SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:56 schreef RacerDKB het volgende:
Ja ik wilde de LaPo maar ik had hem niet dus als troost opende ik de nieuwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Slotje, kut OPZEG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
HEY PAS OP HE±!!!!!!!quote:
Ja dat heb ik wel gewetenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:17 schreef Adelante het volgende:
Ik kan dan wel geen jurisdictie hebben in ONZ, maar als je in KLB komt zie ik alles.
Dat zijn dan ook de zwakkere mods.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:18 schreef Adelante het volgende:
Waar zijn SWJ en murp trouwens? DIe voeren ook geen flikker uit deze laatste dagen van het jaar
Ik zat de notes al te checken, maar er zijn er maar een paar van mij bij, Juup heeft 50% van jouw dinges geplaatstquote:Op woensdag 30 december 2009 00:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Klik maar op dat getalletje bij mijn posts voor bewijzen.
Exact 50%?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zat de notes al te checken, maar er zijn er maar een paar van mij bij, Juup heeft 50% van jouw dinges geplaatst
Dat zijn de ONZ mods.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook de zwakkere mods.
Neem maar een abo, kun je ze in Excel zetten en een taartdiagram maken.quote:
Ik had een abo, maar je kan niet zien wie ze gezet heeftquote:Op woensdag 30 december 2009 00:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Neem maar een abo, kun je ze in Excel zetten en een taartdiagram maken.
Zo dus:quote:Op woensdag 30 december 2009 00:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik had een abo, maar je kan niet zien wie ze gezet heeftEnkel de datum en de note zelf.
Oh, dan moet je maar mod worden, dan zie je de namen wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik had een abo, maar je kan niet zien wie ze gezet heeftEnkel de datum en de note zelf.
Dankzij deze motiverende post ga ik voor elk mogelijk subforum een sollicitatie insturen.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, dan moet je maar mod worden, dan zie je de namen wel.
Ik zou een open solli doen voor ONZ, er is nu toch niemand, dus die kunnen wel wat hulp gebruiken.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dankzij deze motiverende post ga ik voor elk mogelijk subforum een sollicitatie insturen.
ik zal het topic zo wel dichtgooienquote:Op woensdag 30 december 2009 00:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zou een open solli doen voor ONZ, er is nu toch niemand, dus die kunnen wel wat hulp gebruiken.
Waarom, het is hier gezelliger dan in die andere SC.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zal het topic zo wel dichtgooien_!
dat vraag je mijquote:Op woensdag 30 december 2009 00:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom, het is hier gezelliger dan in die andere SC.
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom, het is hier gezelliger dan in die andere SC.
quote:
ja hier wel jaquote:Op woensdag 30 december 2009 00:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
In ONZ ben ik ook gewoon user, net als jij.
wowquote:Op woensdag 30 december 2009 00:56 schreef RacerDKB het volgende:
Als die andere vol zit gaan we hier wel verder.
quote:
trustequote:
Trustequote:
Nee, geen ideequote:Op woensdag 30 december 2009 01:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
3,15 per 6 in de bonus aanbieding bij de appie![]()
ok ik moet wel toegeven als het de normale prijs was had ik het alsnog gekocht, weet je hoe lekker
Omdat het andere topic dicht gingquote:
Nooit echt gedronkenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
3,15 per 6 in de bonus aanbieding bij de appie![]()
ok ik moet wel toegeven als het de normale prijs was had ik het alsnog gekocht, weet je hoe lekker
quote:
Ik wil ookquote:
That does it, ik ga DBZ kijkenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nooit echt gedronkenNiet dat ik me herinner in ieder geval.
Heb liever Grolsch, dat is ook in de aanbieding bij de AH. En een stuk goedkoper!
ik heb een solid state 1 tb op proefquote:Op woensdag 30 december 2009 01:13 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil hier ook even spammen dat ik een LaCie Hard Disk by Neil Poulton 2 TB Extern 3,5 inch heb besteld
[ afbeelding ]![]()
ja ik ga hem ook niet kopen kost idd een berg geld maar snel en stil is het welquote:Op woensdag 30 december 2009 01:15 schreef TwyLight het volgende:
Solid state 1TB
die krengen zijn duuuuur
Hoeveel MB/s haalt ie? 300?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ga hem ook niet kopen kost idd een berg geld maar snel en stil is het wel
Pearl Jam is wel cool.quote:
+/- 250 mb/squote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:19 schreef TwyLight het volgende:
Ben je trouwens wel een beetje blij voor me dan, met mn nieuwe schijf?
jaquote:
maar ik ben soweiso wel stil als ik typ hoorquote:
Hoe was ie?quote:
Nietquote:Op woensdag 30 december 2009 01:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat Avatar 1,5 uur te lang duurt. Had net zo goed in 1 uur gekund.
quote:
Nee hoorquote:
Vannacht het zelfde bij hun doenquote:Op woensdag 30 december 2009 06:43 schreef Huppelmuts het volgende:
bah teamwork van vriend en hond om mij uit mn slaap te houden vannacht.
Nu ben ik heel moe
nee want ik moet morgenochtend weer werkenquote:Op woensdag 30 december 2009 06:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vannacht het zelfde bij hun doen
Arme jij. Morgen vrijquote:Op woensdag 30 december 2009 06:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee want ik moet morgenochtend weer werken
Was ik eigenlijk ook maar helaas.quote:
Klopt. Anders stond zij er ook nog wel tussen hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 07:00 schreef Trevland het volgende:
De enige die er niet tussen staat is Marijke maar die heeft gisteren ook helemaal niet gepost
Daar ben ik ook niet bang voor, volgens mij is dit wel een pr van mequote:Op woensdag 30 december 2009 07:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Anders stond zij er ook nog wel tussen hoor
Had jij niet pasgeleden 500+?quote:Op woensdag 30 december 2009 07:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet bang voor, volgens mij is dit wel een pr van me
Oh ja, maar deze staat wel hoog op mijn lijstjequote:Op woensdag 30 december 2009 07:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had jij niet pasgeleden 500+?
Hoeft niet hoor. Maar tering, wat een gerotzooi met de SC gisteren/vannachtquote:
We hebben een levenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:18 schreef Adelante het volgende:
Waar zijn SWJ en murp trouwens? DIe voeren ook geen flikker uit deze laatste dagen van het jaar
Hoezo?quote:
Goed bezig.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:37 schreef PownijN het volgende:
Een vriend van me is van zijn dak terras gevallen, mede door mijn toedoen!
ja erg grappig ja, mijn opa is een keer van een dak terras gevallen en nu is hij dood jaquote:Op woensdag 30 december 2009 09:37 schreef PownijN het volgende:
We waren met een club mensen sneeuwballen op elkaar aan het gooien, rond 12 uur. En toen dacht hij slim te zijn, en boven te gaan zitten, hoog... Dus toen gingen wij met z'n allen tegen hem. Hij had wel slim de deur op slot gedaan, maar huisgenoten van hem hadden ook de sleutel, dus die deden die deur van slot. Daarna hielden zij hem bezig, en ging ik heel stiekempjes ( Boefjequote:
Gecondoleerd, sorry.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja erg grappig ja, mijn opa is een keer van een dak terras gevallen en nu is hij dood ja
quote:Op woensdag 30 december 2009 09:37 schreef PownijN het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2009 09:42 schreef PownijN het volgende:
[..]
We waren met een club mensen sneeuwballen op elkaar aan het gooien, rond 12 uur. En toen dacht hij slim te zijn, en boven te gaan zitten, hoog... Dus toen gingen wij met z'n allen tegen hem. Hij had wel slim de deur op slot gedaan, maar huisgenoten van hem hadden ook de sleutel, dus die deden die deur van slot. Daarna hielden zij hem bezig, en ging ik heel stiekempjes ( Boefje! ) naar die deur toe. Achter die deur is een kleine opening, waar wat fietsen kunnen staan enzo, maar daarna vrijwel direct de trap, dus hij kon die deur nooit zien. Ik met een paar sneeuwballen naar boven, en gooi hem recht in zijn smoel. Hij valt achterover, op een bank die ze daar hebben staan. Ik ren naar beneden en trek de deur dicht.
Op het moment dat de deur dicht slaat hoor ik zo'n huisgenoot: NEE (....)! WAT DOE JE?!
Wilde hij mij dus zo graag terug pakken, dat hij zijn evenwicht verloor, door het hek viel, van het dak terras op het halletje van de onderburen (een halve meter lager), waarna hij doorgleed naar dat tussenstuk voor de trap (2 meter lager).
Wij daar als een gek naartoe enzo, stoel gepakt. Heeft die gek alleen maar een bloedneus( Gelukkig!! )
quote:Op woensdag 30 december 2009 09:42 schreef PownijN het volgende:
[..]
We waren met een club mensen sneeuwballen op elkaar aan het gooien, rond 12 uur. En toen dacht hij slim te zijn, en boven te gaan zitten, hoog... Dus toen gingen wij met z'n allen tegen hem. Hij had wel slim de deur op slot gedaan, maar huisgenoten van hem hadden ook de sleutel, dus die deden die deur van slot. Daarna hielden zij hem bezig, en ging ik heel stiekempjes ( Boefje! ) naar die deur toe. Achter die deur is een kleine opening, waar wat fietsen kunnen staan enzo, maar daarna vrijwel direct de trap, dus hij kon die deur nooit zien. Ik met een paar sneeuwballen naar boven, en gooi hem recht in zijn smoel. Hij valt achterover, op een bank die ze daar hebben staan. Ik ren naar beneden en trek de deur dicht.
Op het moment dat de deur dicht slaat hoor ik zo'n huisgenoot: NEE (....)! WAT DOE JE?!
Wilde hij mij dus zo graag terug pakken, dat hij zijn evenwicht verloor, door het hek viel, van het dak terras op het halletje van de onderburen (een halve meter lager), waarna hij doorgleed naar dat tussenstuk voor de trap (2 meter lager).
Wij daar als een gek naartoe enzo, stoel gepakt. Heeft die gek alleen maar een bloedneus( Gelukkig!! )
Haha ja, had alleen een bloedneus.quote:
Liever niet, ik hou niet zo van bloedneuzen.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:47 schreef Adelante het volgende:
"Je had er bij moeten zijn"-verhaal.
ooh ja deze staat ook nog in jouw AT lijstquote:Op woensdag 30 december 2009 09:47 schreef Adelante het volgende:
Whehehe.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:48 schreef PownijN het volgende:
[..]
Haha ja, had alleen een bloedneus.
Wel naar de spoed eisende hulp geweest (om half 2 's nachts). Wel superlekkere warme chocolademelk daar
quote:
quote:
Geeft nietsquote:
quote:
Wat Adelante zegtquote:Op woensdag 30 december 2009 09:47 schreef Adelante het volgende:
Ik stond er bij en ik keek er naar moment dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 09:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Liever niet, ik hou niet zo van bloedneuzen.
Was niets van te zien. Maar hij had wel geluk hoe hij terecht kwam, zo'n ijzeren trap, of op een fiets ofzo, dan was het heel anders gegaan... Gelukkig niet gebeurd!quote:Op woensdag 30 december 2009 09:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Liever niet, ik hou niet zo van bloedneuzen.
ja haha leuk iemand breekt bijna zijn nek door jou toedoen, wat een humor ja, ik lach me rot helemaal omdat het een guust flater is whahahahahahahahahahahquote:Op woensdag 30 december 2009 09:50 schreef PownijN het volgende:
[..]
Was niets van te zien. Maar hij had wel geluk hoe hij terecht kwam, zo'n ijzeren trap, of op een fiets ofzo, dan was het heel anders gegaan... Gelukkig niet gebeurd!
En waarom ik er zo om lach, omdat het echt de persoon is overkomen van wie je het 100% verwacht!
Doe ff normaal Henk, er is toch niets aan de hand? Denk je dat ik hem uit heb staan lachen toen hij daar lag? Nee, tuurlijk niet, eerst gekeken of er niets was, gevraagd of hij alles nog kon bewegen, toen op een stoel gezet, tot rust laten komen, naar spoedeisende hulp gegaan. En achteraf lach je erom ja. Ik kan er weinig aan doen dat jij de humor niet ziet.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja haha leuk iemand breekt bijna zijn nek door jou toedoen, wat een humor ja, ik lach me rot helemaal omdat het een guust flater is whahahahahahahahahahah
Wat had jij belachelijk veel posts gisterenquote:Op woensdag 30 december 2009 09:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja deze staat ook nog in jouw AT lijst
1) ik heet geen henkquote:Op woensdag 30 december 2009 09:53 schreef PownijN het volgende:
[..]
Doe ff normaal Henk, er is toch niets aan de hand? Denk je dat ik hem uit heb staan lachen toen hij daar lag? Nee, tuurlijk niet, eerst gekeken of er niets was, gevraagd of hij alles nog kon bewegen, toen op een stoel gezet, tot rust laten komen, naar spoedeisende hulp gegaan. En achteraf lach je erom ja. Ik kan er weinig aan doen dat jij de humor niet ziet.
ja, ik schrok er zelf ook vanquote:Op woensdag 30 december 2009 09:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat had jij belachelijk veel posts gisteren
Volgens mij ben jij de enige die erom loopt te kankerenquote:Op woensdag 30 december 2009 09:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
1) ik heet geen henk
2) ik vind er niks grappigs aan, ook achteraf niet
3) als jij er niet tegen kan dat iemand jouw gevoel voor humor in zo'n sitiuatie niet deelt vertel dan niet zo parmantig een verhaal op een openbaar forum
kankeren?quote:Op woensdag 30 december 2009 09:56 schreef PownijN het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die erom loopt te kankeren![]()
quote:
quote:U hebt gezocht op het woord: kankeren.
RESULTAAT
kan·ke·ren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperen
Dat van je opa, wist ik niet. Sorry nogmaals, maar om d'r nou zo op te reageren? Ik vind het serieus nergens op slaan...quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:03 schreef PownijN het volgende:
[..]
Dat van je opa, wist ik niet. Sorry nogmaals, maar om d'r nou zo op te reageren? Ik vind het serieus nergens op slaan...
Ik wist het.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
lieve pownijn,
ik zei dat mijn opa een keer van een dak terras is gevallen en dat hij nu dood is, niet dat hij is overleden aan die val![]()
gotcha
NOUHOUquote:Op woensdag 30 december 2009 10:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
lieve pownijn,
ik zei dat mijn opa een keer van een dak terras is gevallen en dat hij nu dood is, niet dat hij is overleden aan die val![]()
gotcha
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:03 schreef PownijN het volgende:
[..]
Dat van je opa, wist ik niet. Sorry nogmaals, maar om d'r nou zo op te reageren? Ik vind het serieus nergens op slaan...
nee johquote:Op woensdag 30 december 2009 10:06 schreef PownijN het volgende:
[..]
NOUHOU!
Maar meende je je [ik zal het niet nog een keer zeggen] nou wel dan of niet
Het was dan ook niet zó'n leuk verhaal. voor hetzelfde geld had Pipo zijn nek gebroken.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:06 schreef PownijN het volgende:
[..]
NOUHOU!
Maar meende je je [ik zal het niet nog een keer zeggen] nou wel dan of niet
quote:
Verpest het nou nietquote:Op woensdag 30 december 2009 10:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee joh![]()
ik vond het gewoon grappig om je even te laten zweten
Roze ava, dus ja.quote:
Ga weer even slapenquote:Op woensdag 30 december 2009 10:08 schreef PeZu het volgende:
ik moet niet zo door gaan vandaag anders heb ik nog meer posts als gisteren
quote:Op woensdag 30 december 2009 07:00 schreef Trevland het volgende:
De enige die er niet tussen staat is Marijke maar die heeft gisteren ook helemaal niet gepost
pagina 3 is ook redelijk legen-wacht erop-darischquote:
Zweten deed ik niet, ik ergerde me aan jequote:Op woensdag 30 december 2009 10:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee joh![]()
ik vond het gewoon grappig om je even te laten zweten
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:07 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Het was dan ook niet zó'n leuk verhaal. voor hetzelfde geld had Pipo zijn nek gebroken.
Ik moest even dit verhaal doorvertellenquote:Op woensdag 30 december 2009 10:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
pagina 3 is ook redelijk legen-wacht erop-darisch_!
pownijn ? waar ben je nou![]()
moet je niet doen, het is maar fokquote:Op woensdag 30 december 2009 10:22 schreef PownijN het volgende:
[..]
Zweten deed ik niet, ik ergerde me aan je
Je snapt het echt niet helemaal hè?quote:Op woensdag 30 december 2009 10:22 schreef PownijN het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Dat doe ik dus juist niet meerquote:Op woensdag 30 december 2009 10:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja inderdaadluister naar wat opa PeZu zegt
Ook een wijze raad voor Stoeprand trouwens.quote:
Idd!quote:Op woensdag 30 december 2009 10:26 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Ook een wijze raad voor Stoeprand trouwens.
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:26 schreef naatje_1 het volgende:
Oh godPN loopt er met open ogen in
agh ja, iedereen heeft zijn ontgroening
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:26 schreef naatje_1 het volgende:
Oh godPN loopt er met open ogen in
agh ja, iedereen heeft zijn ontgroening
Nouhou, mijn opa was ook doorzichtig, en nu is hij dood! Let op je taal.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was nog wel bang dat de setup te doorzichtig was
Nee hoor, jij weet alleen niet wat het was, zelfs toen het een emmer stront in je gezicht gooide.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:28 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn ontgroening moet trouwens nog steeds komen
het lijkt me eerder dat het dan andersom is, hij is nu dood en toen was ie doorzichtigquote:Op woensdag 30 december 2009 10:28 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Nouhou, mijn opa was ook doorzichtig, en nu is hij dood! Let op je taal.
SC teruglezen. Dat is nog bijna dommer dan ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:29 schreef justmattie het volgende:
Whehe ik heb een stukje SC terug gelezen, de pauper die ik ben. Al was het alleen maar om die grap van Pezu terug te lezen
Maar dan nogquote:Op woensdag 30 december 2009 10:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niets tegen jou hoorhet kan iedereen gebeuren
Mijn zelfkennis omtrent het pauperige compenseert dit allemaal weerquote:Op woensdag 30 december 2009 10:30 schreef PownijN het volgende:
[..]
SC teruglezen. Dat is nog bijna dommer dan ik.
BIJNA
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mijn zelfkennis omtrent het pauperige compenseert dit allemaal weer
Goed wakker ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:35 schreef CraigChrist het volgende:
Ben ik overigens de enige die de ironie ziet, Nijn gepowned.
--> zelfmoord.nl?quote:Op woensdag 30 december 2009 10:36 schreef PownijN het volgende:
[..]
... Nu weet ik het niet meerh oor
wat nietquote:Op woensdag 30 december 2009 10:36 schreef PownijN het volgende:
[..]
... Nu weet ik het niet meerh oor
hoi nazi halootjequote:
Hai FOK!s Weekblad.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:41 schreef Paul het volgende:
hoi liefies
veel suc6 en verdrink nietquote:Op woensdag 30 december 2009 10:45 schreef justmattie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]ff douchen
Nijntjequote:
nathanaelquote:
Hallo aardbei gasjequote:
Ratelquote:
Erwinquote:
Matthijsquote:
Wie geht's dir?quote:Op woensdag 30 december 2009 10:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nathanael
[..]
Hallo aardbei gasje
[..]
Ratel
[..]
Erwin![]()
[..]
Matthijs
god heeft gegevenquote:
wat? Doe het dan in het Nederlands, Engels, Frans of Latijn.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En waar heb je dat zo snel opgezocht
Aber das ist deutsch in die zweite Klassequote:Op woensdag 30 december 2009 10:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wat? Doe het dan in het Nederlands, Engels, Frans of Latijn.
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben ff boodschappen doen. Tot later
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bis späterquote:Op woensdag 30 december 2009 10:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
nope, gewoon ooit ergens gelezen en onthoudenquote:Op woensdag 30 december 2009 10:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zit er iemand in jouw famillie/vriendenkring die zo heet
Ik deed in de 1e nog wat op school. Ik kreeg pas in de 2e Duits.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aber das ist deutsch in die zweite KlasseDu hast nicht gut gelernt jungen Mädchen
![]()
Maar hoe gaat het met jou is de vertaling
Ik zong mee met Trijntjequote:Op woensdag 30 december 2009 10:55 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
was het lekker rustaaaahg...
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Is dit het centrale Twitter topic?
bubyequote:Op woensdag 30 december 2009 10:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Verkeerd beeld van twitterquote:Op woensdag 30 december 2009 10:58 schreef SuperwormJim het volgende:
ik welquote:Op woensdag 30 december 2009 11:06 schreef SuperwormJim het volgende:
GM-topic = SC geworden
SC = twitter (ik ga poepen, ik ga douchen, ik ben er weer)
Posten jullie wel eens ergens anders?
Je bracht een lach op m'n gezichtquote:Op woensdag 30 december 2009 11:06 schreef SuperwormJim het volgende:
GM-topic = SC geworden
uhuquote:Op woensdag 30 december 2009 11:06 schreef SuperwormJim het volgende:
GM-topic = SC geworden
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:06 schreef SuperwormJim het volgende:
GM-topic = SC geworden
das dwquote:
quote:
als je het niet geloofd check m;n posthistory maarquote:
Ja. Maar ik zit hier dan ook niet zo vaak als de meesten.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:06 schreef SuperwormJim het volgende:
GM-topic = SC geworden
het kan ergerquote:Op woensdag 30 december 2009 11:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sjezusmina, jij moet echt eens uit dit hokje komen
Was FOK1 een stuk minder vol met bagger.quote:
nietquote:Op woensdag 30 december 2009 11:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sjezusmina, jij moet echt eens uit dit hokje komen
vorige pagina was inderdaad wel heel ergquote:Op woensdag 30 december 2009 11:06 schreef SuperwormJim het volgende:
GM-topic = SC geworden
ga maar lekker zelf zoekenquote:
Veel scheelt het niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nietmijn MyAt ziet er heel anders uit
vroeger zegt hij danquote:Op woensdag 30 december 2009 11:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, ik geef toe, vroeger was ik ook zo erg:
[ afbeelding ]
Ik besta ook nog niet zo lang hier op FOK!quote:
meestal gooi ik wel full house binnen 5 beurten, dus dat jij er 4 dagen over doet is wel genant jaquote:Op woensdag 30 december 2009 11:18 schreef CraigChrist het volgende:
Ik heb 4 dagen geleden Full house gedownload en ben nu bij aflevering 18. Is dat heel genant?
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:18 schreef CraigChrist het volgende:
Ik heb 4 dagen geleden Full house gedownload en ben nu bij aflevering 18. Is dat heel genant?
Kun je voortaan de naam er bij vermeldenquote:Op woensdag 30 december 2009 11:21 schreef SuperwormJim het volgende:
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Dat is toch niet gezond meer
Dan valt mijne wel mee toch wormpje ?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:21 schreef SuperwormJim het volgende:
het is pas ongezond dat je het hier komt posten. Je loopt te klagen over het niveau, maar wat precies heb je aan 5 posts met alleen een plaatjequote:Op woensdag 30 december 2009 11:21 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:
Ik klaag niet, ik constateer een ernstig feit. En ik maak me bezorgd over de geestelijke gezondheid van enkele vaste ONZ'ers. Dat is gewoon hart hebben voor je usersquote:Op woensdag 30 december 2009 11:22 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
het is pas ongezond dat je het hier komt posten. Je loopt te klagen over het niveau, maar wat precies heb je aan 5 posts met alleen een plaatje
Maandag is het weer een stuk rustiger als mensen weer naar school/werk/stage gaanquote:Op woensdag 30 december 2009 11:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ik constateer een ernstig feit. En ik maak me bezorgd over de geestelijke gezondheid van enkele vaste ONZ'ers. Dat is gewoon hart hebben voor je users
Vooruit dan, omdat jij er bent. je hebt het aangekaart, mensen die hier posten weten nu dat ze sneu zijn, move on.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ik constateer een ernstig feit. En ik maak me bezorgd over de geestelijke gezondheid van enkele vaste ONZ'ers. Dat is gewoon hart hebben voor je users
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
jaag SWJ hier nou niet weg, straks komen de bagger aarsjes weerquote:Op woensdag 30 december 2009 11:25 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Vooruit dan, omdat jij er bent. je hebt het aangekaart, mensen die hier posten weten nu dat ze sneu zijn, move on.
Nooit voor de 290ste postquote:
je druk maken over wat anderen op een forum van je denkenquote:Op woensdag 30 december 2009 11:25 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Vooruit dan, omdat jij er bent. je hebt het aangekaart, mensen die hier posten weten nu dat ze sneu zijn, move on.
Die mensen zijn helemaal niet sneu. Dat zeg jijquote:Op woensdag 30 december 2009 11:25 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
jij bent er al. Ja, wannamodjes reken ik onder baggeraarsjes.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jaag SWJ hier nou niet weg, straks komen de bagger aarsjes weer
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 30 december 2009 11:27 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
jij bent er al. Ja, wannamodjes reken ik onder baggeraarsjes.
Maar goed, zolang Paul wegblijft is het wel een pluspunt.
Je mag welzeker blijven hangen hoor, daar heb ik niets op tegen. Zolang je maar niet door blijft zeiken over het niveau hier. Want daar haal je het niveau alleen maar verder mee naar beneden.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die mensen zijn helemaal niet sneu. Dat zeg jij![]()
En ik blijf nog even hangen denk ik
het is beter.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:15 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Veel scheelt het niet.
http://forum.fok.nl/user/active/163491
Zoals een zeker roze konijntje, zie 3de pagina?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
je druk maken over wat anderen op een forum van je denken_!
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:29 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Je mag welzeker blijven hangen hoor, daar heb ik niets op tegen. Zolang je maar niet door blijft zeiken over het niveau hier. Want daar haal je het niveau alleen maar verder mee naar beneden.
En ja, dat zeg ik inderdaad. Op enkele uitzonderingen na zijn de users hier vrij sneu.
geregistreerd op: zaterdag 26 december 2009 @ 18:26quote:Op woensdag 30 december 2009 11:29 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Je mag welzeker blijven hangen hoor, daar heb ik niets op tegen. Zolang je maar niet door blijft zeiken over het niveau hier. Want daar haal je het niveau alleen maar verder mee naar beneden.
En ja, dat zeg ik inderdaad. Op enkele uitzonderingen na zijn de users hier vrij sneu.
Je hebt zelfs een TT gechanged waarin het in de OP stond.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?
nee, ik bedoel het in het algemeen, pownijn is gewoon te cutequote:Op woensdag 30 december 2009 11:30 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Zoals een zeker roze konijntje, zie 3de pagina?
KLBquote:Op woensdag 30 december 2009 11:24 schreef Ezechielk het volgende:
* Ezechielk dan nog variatie heeft
Dus toch... het moet een vaste ONZ klant zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 11:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
ONZ SC ...kutklonen.......quote:Op woensdag 30 december 2009 11:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |