Haha ja, had alleen een bloedneus.quote:
Liever niet, ik hou niet zo van bloedneuzen.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:47 schreef Adelante het volgende:
"Je had er bij moeten zijn"-verhaal.
ooh ja deze staat ook nog in jouw AT lijstquote:Op woensdag 30 december 2009 09:47 schreef Adelante het volgende:
Whehehe.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:48 schreef PownijN het volgende:
[..]
Haha ja, had alleen een bloedneus.
Wel naar de spoed eisende hulp geweest (om half 2 's nachts). Wel superlekkere warme chocolademelk daar
quote:
quote:
Geeft nietsquote:
quote:
Wat Adelante zegtquote:Op woensdag 30 december 2009 09:47 schreef Adelante het volgende:
Ik stond er bij en ik keek er naar moment dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 09:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Liever niet, ik hou niet zo van bloedneuzen.
Was niets van te zien. Maar hij had wel geluk hoe hij terecht kwam, zo'n ijzeren trap, of op een fiets ofzo, dan was het heel anders gegaan... Gelukkig niet gebeurd!quote:Op woensdag 30 december 2009 09:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Liever niet, ik hou niet zo van bloedneuzen.
ja haha leuk iemand breekt bijna zijn nek door jou toedoen, wat een humor ja, ik lach me rot helemaal omdat het een guust flater is whahahahahahahahahahahquote:Op woensdag 30 december 2009 09:50 schreef PownijN het volgende:
[..]
Was niets van te zien. Maar hij had wel geluk hoe hij terecht kwam, zo'n ijzeren trap, of op een fiets ofzo, dan was het heel anders gegaan... Gelukkig niet gebeurd!
En waarom ik er zo om lach, omdat het echt de persoon is overkomen van wie je het 100% verwacht!
Doe ff normaal Henk, er is toch niets aan de hand? Denk je dat ik hem uit heb staan lachen toen hij daar lag? Nee, tuurlijk niet, eerst gekeken of er niets was, gevraagd of hij alles nog kon bewegen, toen op een stoel gezet, tot rust laten komen, naar spoedeisende hulp gegaan. En achteraf lach je erom ja. Ik kan er weinig aan doen dat jij de humor niet ziet.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja haha leuk iemand breekt bijna zijn nek door jou toedoen, wat een humor ja, ik lach me rot helemaal omdat het een guust flater is whahahahahahahahahahah
Wat had jij belachelijk veel posts gisterenquote:Op woensdag 30 december 2009 09:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja deze staat ook nog in jouw AT lijst
1) ik heet geen henkquote:Op woensdag 30 december 2009 09:53 schreef PownijN het volgende:
[..]
Doe ff normaal Henk, er is toch niets aan de hand? Denk je dat ik hem uit heb staan lachen toen hij daar lag? Nee, tuurlijk niet, eerst gekeken of er niets was, gevraagd of hij alles nog kon bewegen, toen op een stoel gezet, tot rust laten komen, naar spoedeisende hulp gegaan. En achteraf lach je erom ja. Ik kan er weinig aan doen dat jij de humor niet ziet.
ja, ik schrok er zelf ook vanquote:Op woensdag 30 december 2009 09:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat had jij belachelijk veel posts gisteren
Volgens mij ben jij de enige die erom loopt te kankerenquote:Op woensdag 30 december 2009 09:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
1) ik heet geen henk
2) ik vind er niks grappigs aan, ook achteraf niet
3) als jij er niet tegen kan dat iemand jouw gevoel voor humor in zo'n sitiuatie niet deelt vertel dan niet zo parmantig een verhaal op een openbaar forum
kankeren?quote:Op woensdag 30 december 2009 09:56 schreef PownijN het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die erom loopt te kankeren![]()
quote:
quote:U hebt gezocht op het woord: kankeren.
RESULTAAT
kan·ke·ren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperen
Dat van je opa, wist ik niet. Sorry nogmaals, maar om d'r nou zo op te reageren? Ik vind het serieus nergens op slaan...quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:03 schreef PownijN het volgende:
[..]
Dat van je opa, wist ik niet. Sorry nogmaals, maar om d'r nou zo op te reageren? Ik vind het serieus nergens op slaan...
Ik wist het.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
lieve pownijn,
ik zei dat mijn opa een keer van een dak terras is gevallen en dat hij nu dood is, niet dat hij is overleden aan die val![]()
gotcha
NOUHOUquote:Op woensdag 30 december 2009 10:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
lieve pownijn,
ik zei dat mijn opa een keer van een dak terras is gevallen en dat hij nu dood is, niet dat hij is overleden aan die val![]()
gotcha
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:03 schreef PownijN het volgende:
[..]
Dat van je opa, wist ik niet. Sorry nogmaals, maar om d'r nou zo op te reageren? Ik vind het serieus nergens op slaan...
nee johquote:Op woensdag 30 december 2009 10:06 schreef PownijN het volgende:
[..]
NOUHOU!
Maar meende je je [ik zal het niet nog een keer zeggen] nou wel dan of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |