3. Ik heb de (semi-)neervalling van ONZ meegemaakt, en heb nog gepoogd ONZ te redden door het maken van sublieme topics die volledig buiten de attentie zijn gebleven:quote:Op maandag 12 januari 2009 11:54 schreef Igen het volgende:
Wie maakte in 2008 de meeste kuttopics?
Plaats / aantal gesloten topics / Topic-Starter
13. 119 RacerDKB
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:36 schreef RacerDKB het volgende:
4. Google zoeken naar ''RacerDKB ONZ''
15600 resultaten! Poe he!
Nee, jij bent niets voor ONZquote:Op woensdag 30 december 2009 00:38 schreef porsche1 het volgende:
STEM OP MIJ! VOOR GRATIS TIET EN BIER!
STEM LIJST DIK! VOOR GRATIS PATAT/FRIET EN SNACKS!
quote:
hij is zelfs niks voor FOKquote:
Je moet niks, TS geeft zich op omdat ie begaan is met FOK!quote:Op woensdag 30 december 2009 00:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]Wat moet ik dan modden? Culinnes à go go ofzo. Ik kan namelijk erg goed eten.
Ben je weer wakker jongetje?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]Wat moet ik dan modden? Culinnes à go go ofzo. Ik kan namelijk erg goed eten.
Je wilt gewoon meer negatieve publiciteitquote:Op woensdag 30 december 2009 00:38 schreef RacerDKB het volgende:
5. 64% van naamtopics is geopend in ONZ, hieruit blijkt bekendheid en onwijze populariteit in ONZin.
Iedere mod kent een proefperiode van een maand.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:45 schreef RacerDKB het volgende:
Tevens: ik ben ook bereid om stagiaire mod te zijn voorlopig, als ik slecht blijk te zijn (wat echter onmogelijk is), ben ik bereid zonder opzegtermijn mijn functie op te geven.
Ja. Maar ik weet het nog niet zo hoor. Ik denk dat ik beter kan modden.quote:
Zeg dat nou nietquote:Op woensdag 30 december 2009 00:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Iedere mod kent een proefperiode van een maand.
Ben je ongesteld ofzo?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:49 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je zei net in het "Nooit RacerDKB mod op ONZ" topic achter de schermen heel wat anders!
godver wat een slechte poging zegquote:Op woensdag 30 december 2009 00:49 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je zei net in het "Nooit RacerDKB mod op ONZ" topic achter de schermen heel wat anders!
Precies, lekt hier als een gieter met reuma.quote:
Van je aanhang moet je het iig niet hebben DKB.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:50 schreef Quir het volgende:
DKB FOR MOD
WALL OF TEXT IN CAPSLOCK ZODAT HET ER GODVERDOMME UITSPRINGT
FUCK
kale koppen niet te stoppen?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:50 schreef Quir het volgende:
DKB FOR MOD
FUCK
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:49 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Waar bestaat de GAM aanhang uit dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Van je aanhang moet je het iig niet hebben DKB.
Als ik mod was zou ik deze post veranderen in kleine letters en bij herhaling noten, dus jullie kunnen goede modskills verwachten.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:50 schreef Quir het volgende:
DKB FOR MOD
FUCK
Even een post om mijn liefde voor u te benadrukken, in voor en tegenspoed, nietwaar?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waar bestaat de GAM aanhang uit dan?
[ afbeelding ]
Veel succes. Ben zelf ook onzmod geweest.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Edoch nummer 1 die gaat slagen.
Bla bla bla.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als ik mod was zou ik deze post veranderen in kleine letters en bij herhaling noten, dus jullie kunnen goede modskills verwachten.
Ik heb RacerDKB gevraagd.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Veel succes. Ben zelf ook onzmod geweest.
Het grote verschil: ik werd gevraagd.
There goes the neighbourhood.quote:
Ach, DKB heeft wat pareltjes afgeleverd, hoor. Al worden die dan weer niet belicht.quote:
Ik zie geen concrete vragen.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:59 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ik heb ook nog een vraag, vertel eens:
http://adelantemagazine.com/2009/07/gay-for-pay/
In case you don’t know the term gay for pay is a label put on self proclaimed straight men who work gay jobs. This means any self proclaimed straight man working at a gay bar as a bartender, stripper, moderator barback, security guard, etc, etc. Now these guys are not as gay for pay as the other kind of gay for pay are.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:59 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ik heb ook nog een vraag, vertel eens:
http://adelantemagazine.com/2009/07/gay-for-pay/
ik vroeg me meer af waarom je het gepubliceerd hebtquote:Op woensdag 30 december 2009 01:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
In case you don’t know the term gay for pay is a label put on self proclaimed straight men who work gay jobs. This means any self proclaimed straight man working at a gay bar as a bartender, stripper, moderator barback, security guard, etc, etc. Now these guys are not as gay for pay as the other kind of gay for pay are.
Nou ja, zoals je kunt lezen heb ook jij een gay for pay job. Ik zou daar verder niet over inzitten, want het is slechts een label dat mensen je opdrukken. En eigenlijk doe je het vrijwillig, dus dat pay gaat ook niet op.
Ik vroeg me meer af hoe 'ie er überhaupt op uit komt.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:02 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ik vroeg me meer af waarom je het gepubliceerd hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |