Oke ik geef toe ik was iets anders aan het doen. (alleen)quote:

ik zal het niet verklappenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke ik geef toe ik was iets anders aan het doen. (alleen)

babyquote:Op donderdag 31 december 2009 16:48 schreef stbabylon het volgende:
Tot volgend jaar!
Ik ga eten, bier brouwen, feest vieren bij vrienden en de stad tot een uur of acht onveilig maken!
Aju plu!

Tot na je banquote:Op donderdag 31 december 2009 16:48 schreef stbabylon het volgende:
Tot volgend jaar!
Ik ga eten, bier brouwen, feest vieren bij vrienden en de stad tot een uur of acht onveilig maken!
Aju plu!

quote:Op donderdag 31 december 2009 15:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
effe een powernapje ertegenaangooien?

slaap ze en fijne avondquote:Op donderdag 31 december 2009 16:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan nog snel ff wat pitten![]()
![]()

kijk ze murm en een fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2009 18:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
slaap ze en fijne avond
ik ben stiekum toch alleen thuis. had niet zoveel zin inik ga lekker tv kijken en boekjes lezen

Dat is wel saai inderdaad. Ga je straks nog wat leuks doen?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:40 schreef nktc het volgende:
Saai zo op oudjaarsdag werken.... En dan ook nog niets te doen hebben.......

ik heb genoeg te doenquote:Op donderdag 31 december 2009 20:40 schreef nktc het volgende:
Saai zo op oudjaarsdag werken.... En dan ook nog niets te doen hebben.......

Vrij weinig, morgen verjaardag van me man.. En dus visite..quote:Op donderdag 31 december 2009 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel saai inderdaad. Ga je straks nog wat leuks doen?

Gefeliciteerd alvast. Leuke dag om jarig te zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 21:38 schreef nktc het volgende:
[..]
Vrij weinig, morgen verjaardag van me man.. En dus visite..

Nou, verschrikkelijk.. Iedereen zit met een kater in huis.. Maar ja, z'n ouders hebben het goed gedaan met de datums.. Z'n zusje is geboren op koninginnedag.. 2 feestdagen naar de ....**quote:Op donderdag 31 december 2009 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast. Leuke dag om jarig te zijn

Dan zou ik liever op koninginnedag jarig zijn. Dat is minder erg.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:42 schreef nktc het volgende:
[..]
Nou, verschrikkelijk.. Iedereen zit met een kater in huis.. Maar ja, z'n ouders hebben het goed gedaan met de datums.. Z'n zusje is geboren op koninginnedag.. 2 feestdagen naar de ....**

Ja ik ga na 12 uur naar een nieuwsfeest toe.quote:

Jaquote:

Weltrusten alvastquote:Op donderdag 31 december 2009 22:16 schreef nktc het volgende:
Have fun!! Ik ga gewoon wat eerder naar huis... Rust;)

De groenten?quote:

Gelukkig wordenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:20 schreef Pien85 het volgende:
Wat zijn jullie goede voornemens voor dit jaar?

Ik heb een meisje gezoend, haar vriendje liep ook op dat feestje rond. Ze ging naar het toilet en toen zag ik mijn kans schoon.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:57 schreef stbabylon het volgende:
ik ben toch nog de stad in gegaan, groots succes, niet gescoord, binnenkort hopelijk meeten met 7.... ho wacht, moet me inhouden...

No more scharrels.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:20 schreef Pien85 het volgende:

nieuw haarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:50 schreef littledrummergirl het volgende:
gelukkig nieuw haar allemaal![]()
vannacht prachtfeestje gehad. Heerlijk samen met n vriend genachtbraakt terwijl iedereen sliepmooie momentjes zijn dat altijd.

champagne is still talkingquote:

quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
champagne is still talkingde j zit naast de h

ik had paar jaar geleden voornemen dat ik er niet meer aan zou doen en dat gaat nog steeds goedquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:20 schreef Pien85 het volgende:

geenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:20 schreef Pien85 het volgende:

das een voornemen!! JE LIEGT!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:16 schreef littledrummergirl het volgende:
ik doe niet aan voornemens![]()
hoewel ik dit jaar wel wat huishoudelijker wil gaan worden

nee want als het een voornemen zou zijn zou ik me eraan willen houden en me schuldig voelen als ik het niet zou doenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
das een voornemen!! JE LIEGT!!

Interresant gedachtenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee want als het een voornemen zou zijn zou ik me eraan willen houden en me schuldig voelen als ik het niet zou doenals ik het nou gewoon geen voornemen noem, voel ik me ook niet klote
als het niet lukt

pure zelfbeschermingquote:

Logischquote:

quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee want als het een voornemen zou zijn zou ik me eraan willen houden en me schuldig voelen als ik het niet zou doenals ik het nou gewoon geen voornemen noem, voel ik me ook niet klote
als het niet lukt

Katerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:23 schreef stbabylon het volgende:
Ik drink nooit meer... (dan dat ik vannacht heb gedronken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |