Matig, nog weinig deelnemende users en aangezien FOK! traag is gaat het allemaal wat langzamer.quote:
Pauze nemen van FOK! ?quote:Op maandag 24 november 2008 22:13 schreef Opperkwal het volgende:
Baaltje man, ik neem even een pauze, kransen we zo verder?
Haai, pak je even een kopje dan kan ik thee inschenken?quote:
En nou komen we ook niet te weten wie Fok kapot heeft gemaaktquote:Op maandag 24 november 2008 22:21 schreef RacerDKB het volgende:
Godverdomme is Ludo chagrijnig ofzo
Al mijn reacties heeft hij wel wat op aan te merken, of hij verwijdert ze zelfs
Koelvloeistof van de servers is bevroren door de kou waardoor de servers uitvielen.quote:Op maandag 24 november 2008 22:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En nou komen we ook niet te weten wie Fok kapot heeft gemaakt
Alle ingrediėnten om dit tot een legendarische SC te maken, waarbij men over een aantal jaar zou zeggen: "goh dat was nog eens een SC' zijn aanwezig, ja.quote:Op maandag 24 november 2008 22:13 schreef Opperkwal het volgende:
Ludo, je weet dat dit een geweldig SC word.
Alle? Je verneukt een topic met je hakenkruis en een ONZ SC zit er gewoon niet in. Niets met chagrijnig te maken.quote:Op maandag 24 november 2008 22:21 schreef RacerDKB het volgende:
Godverdomme is Ludo chagrijnig ofzo
Al mijn reacties heeft hij wel wat op aan te merken, of hij verwijdert ze zelfs
ik zeg het je, dit word een onz sc, ik zeg het jequote:Op maandag 24 november 2008 22:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alle? Je verneukt een topic met je hakenkruis en een ONZ SC zit er gewoon niet in. Niets met chagrijnig te maken.
Is je theezakje gescheurd, pessimist?quote:
Ben d'r lieve schat!quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:16 schreef LudoSanders het volgende:
cerror, ik spotte jou net elders op het vorum.
Net als allochtonen en teveel toelaten leidt het tot aanslag.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:19 schreef LudoSanders het volgende:
Vindt jij thee ook zo'n wanstaltig goedje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |