Hoezo krijg je die mogelijke ban dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I knows, ik heb zelf nog niet eens op het bericht gereageerd, alleen op die kerel die zegt dat alle katten mogen branden. Wel vreemd dat hij na 3 doodsbedreigingen nog geen gebruik heeft gemaakt van zijn blauwe kleurtje(edit: hij is niet blauw)
doodsbedreigingen mogen soweiso nietquote:Op donderdag 31 december 2009 14:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo krijg je die mogelijke ban dan?
Stoute babyquote:Op donderdag 31 december 2009 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
doodsbedreigingen mogen soweiso niet
Misschien moet iemand jou een pak slag komen geven.quote:
yes pleasequote:Op donderdag 31 december 2009 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet iemand jou een pak slag komen geven.
ik denk niet dat je daarom geband wordt hoor. of er zijn er nog een stel geband nu, want er waren er wel 5 die die mongool doodwenstenquote:
effe een powernapje ertegenaangooien?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik ben nou al moe en ik moet nog tot morgen een uur of 10
en ik heb zin om te batsenquote:
over een uur of 2 misschienquote:Op donderdag 31 december 2009 15:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
effe een powernapje ertegenaangooien?
pfff jij bent saaaaaaaiquote:
jij ging toch het nieuwe jaar inbatsen?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:47 schreef Murmeli het volgende:
ik ben wel een klein beetje geil ofzo
ik ben lievquote:Op donderdag 31 december 2009 15:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
pfff jij bent saaaaaaai![]()
maar wel leuk hoor
jaquote:Op donderdag 31 december 2009 15:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij ging toch het nieuwe jaar inbatsen?
dan moet je nog gewoon even geduld hebbenquote:
sja ik ben benieuwd wanneer ie nou es komt ofzo... maargoed ik vermaak me welquote:Op donderdag 31 december 2009 15:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan moet je nog gewoon even geduld hebben
Sommige mensen hebben een leven naast Fok!quote:Op donderdag 31 december 2009 15:37 schreef littledrummergirl het volgende:
pfff dooie boel hier![]()
eerst allemaal even slapen dan , maar vanavond wel lekker lol maken hoor![]()
* littledrummergirl pakt de champagne in voor vanavond![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een leven naast Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |