abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76262961
Lekker hoor op vakantie, ik in maart weer naar Spanje 2 weken in de bergen trainen en bij de schoonfamilie langs.
Haters gonna hate.
pi_76263220
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:59 schreef stbabylon het volgende:

[..]

I knows, ik heb zelf nog niet eens op het bericht gereageerd, alleen op die kerel die zegt dat alle katten mogen branden. Wel vreemd dat hij na 3 doodsbedreigingen nog geen gebruik heeft gemaakt van zijn blauwe kleurtje (edit: hij is niet blauw)
Hoezo krijg je die mogelijke ban dan?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76263351
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoezo krijg je die mogelijke ban dan?
doodsbedreigingen mogen soweiso niet
pi_76264001
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:07 schreef stbabylon het volgende:

[..]

doodsbedreigingen mogen soweiso niet
Stoute baby
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76264030
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Stoute baby
pi_76264167
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:24 schreef stbabylon het volgende:

[..]


Misschien moet iemand jou een pak slag komen geven.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76264400
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Misschien moet iemand jou een pak slag komen geven.
yes please
pi_76266059
ik heb zin om te feesten
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 31 december 2009 @ 15:18:23 #134
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76266163
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:33 schreef stbabylon het volgende:

[..]

yes please
ik denk niet dat je daarom geband wordt hoor. of er zijn er nog een stel geband nu, want er waren er wel 5 die die mongool doodwensten
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 31 december 2009 @ 15:18:58 #135
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76266187
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:15 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb zin om te feesten
ik heb zin in niksdoen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  † In Memoriam † donderdag 31 december 2009 @ 15:19:49 #136
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76266226

ik ben nou al moe en ik moet nog tot morgen een uur of 10
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  donderdag 31 december 2009 @ 15:21:37 #137
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76266281
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:19 schreef goldfinger1963 het volgende:

ik ben nou al moe en ik moet nog tot morgen een uur of 10
effe een powernapje ertegenaangooien?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  † In Memoriam † donderdag 31 december 2009 @ 15:21:58 #138
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76266296
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:15 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb zin om te feesten
en ik heb zin om te batsen
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  † In Memoriam † donderdag 31 december 2009 @ 15:24:20 #139
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76266393
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:21 schreef Murmeli het volgende:

[..]

effe een powernapje ertegenaangooien?
over een uur of 2 misschien
ligt eraan of we alles op tijd klaar hebben
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_76266792
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:18 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ik heb zin in niksdoen
pfff jij bent saaaaaaai

maar wel leuk hoor
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_76266878
Ik heb zin in slapen
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
pi_76266960
pfff dooie boel hier

eerst allemaal even slapen dan , maar vanavond wel lekker lol maken hoor
* littledrummergirl pakt de champagne in voor vanavond
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 31 december 2009 @ 15:47:02 #143
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76267332
ik ben wel een klein beetje geil ofzo
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_76267404
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:47 schreef Murmeli het volgende:
ik ben wel een klein beetje geil ofzo
jij ging toch het nieuwe jaar inbatsen?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 31 december 2009 @ 15:48:47 #145
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76267416
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:34 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

pfff jij bent saaaaaaai

maar wel leuk hoor
ik ben liev
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 31 december 2009 @ 15:49:07 #146
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76267427
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:48 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

jij ging toch het nieuwe jaar inbatsen?
ja
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_76267490
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:49 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ja
dan moet je nog gewoon even geduld hebben
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 31 december 2009 @ 15:56:22 #148
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76267773
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:50 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

dan moet je nog gewoon even geduld hebben
sja ik ben benieuwd wanneer ie nou es komt ofzo... maargoed ik vermaak me wel
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_76268516
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:37 schreef littledrummergirl het volgende:
pfff dooie boel hier

eerst allemaal even slapen dan , maar vanavond wel lekker lol maken hoor
* littledrummergirl pakt de champagne in voor vanavond
Sommige mensen hebben een leven naast Fok!
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  † In Memoriam † donderdag 31 december 2009 @ 16:19:16 #150
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76268698
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben een leven naast Fok!


HOAX
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')