeft u toevallig een NEE - NEE stikker?"
"Ja?"
> "Dan krijgt u ze niet, 't zat tussen de reclame deze keer"
"Oh"Wel een stuk of 10 keer gehad gister
En hoe ver woon je van de dichstbijzijnde McDonalds af?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:16 schreef Riann het volgende:
wij krijgen hier in asten ook nooit kortingsbonnen en ik heb geen nee nee sticker
20/25 min rijden met de autoquote:Op zondag 17 januari 2010 12:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En hoe ver woon je van de dichstbijzijnde McDonalds af?
kan kloppen ja, ik 15 min en krijg ze ook niet. Je moet echt in dat dorp of stad wonen denk ikquote:
Beetje stom want ik en jij gaan er ook eens in de zoveel tijd heen. we hebben er nu een aantal liggen omdat we er al verschillende keren zijn geweest. Maar anders zou het best lullig kunnen zijn als de bonnen die dag in gaan en niet thuis hebt gekregen en je het ook niet zou weten.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kan kloppen ja, ik 15 min en krijg ze ook niet. Je moet echt in dat dorp of stad wonen denk ik
Ja maar daar kom je ooit te laat achter.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:58 schreef Yannick567 het volgende:
Daarom staan ze ook op mcdonalds.nl en kan je ze daar fijn uitprinten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |