heel af en toequote:
Tijnquote:
Nee hoor het is vast wel ergens avond op dit momentquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor het is vast wel ergens avond op dit moment
Bijvoorbeeldquote:
Al vakantie plannen volgend jaar?quote:
nee nog niet. maar indonesie is wel een van de kanshebbersquote:Op donderdag 31 december 2009 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Al vakantie plannen volgend jaar?
Ik heb ook nog geen plannen.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee nog niet. maar indonesie is wel een van de kanshebbers
dan kan ik je indonesie wel aanradenquote:
Een klein probleempje is werk en inkomen. Waarschijnlijk wordt het toch gewoon een festival ofzo.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan kan ik je indonesie wel aanraden![]()
of anders maleisie, dat is wat makkelijker reizenen mooi en lekker warm
maar in indonesie hebben ze lekkerder eten
1 mei vlieg ik op Vegasquote:Op donderdag 31 december 2009 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Al vakantie plannen volgend jaar?
Waarom?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:43 schreef stbabylon het volgende:
Oh trouwens, als ik er binnenkort even niet meer ben... ik krijg ws. straks op de FP iig een ban...
Ga je trouwen?quote:
Waarom? Heeft een kat in ruil voor zijn eigen leven een Duits gezin gered, en ik kan niet echt tegen katenhaters die dat soort berichten aantrekt.quote:
Je moet sowieso de FP niet lezen daar komen alleen trollen.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom? Heeft een kat in ruil voor zijn eigen leven een Duits gezin gered, en ik kan niet echt tegen katenhaters die dat soort berichten aantrekt.
Nee, ik ben na 2 dagen weer weg uit Vegas. Vliegen daarheen en een auto huren is goedkoop. Grootste gedeelte van de vakantie ben ik in Arizona en voornamelijk Neuvo Mexico
I knows, ik heb zelf nog niet eens op het bericht gereageerd, alleen op die kerel die zegt dat alle katten mogen branden. Wel vreemd dat hij na 3 doodsbedreigingen nog geen gebruik heeft gemaakt van zijn blauwe kleurtjequote:Op donderdag 31 december 2009 13:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet sowieso de FP niet lezen daar komen alleen trollen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |