Nu klopt mijn post niet meer, addergebroedquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat was ik niet![]()
Maar ik zal 'm terugzetten.
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, werkt het? Hoef ik dan die film nu ook niet meer te kijken?
Nou leuk was anders hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mooi om al die mensen om zien kijken en zo
Dan ga ik nog even door met je bang makenquote:
Ja maar jij bent ook een vrouwquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan ga ik nog even door met je bang maken
Zoiets is alleen leuk als je zelf rijdtquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een vrouw![]()
Postbode al geweest? Ik hoorde net op het nieuws dat 92% van de jonge vrouwen nog kerstkaartjes verstuurd
Ik heb je kaartjequote:Op vrijdag 18 december 2009 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoiets is alleen leuk als je zelf rijdt![]()
Neehee die is nog niet geweest
Als je er naast zit is het ook wel gaafquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoiets is alleen leuk als je zelf rijdt![]()
Neehee die is nog niet geweest
Je hebt een ochtendwijk en een middagwijk, wij wonen in een middagwijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je er naast zit is het ook wel gaaf![]()
Is die postbode een halve tamme of zo, wij krijgen de post altijd al om 10 uur s'ochtends
We wachten het afquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt een ochtendwijk en een middagwijk, wij wonen in een middagwijk.
Het is nu heel druk dus zal de postbode de post pas rond 1 uur krijgen en dan nog rondbrengen, ik woon in de een na laatste straat van de route dus ik verwacht rond 3 uur de post wel.
Nee joh, dat kan ik toch helemaal niet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, dat kan ik toch helemaal niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik werd zonet gebeld door onze financieel adviseur .... onze hypotheekaanvraag is geaccepteerd door de bank.![]()
![]()
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik werd zonet gebeld door onze financieel adviseur .... onze hypotheekaanvraag is geaccepteerd door de bank.![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:04 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speciaal voor jou!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:04 schreef SuperwormJim het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Speciaal voor jou!![]()
zie je het nog zitten, als je die shot zo ziet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mag ik schilderen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:08 schreef SuperwormJim het volgende:
Maar wel eerst allemaal komen helpen met verhuizen en klussen
Feli kerelquote:
Neequote:
ik zag het al niet meer zitten toen je voor het eerst zei dat het moest...quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:09 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
zie je het nog zitten, als je die shot zo ziet?
Ja gezelligquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:08 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik help wel verhuizen. Mits je me ophaalt uiteraard.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:08 schreef SuperwormJim het volgende:
Haal ik jou wel op, mag jij helemaal naar limburg rijden. Zoek ik wel iets anders om te doen tijdens die lange lange rit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik help wel verhuizen. Mits je me ophaalt uiteraard.
Voor wat hoort wat natuurlijk
Hij is een reservebelg als ik mij niet vergis. Limboland dus.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haal ik jou wel op, mag jij helemaal naar limburg rijden. Zoek ik wel iets anders om te doen tijdens die lange lange rit.
Limboland helemaalquote:
Geen idee of ik tegen die tijd mijn koekblik nog hebquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is dat wel veilig in je koekblik?
Oh, maar dan versta ik hem helemaal niet...of is hij import?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij is een reservebelg als ik mij niet vergis. Limboland dus.
Waarschijnlijk niet. Je bent hem nu al zo lang kwijtquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee of ik tegen die tijd mijn koekblik nog heb
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, maar dan versta ik hem helemaal niet...of is hij import?
Versta jij geen Nederlands met een zachte G?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, maar dan versta ik hem helemaal niet...of is hij import?
3 weken en 1 dagquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Je bent hem nu al zo lang kwijt
En eerst was Amsterdams nog geilquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oe swj heeft dan vast wel zo'n geile zachte g
Amsterdams is en blijft geil, daar kan ik bij wegzwijmelen en dagdromenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En eerst was Amsterdams nog geil
De A?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Amsterdams is en blijft geil, daar kan ik bij wegzwijmelen en dagdromen![]()
Limburgs heeft maar 1 geile letter, de rest is onverstaanbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |