Hoe Lissenaren praten is ook geil hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Amsterdams is en blijft geil, daar kan ik bij wegzwijmelen en dagdromen![]()
Limburgs heeft maar 1 geile letter, de rest is onverstaanbaar
jawel, maar geen limburgs!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Versta jij geen Nederlands met een zachte G?
de Gquote:
Dat is geen amsterdamsquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hoe Lissenaren praten is ook geil hoor
ik zag hetquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
trev!!
Yvonne gaat ons verlaten,
Ik heb een kuukel gevonden hoor
Plat limburgs bedoel je?quote:
Lissers is beter zelfsquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is geen amsterdams![]()
Ik ga even op zoek naar spelletjes voor de karzitters in de kroeg
Precies!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Limburgs is niet te verstaan
Drenths ook nietquote:
Trevquote:
Tim! Leef jij ook nogquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Erwinquote:
Stoepiequote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Limburgs is niet te verstaan
quote:
Niet zo aanstellen.quote:
tomatensoepquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Chinese tomaten cup a soep, helaas niet zo lekker als een eigen gemaakte
Hoe gaat het?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Trev
[..]
Tim! Leef jij ook nog
[..]
Erwin![]()
![]()
[..]
Stoepie
Wel ok, verveeld. ;oquote:
c0n poppiequote:
Mooiquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel ok, verveeld. ;o
En met jou? IJsvrij? :p
Nee. Van binnen ben ik dood. Huppel deed zo gemeen tegen mequote:
Die is ook wel lekker, met wat sambal en ketjap.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Chinese tomaten cup a soep, helaas niet zo lekker als een eigen gemaakte
Ik heb hem gewoon zonder ietsquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:42 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Die is ook wel lekker, met wat sambal en ketjap.
quote:
okequote:Op vrijdag 18 december 2009 13:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mooi
En nee, de laatste dag voor de vakantie doen ze altijd...iets op schoolVoor de vierde klas was het een kerstontbijt, daarom zit ik nu al thuis
Ja omdat ik nu helemaal in drenthe woon. Maar als ik op visite ga bij mn familie in rotterdam en dan meteen door rijd naar jou dan hoor je me echt plat rotterdams pratenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik echt niet klinken
Bij jou valt het gelukkig nog wel mee
Bij jou gaat overal sambal in of op? Zelfs in je...en op je...gast.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Bij mij gaat bijna overal sambal in of op.![]()
Sowieso Rotterdam!quote:
jamaarlang niet gezien enzoquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. Van binnen ben ik dood. Huppel deed zo gemeen tegen me
Maar gelukkig ben jij er nu
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Bij jou gaat overal sambal in of op? Zelfs in je...en op je...gast.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Was ook bijna niet te doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
oke
Ik heb niet eens geprobeerd naar school te gaan.
niet daarover nadenken stoeppiequote:Op vrijdag 18 december 2009 13:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
wat doe ik danquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso Rotterdam!
[..]
jamaarlang niet gezien enzo
en Huppel doe lief!
Ik vind het wel geinig klinken dat rotterdams.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja omdat ik nu helemaal in drenthe woon. Maar als ik op visite ga bij mn familie in rotterdam en dan meteen door rijd naar jou dan hoor je me echt plat rotterdams praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |