Sorry DWquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
niet daarover nadenken stoeppie
Eerst mijn Rotterdam beledigen, en dan een ander verwijten dat ze niet lief doet? Dat kan natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso Rotterdam!
[..]
jamaarlang niet gezien enzo
en Huppel doe lief!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja omdat ik nu helemaal in drenthe woon. Maar als ik op visite ga bij mn familie in rotterdam en dan meteen door rijd naar jou dan hoor je me echt plat rotterdams praten
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Was ook bijna niet te doen
Kon niet eens normaal fietsen en er spatte allemaal sneeuw omhoog, dus ik zat helemaal onder toen ik eindelijk aankwam
Oja, jij bent DW, jij kan en mag alles. Ik voel me er haast inferieur door!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eerst mijn Rotterdam beledigen, en dan een ander verwijten dat ze niet lief doet? Dat kan natuurlijk niet.
niet lief, volgens Tim.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oja, jij bent DW, jij kan en mag alles. Ik voel me er haast inferieur door!
Ik probeer het, het lukt alleen niet altijd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Sorry DWJij kan mij ook altijd op het rechte pad houden hè
jouw Rotterdam? Ik heb een hekel aan Rotterdam. Sowieso de randstad.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eerst mijn Rotterdam beledigen, en dan een ander verwijten dat ze niet lief doet? Dat kan natuurlijk niet.
QFTquote:
Ze zei gister zelfs dat ik verschrikkelijk irritant was, met een heel stout woord ervoorquote:
Je wil weer in m;n sig he.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oja, jij bent DW, jij kan en mag alles. Ik voel me er haast inferieur door!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
is ook leukSneeuwstoeppie van me
ik hoef gelukkig niet te fietsen, ja alleen naar ;t station. ;o
Ghihihih, DW is een boer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik probeer het, het lukt alleen niet altijd.
[..]
jouw Rotterdam? Ik heb een hekel aan Rotterdam. Sowieso de randstad.
wat voor stout woord?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze zei gister zelfs dat ik verschrikkelijk irritant was, met een heel stout woord ervoor
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Dan moest je gaan lopenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
''Sneeuwstoeppie''![]()
Gelukkig hoefde ik ook niet zo ver te fietsen, anders was ik helemaal pissed geweest
okequote:
Ben ik even blij dat ik er net buiten woon.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Maar dan ook echt netquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik er net buiten woon.
Go.... Gods... Godsk -k-kanonnen.quote:
Jij zorgt bij elke puber voor een nieuwe geile fantasiequote:Op vrijdag 18 december 2009 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil ook een leuke, lieve sig !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
ja en k mut sa mien koein melkn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |