andere kleur dan?quote:
Van huppel jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:43 schreef eNGine10 het volgende:
Blauwe tepels? Krijgt ie een tatoeage?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:43 schreef SuperwormJim het volgende:
WIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Dat had ik ook getypt..en toen kwam SwJ...quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
blauwe ballen?
Ik dacht blauwe tepels
De gemenerdquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat had ik ook getypt..en toen kwam SwJ...
Ik geloof wel dat je niet gay bent hoorquote:
Jeuj!quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:48 schreef 8108139dpths het volgende:
Strakblauwe lucht en zon hier... maar het is wel wit.![]()
Bis laterquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:49 schreef AskMe het volgende:
Ik ben richting werk, veel plezier vanmiddag ! [ afbeelding ]
Ja. Help je mee hem blauwe ballen te bezorgen?quote:
Jij hebt de TT aangepastquote:
Nee ik vind SWJ engquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Help je mee hem blauwe ballen te bezorgen?
Dat weet jij heel erg goed, meneertje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dat is ook niet lief.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Help je mee hem blauwe ballen te bezorgen?
Dat is 'ie heul niet! Maar als jij niet durft dan ga ik wel alleen hoorquote:
Wie was het danquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat was ik niet![]()
Maar ik zal 'm terugzetten.
Ja, wie was het dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat was ik niet![]()
Maar ik zal 'm terugzetten.
Dat had de taxi gisteren ook, ik was even bang dat we de kroeg niet zouden halen. Slippend door Emmen heenquote:
Mooi om al die mensen om zien kijken en zoquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat had de taxi gisteren ook, ik was even bang dat we de kroeg niet zouden halen. Slippend door Emmen heen
Ja, werkt het? Hoef ik dan die film nu ook niet meer te kijken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:54 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik begin een beetje bang van jou te worden zo...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |