3. Ik heb de (semi-)neervalling van ONZ meegemaakt, en heb nog gepoogd ONZ te redden door het maken van sublieme topics die volledig buiten de attentie zijn gebleven:quote:Op maandag 12 januari 2009 11:54 schreef Igen het volgende:
Wie maakte in 2008 de meeste kuttopics?
Plaats / aantal gesloten topics / Topic-Starter
13. 119 RacerDKB
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:36 schreef RacerDKB het volgende:
4. Google zoeken naar ''RacerDKB ONZ''
15600 resultaten! Poe he!
Nee, jij bent niets voor ONZquote:Op woensdag 30 december 2009 00:38 schreef porsche1 het volgende:
STEM OP MIJ! VOOR GRATIS TIET EN BIER!
STEM LIJST DIK! VOOR GRATIS PATAT/FRIET EN SNACKS!
quote:
hij is zelfs niks voor FOKquote:
Je moet niks, TS geeft zich op omdat ie begaan is met FOK!quote:Op woensdag 30 december 2009 00:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]Wat moet ik dan modden? Culinnes à go go ofzo. Ik kan namelijk erg goed eten.
Ben je weer wakker jongetje?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]Wat moet ik dan modden? Culinnes à go go ofzo. Ik kan namelijk erg goed eten.
Je wilt gewoon meer negatieve publiciteitquote:Op woensdag 30 december 2009 00:38 schreef RacerDKB het volgende:
5. 64% van naamtopics is geopend in ONZ, hieruit blijkt bekendheid en onwijze populariteit in ONZin.
Iedere mod kent een proefperiode van een maand.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:45 schreef RacerDKB het volgende:
Tevens: ik ben ook bereid om stagiaire mod te zijn voorlopig, als ik slecht blijk te zijn (wat echter onmogelijk is), ben ik bereid zonder opzegtermijn mijn functie op te geven.
Ja. Maar ik weet het nog niet zo hoor. Ik denk dat ik beter kan modden.quote:
Zeg dat nou nietquote:Op woensdag 30 december 2009 00:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Iedere mod kent een proefperiode van een maand.
Ben je ongesteld ofzo?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:49 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je zei net in het "Nooit RacerDKB mod op ONZ" topic achter de schermen heel wat anders!
godver wat een slechte poging zegquote:Op woensdag 30 december 2009 00:49 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je zei net in het "Nooit RacerDKB mod op ONZ" topic achter de schermen heel wat anders!
Precies, lekt hier als een gieter met reuma.quote:
Van je aanhang moet je het iig niet hebben DKB.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:50 schreef Quir het volgende:
DKB FOR MOD
WALL OF TEXT IN CAPSLOCK ZODAT HET ER GODVERDOMME UITSPRINGT
FUCK
kale koppen niet te stoppen?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:50 schreef Quir het volgende:
DKB FOR MOD
FUCK
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:49 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Waar bestaat de GAM aanhang uit dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Van je aanhang moet je het iig niet hebben DKB.
Als ik mod was zou ik deze post veranderen in kleine letters en bij herhaling noten, dus jullie kunnen goede modskills verwachten.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:50 schreef Quir het volgende:
DKB FOR MOD
FUCK
Even een post om mijn liefde voor u te benadrukken, in voor en tegenspoed, nietwaar?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waar bestaat de GAM aanhang uit dan?
[ afbeelding ]
Veel succes. Ben zelf ook onzmod geweest.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Edoch nummer 1 die gaat slagen.
Bla bla bla.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als ik mod was zou ik deze post veranderen in kleine letters en bij herhaling noten, dus jullie kunnen goede modskills verwachten.
Ik heb RacerDKB gevraagd.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Veel succes. Ben zelf ook onzmod geweest.
Het grote verschil: ik werd gevraagd.
There goes the neighbourhood.quote:
Ach, DKB heeft wat pareltjes afgeleverd, hoor. Al worden die dan weer niet belicht.quote:
Ik zie geen concrete vragen.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:59 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ik heb ook nog een vraag, vertel eens:
http://adelantemagazine.com/2009/07/gay-for-pay/
In case you don’t know the term gay for pay is a label put on self proclaimed straight men who work gay jobs. This means any self proclaimed straight man working at a gay bar as a bartender, stripper, moderator barback, security guard, etc, etc. Now these guys are not as gay for pay as the other kind of gay for pay are.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:59 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ik heb ook nog een vraag, vertel eens:
http://adelantemagazine.com/2009/07/gay-for-pay/
ik vroeg me meer af waarom je het gepubliceerd hebtquote:Op woensdag 30 december 2009 01:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
In case you don’t know the term gay for pay is a label put on self proclaimed straight men who work gay jobs. This means any self proclaimed straight man working at a gay bar as a bartender, stripper, moderator barback, security guard, etc, etc. Now these guys are not as gay for pay as the other kind of gay for pay are.
Nou ja, zoals je kunt lezen heb ook jij een gay for pay job. Ik zou daar verder niet over inzitten, want het is slechts een label dat mensen je opdrukken. En eigenlijk doe je het vrijwillig, dus dat pay gaat ook niet op.
Ik vroeg me meer af hoe 'ie er überhaupt op uit komt.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:02 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ik vroeg me meer af waarom je het gepubliceerd hebt
gewoon fappenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:04 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik vroeg me meer af hoe 'ie er überhaupt op uit komt.
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:35 schreef deepart het volgende:
ja een kanker user is het idd
quote:
Ik zag geen [/sarcasm] tags dus het was niet sarcastisch.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:09 schreef PeZu het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 30 december 2009 01:08 schreef RacerDKB het volgende:
Nog even een overzicht van de positieve reacties tot nu toe:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
hee, daar was ik sarcastisch heh
Ik gaf het maar aan 3 mensenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Jouw MSN-linkdump truukje werpt zijn vruchten uit, zo te zien.
Mij nietquote:Op woensdag 30 december 2009 01:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik gaf het maar aan 3 mensenEn ik vertelde er nog bij waarop ze stemden ook!
NanKingquote:
Ben blij dat je ja stemde. Vooral de reden waarom doet me deugd.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:33 schreef cerror het volgende:
Ik heb ja gestemd. Waarom? Om te kijken of er dit keer wel een democratie heerst op fok.
Ik gok op niet. Maar toch. Het kan.
quote:Op woensdag 30 december 2009 02:05 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb zojuist de kennis verkregen dat zelfs Paul op ''Ja'' gestemd heeft!
De enige tiet die jij live hebt gezien is die van je moederquote:Op woensdag 30 december 2009 00:38 schreef porsche1 het volgende:
STEM OP MIJ! VOOR GRATIS TIET EN BIER!
straks wordt je ook mini admin, net als paulquote:Op woensdag 30 december 2009 11:27 schreef RacerDKB het volgende:
Het is nu wel duidelijk denk ik, er is democratisch besloten dat het moet gaan gebeuren.
Doe het nou maar snel voordat Adelante niet meer dronken is, want dan steunt hij me natuurlijk niet meer.
Voor een nachtjequote:Op woensdag 30 december 2009 11:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
straks wordt je ook mini admin, net als paul
Naatje is weer eens jaloersquote:Op woensdag 30 december 2009 11:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
straks wordt je ook mini admin, net als paul
6quote:Op woensdag 30 december 2009 11:46 schreef quirina het volgende:
Nou er hebben er nou al twee gestemd
Ik had al een poll gemaakt.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:45 schreef quirina het volgende:
Poll: RacerDKB als mod?ja nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Klopt. Ik heb nee gestemd.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:46 schreef quirina het volgende:
Nou er hebben er nou al twee gestemd
Ik vind het goedquote:Op woensdag 30 december 2009 11:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nu kunnen de niet dronken mensen stemmen
zie OPquote:Op woensdag 30 december 2009 18:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Enige motivatie is wel op zijn plaats.
Misschien had apezeik appelsjap wel een heel goed argument.quote:
Nee, die zijn ook allemaal inactief.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:46 schreef Adelante het volgende:
Is er al een FA in dit topic geweest?
Nog gekkerquote:Op woensdag 30 december 2009 18:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee, die zijn ook allemaal inactief.
Misschien moet ik maar FA worden!
Oke, FA was iets te hoog gegrepen. Daar moet je helemaal geen leven voor hebben, ik wil nog wel een beetje leven houden.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:01 schreef Adelante het volgende:
Nee, dan geldt het doorschuif systeem, jij moet je eerst bewijzen als mod.
Een voor Duitstalige Engelsen, een voor Nederlanders. Het was niet mijn idee hoor.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef remlof het volgende:
Die ene is voor engelstaligen en die ander voor nederlanders?
Ik maakte de eerste poll, daarna maakte iemand anders een tweede poll, omdat hij de eerste niet gezien had.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef remlof het volgende:
Die ene is voor engelstaligen en die ander voor nederlanders?
Of puur om een beetje de taken in ONZ te verdelen en de bagger te modereren.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Jij wilt mod worden puur voor een blauwe naam.
Lukt jou niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Of puur om een beetje de taken in ONZ te verdelen en de bagger te modereren.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:39 schreef cerror het volgende:
Of ik word gewoon weer mod. Kan ook.
Ja he?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Jij wilt mod worden puur voor een blauwe naam.
Net als zovelen.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Of puur om een beetje de taken in ONZ te verdelen en de bagger te modereren.
Dat heb ik liever.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:39 schreef cerror het volgende:
goed plan en ceror : Je vaderquote:Op donderdag 31 december 2009 00:39 schreef cerror het volgende:
Hij wordt nachtmodquote:Op donderdag 31 december 2009 15:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik mis het gedeelte waar je uitlegt wat je precies toe gaat voegen aan 't modteam en ONZ.
Gewoon 1+1=3, jeweettochquote:Op donderdag 31 december 2009 15:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik mis het gedeelte waar je uitlegt wat je precies toe gaat voegen aan 't modteam en ONZ.
Nog steeds poep.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:39 schreef cerror het volgende:
Waar ben ik geschikt voorquote:
Ik heb gehoord dat jij nooit blauw wordt...en als ik ooit blauw wil worden dan moet ik mij afkeren van onze familie stamboomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |