Ik ben vanmorgen door de sneeuw gelopen. Mijn tepels waren zo hard, je kon er kleerhangers om hangen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik heb 2 uur geleden gedoucht, toen was ik naakt èn nat.
Gewoon op z'n Nederlands.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij vroegen ons al af hoe je dat moest uitspreken ja
ik weet ;t. Maar op z;n Nederlands klinkt ;t stom.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat je het niet op z'n Engels uitspreekt
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen door de sneeuw gelopen. Mijn tepels waren zo hard, je kon er kleerhangers om hangen!
Nou, fapze.quote:
het is waar.quote:
Oovurweeruquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik weet ;t. Maar op z;n Nederlands klinkt ;t stom.
Het ging ook meer om de tekstquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zo zie ik er helemaal niet uit.
Ik kan niet in mijn eigen tepels bijtenquote:
Nu moet ik aan die reclame denken, met die dude die zulke harde tepels heeft dat ;ie z;n zonnebril eraan kan hangen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen door de sneeuw gelopen. Mijn tepels waren zo hard, je kon er kleerhangers om hangen!
Ik fap toch niet op jou?quote:
Ohquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het ging ook meer om de tekst
inderdaad.quote:
Dan zijn je tieten niet groot genoegquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kan niet in mijn eigen tepels bijten
dan is het goed.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik fap toch niet op jou?
Daar ben je te lief voor
Dus dat zou respectloos zijn jegens jou
manboobs, bahquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan zijn je tieten niet groot genoeg
Een kusjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Inderdaad.quote:
Bier!quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:00 schreef DevilsWhore het volgende:
Het sneeuwt weer
Ik ga zo boodschapjes doen.Iemand nog iets nodig?
En er mee gaat scratchenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nu moet ik aan die reclame denken, met die dude die zulke harde tepels heeft dat ;ie z;n zonnebril eraan kan hangen.
Al is ze nog zo lief, DW is zó geil dat ik wel moet fappen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik fap toch niet op jou?
Daar ben je te lief voor
Dus dat zou respectloos zijn jegens jou
Dat zei je 10 minuten geleden ook al.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje en Marijke gaan boodschappen doen voor morgen (en vanavond)
Hihihiiii...happy happy joy joy![ afbeelding ]
Toen dacht ik dat de auto er al bijna was, maar dat duurde ietsje langer...quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat zei je 10 minuten geleden ook al.![]()
![]()
Maar dan voel ik me zo vies achteraf. Dat had ik met Huppelmuts ook.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Al is ze nog zo lief, DW is zó geil dat ik wel moet fappen.
Van mij mag jequote:Op vrijdag 18 december 2009 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
inderdaad.
ik houd ;t bij 'overwhere? OVERTHERE!'.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Een kusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Blij toequote:Op vrijdag 18 december 2009 13:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan zijn je tieten niet groot genoeg
Bier, en mijn chips is op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:00 schreef DevilsWhore het volgende:
Het sneeuwt weer
Ik ga zo boodschapjes doen.Iemand nog iets nodig?
Dat staat hier nog wel, en anders Bart.quote:
ja diequote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Al is ze nog zo lief, DW is zó geil dat ik wel moet fappen.
IJlst op z;n geilst enzo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Van mij mag je
* Ezechielk moet maar eens een keer wat verzinnen met IJlst
Ik kan dat wel doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kan niet in mijn eigen tepels bijten
Maar huppel vergelijken met DW is als een baksteen vergelijken met diamant. Een baksteen is best handig, maar een diamant maakt iedereen gelukkigquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar dan voel ik me zo vies achteraf. Dat had ik met Huppelmuts ook.
oh... dan plunder ik Barts biervoorraad nog wel even voor ik naar Zwolle ga...quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat staat hier nog wel, en anders Bart.
Ik ook.quote:
Dus ik kan gewoon op beide blijven fappen zonder dat ik me zorgen hoef te maken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar huppel vergelijken met DW is als een baksteen vergelijken met diamant. Een baksteen is best handig, maar een diamant maakt iedereen gelukkig
Doe eens lief.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar huppel vergelijken met DW is als een baksteen vergelijken met diamant. Een baksteen is best handig, maar een diamant maakt iedereen gelukkig
Mijn bier is ook op. En echt helemaalquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat staat hier nog wel, en anders Bart.
Nou kan ik die niet meer maken.quote:[..]
IJlst op z;n geilst enzo.
quote:Dw. IJlst op zijn geilst.
Jij de linker ik de rechterquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn bier is ook op. En echt helemaal
Maandagoachtend, half 7, mijn huis.quote:
Typoquote:
Je weet dat er een kans is dat ik dan ook echt toevallig in de buurt ben hequote:Op vrijdag 18 december 2009 14:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maandagoachtend, half 7, mijn huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |