Hoe Lissenaren praten is ook geil hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Amsterdams is en blijft geil, daar kan ik bij wegzwijmelen en dagdromen![]()
Limburgs heeft maar 1 geile letter, de rest is onverstaanbaar
jawel, maar geen limburgs!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Versta jij geen Nederlands met een zachte G?
de Gquote:
Dat is geen amsterdamsquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hoe Lissenaren praten is ook geil hoor
ik zag hetquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
trev!!
Yvonne gaat ons verlaten,
Ik heb een kuukel gevonden hoor
Plat limburgs bedoel je?quote:
Lissers is beter zelfsquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is geen amsterdams![]()
Ik ga even op zoek naar spelletjes voor de karzitters in de kroeg
Precies!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Limburgs is niet te verstaan
Drenths ook nietquote:
Trevquote:
Tim! Leef jij ook nogquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Erwinquote:
Stoepiequote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Limburgs is niet te verstaan
quote:
Niet zo aanstellen.quote:
tomatensoepquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Chinese tomaten cup a soep, helaas niet zo lekker als een eigen gemaakte
Hoe gaat het?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Trev
[..]
Tim! Leef jij ook nog
[..]
Erwin![]()
![]()
[..]
Stoepie
Wel ok, verveeld. ;oquote:
c0n poppiequote:
Mooiquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel ok, verveeld. ;o
En met jou? IJsvrij? :p
Nee. Van binnen ben ik dood. Huppel deed zo gemeen tegen mequote:
Die is ook wel lekker, met wat sambal en ketjap.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Chinese tomaten cup a soep, helaas niet zo lekker als een eigen gemaakte
Ik heb hem gewoon zonder ietsquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:42 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Die is ook wel lekker, met wat sambal en ketjap.
quote:
okequote:Op vrijdag 18 december 2009 13:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mooi
En nee, de laatste dag voor de vakantie doen ze altijd...iets op schoolVoor de vierde klas was het een kerstontbijt, daarom zit ik nu al thuis
Ja omdat ik nu helemaal in drenthe woon. Maar als ik op visite ga bij mn familie in rotterdam en dan meteen door rijd naar jou dan hoor je me echt plat rotterdams pratenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik echt niet klinken
Bij jou valt het gelukkig nog wel mee
Bij jou gaat overal sambal in of op? Zelfs in je...en op je...gast.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Bij mij gaat bijna overal sambal in of op.![]()
Sowieso Rotterdam!quote:
jamaarlang niet gezien enzoquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. Van binnen ben ik dood. Huppel deed zo gemeen tegen me
Maar gelukkig ben jij er nu
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Bij jou gaat overal sambal in of op? Zelfs in je...en op je...gast.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Was ook bijna niet te doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
oke
Ik heb niet eens geprobeerd naar school te gaan.
niet daarover nadenken stoeppiequote:Op vrijdag 18 december 2009 13:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
wat doe ik danquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso Rotterdam!
[..]
jamaarlang niet gezien enzo
en Huppel doe lief!
Ik vind het wel geinig klinken dat rotterdams.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja omdat ik nu helemaal in drenthe woon. Maar als ik op visite ga bij mn familie in rotterdam en dan meteen door rijd naar jou dan hoor je me echt plat rotterdams praten
Sorry DWquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
niet daarover nadenken stoeppie
Eerst mijn Rotterdam beledigen, en dan een ander verwijten dat ze niet lief doet? Dat kan natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso Rotterdam!
[..]
jamaarlang niet gezien enzo
en Huppel doe lief!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja omdat ik nu helemaal in drenthe woon. Maar als ik op visite ga bij mn familie in rotterdam en dan meteen door rijd naar jou dan hoor je me echt plat rotterdams praten
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Was ook bijna niet te doen
Kon niet eens normaal fietsen en er spatte allemaal sneeuw omhoog, dus ik zat helemaal onder toen ik eindelijk aankwam
Oja, jij bent DW, jij kan en mag alles. Ik voel me er haast inferieur door!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eerst mijn Rotterdam beledigen, en dan een ander verwijten dat ze niet lief doet? Dat kan natuurlijk niet.
niet lief, volgens Tim.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oja, jij bent DW, jij kan en mag alles. Ik voel me er haast inferieur door!
Ik probeer het, het lukt alleen niet altijd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Sorry DWJij kan mij ook altijd op het rechte pad houden hè
jouw Rotterdam? Ik heb een hekel aan Rotterdam. Sowieso de randstad.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eerst mijn Rotterdam beledigen, en dan een ander verwijten dat ze niet lief doet? Dat kan natuurlijk niet.
QFTquote:
Ze zei gister zelfs dat ik verschrikkelijk irritant was, met een heel stout woord ervoorquote:
Je wil weer in m;n sig he.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oja, jij bent DW, jij kan en mag alles. Ik voel me er haast inferieur door!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
is ook leukSneeuwstoeppie van me
ik hoef gelukkig niet te fietsen, ja alleen naar ;t station. ;o
Ghihihih, DW is een boer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik probeer het, het lukt alleen niet altijd.
[..]
jouw Rotterdam? Ik heb een hekel aan Rotterdam. Sowieso de randstad.
wat voor stout woord?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze zei gister zelfs dat ik verschrikkelijk irritant was, met een heel stout woord ervoor
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Dan moest je gaan lopenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
''Sneeuwstoeppie''![]()
Gelukkig hoefde ik ook niet zo ver te fietsen, anders was ik helemaal pissed geweest
okequote:
Ben ik even blij dat ik er net buiten woon.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Maar dan ook echt netquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik er net buiten woon.
Go.... Gods... Godsk -k-kanonnen.quote:
Jij zorgt bij elke puber voor een nieuwe geile fantasiequote:Op vrijdag 18 december 2009 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil ook een leuke, lieve sig !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
ja en k mut sa mien koein melkn.quote:
overwhere? OVERTHERE!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik er net buiten woon.
Had je me maar niet irritant moeten noemen, dan had ik er een gepostquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, en dat is nog erger vind ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moest je gaan lopen![]()
[..]
oke
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij zorgt bij elke puber voor een nieuwe geile fantasie
Sorry dat wordt hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
* DevilsWhore is inspiratieloos.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar was ik al bang voorquote:
quote:
Ik wil ook best wat verzinnen wat ik niet echt voel hoorquote:
Bah, stoep.quote:
Ik heb vanochtend ook gedoucht! Ik was helemaal naakt! Aandacht, aandacht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
* Ezechielk trots isquote:
Sowieso, jij bent gewoon een geil wijf dat goed is in bed. Niks leuks of liefs aan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore is inspiratieloos.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend ook gedoucht! Ik was helemaal naakt! Aandacht, aandacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Toch wel jammer dat je het niet op z'n Engels uitspreektquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend ook gedoucht! Ik was helemaal naakt! Aandacht, aandacht!ik heb 2 uur geleden gedoucht, toen was ik naakt èn nat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
nee, m;n haar zit net goed.quote:
Wij vroegen ons al af hoe je dat moest uitspreken jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat je het niet op z'n Engels uitspreekt
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik heb 2 uur geleden gedoucht, toen was ik naakt èn nat.
Weet ik.quote:
QFT!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso, jij bent gewoon een geil wijf dat goed is in bed. Niks leuks of liefs aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |