abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76262280
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Al vakantie plannen volgend jaar?
1 mei vlieg ik op Vegas
pi_76262420
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:43 schreef stbabylon het volgende:
Oh trouwens, als ik er binnenkort even niet meer ben... ik krijg ws. straks op de FP iig een ban...
Waarom?
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:44 schreef stbabylon het volgende:

[..]

1 mei vlieg ik op Vegas
Ga je trouwen?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76262543
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom?
[..]

Ga je trouwen?
Waarom? Heeft een kat in ruil voor zijn eigen leven een Duits gezin gered, en ik kan niet echt tegen katenhaters die dat soort berichten aantrekt.

Nee, ik ben na 2 dagen weer weg uit Vegas. Vliegen daarheen en een auto huren is goedkoop. Grootste gedeelte van de vakantie ben ik in Arizona en voornamelijk Neuvo Mexico
pi_76262788
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:50 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Waarom? Heeft een kat in ruil voor zijn eigen leven een Duits gezin gered, en ik kan niet echt tegen katenhaters die dat soort berichten aantrekt.

Nee, ik ben na 2 dagen weer weg uit Vegas. Vliegen daarheen en een auto huren is goedkoop. Grootste gedeelte van de vakantie ben ik in Arizona en voornamelijk Neuvo Mexico
Je moet sowieso de FP niet lezen daar komen alleen trollen.

Cool
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76262944
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je moet sowieso de FP niet lezen daar komen alleen trollen.
I knows, ik heb zelf nog niet eens op het bericht gereageerd, alleen op die kerel die zegt dat alle katten mogen branden. Wel vreemd dat hij na 3 doodsbedreigingen nog geen gebruik heeft gemaakt van zijn blauwe kleurtje (edit: hij is niet blauw)
pi_76262961
Lekker hoor op vakantie, ik in maart weer naar Spanje 2 weken in de bergen trainen en bij de schoonfamilie langs.
Haters gonna hate.
pi_76263220
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:59 schreef stbabylon het volgende:

[..]

I knows, ik heb zelf nog niet eens op het bericht gereageerd, alleen op die kerel die zegt dat alle katten mogen branden. Wel vreemd dat hij na 3 doodsbedreigingen nog geen gebruik heeft gemaakt van zijn blauwe kleurtje (edit: hij is niet blauw)
Hoezo krijg je die mogelijke ban dan?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76263351
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoezo krijg je die mogelijke ban dan?
doodsbedreigingen mogen soweiso niet
pi_76264001
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:07 schreef stbabylon het volgende:

[..]

doodsbedreigingen mogen soweiso niet
Stoute baby
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76264030
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Stoute baby
pi_76264167
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:24 schreef stbabylon het volgende:

[..]


Misschien moet iemand jou een pak slag komen geven.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76264400
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Misschien moet iemand jou een pak slag komen geven.
yes please
pi_76266059
ik heb zin om te feesten
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 31 december 2009 @ 15:18:23 #134
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76266163
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:33 schreef stbabylon het volgende:

[..]

yes please
ik denk niet dat je daarom geband wordt hoor. of er zijn er nog een stel geband nu, want er waren er wel 5 die die mongool doodwensten
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 31 december 2009 @ 15:18:58 #135
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76266187
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:15 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb zin om te feesten
ik heb zin in niksdoen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  † In Memoriam † donderdag 31 december 2009 @ 15:19:49 #136
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76266226

ik ben nou al moe en ik moet nog tot morgen een uur of 10
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  donderdag 31 december 2009 @ 15:21:37 #137
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76266281
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:19 schreef goldfinger1963 het volgende:

ik ben nou al moe en ik moet nog tot morgen een uur of 10
effe een powernapje ertegenaangooien?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  † In Memoriam † donderdag 31 december 2009 @ 15:21:58 #138
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76266296
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:15 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb zin om te feesten
en ik heb zin om te batsen
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  † In Memoriam † donderdag 31 december 2009 @ 15:24:20 #139
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76266393
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:21 schreef Murmeli het volgende:

[..]

effe een powernapje ertegenaangooien?
over een uur of 2 misschien
ligt eraan of we alles op tijd klaar hebben
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_76266792
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:18 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ik heb zin in niksdoen
pfff jij bent saaaaaaai

maar wel leuk hoor
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_76266878
Ik heb zin in slapen
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
pi_76266960
pfff dooie boel hier

eerst allemaal even slapen dan , maar vanavond wel lekker lol maken hoor
* littledrummergirl pakt de champagne in voor vanavond
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 31 december 2009 @ 15:47:02 #143
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76267332
ik ben wel een klein beetje geil ofzo
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_76267404
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:47 schreef Murmeli het volgende:
ik ben wel een klein beetje geil ofzo
jij ging toch het nieuwe jaar inbatsen?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 31 december 2009 @ 15:48:47 #145
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76267416
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:34 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

pfff jij bent saaaaaaai

maar wel leuk hoor
ik ben liev
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 31 december 2009 @ 15:49:07 #146
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76267427
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:48 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

jij ging toch het nieuwe jaar inbatsen?
ja
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_76267490
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:49 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ja
dan moet je nog gewoon even geduld hebben
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 31 december 2009 @ 15:56:22 #148
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76267773
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:50 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

dan moet je nog gewoon even geduld hebben
sja ik ben benieuwd wanneer ie nou es komt ofzo... maargoed ik vermaak me wel
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_76268516
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:37 schreef littledrummergirl het volgende:
pfff dooie boel hier

eerst allemaal even slapen dan , maar vanavond wel lekker lol maken hoor
* littledrummergirl pakt de champagne in voor vanavond
Sommige mensen hebben een leven naast Fok!
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  † In Memoriam † donderdag 31 december 2009 @ 16:19:16 #150
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76268698
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben een leven naast Fok!


HOAX
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_76268745
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]



HOAX
Oke ik geef toe ik was iets anders aan het doen. (alleen)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  † In Memoriam † donderdag 31 december 2009 @ 16:44:21 #152
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76269654
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oke ik geef toe ik was iets anders aan het doen. (alleen)
ik zal het niet verklappen
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_76269836
Tot volgend jaar!

Ik ga eten, bier brouwen, feest vieren bij vrienden en de stad tot een uur of acht onveilig maken!

Aju plu!
  † In Memoriam † donderdag 31 december 2009 @ 16:50:35 #154
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76269917
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:48 schreef stbabylon het volgende:
Tot volgend jaar!

Ik ga eten, bier brouwen, feest vieren bij vrienden en de stad tot een uur of acht onveilig maken!

Aju plu!
baby
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_76270025
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:48 schreef stbabylon het volgende:
Tot volgend jaar!

Ik ga eten, bier brouwen, feest vieren bij vrienden en de stad tot een uur of acht onveilig maken!

Aju plu!
Tot na je ban
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  † In Memoriam † donderdag 31 december 2009 @ 16:53:14 #156
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76270032
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:21 schreef Murmeli het volgende:

[..]

effe een powernapje ertegenaangooien?

ik kan nog snel ff wat pitten
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  donderdag 31 december 2009 @ 18:45:53 #157
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76273898
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:53 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]


ik kan nog snel ff wat pitten
slaap ze en fijne avond
ik ben stiekum toch alleen thuis. had niet zoveel zin in ik ga lekker tv kijken en boekjes lezen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  † In Memoriam † donderdag 31 december 2009 @ 20:11:23 #158
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76276142
quote:
Op donderdag 31 december 2009 18:45 schreef Murmeli het volgende:

[..]

slaap ze en fijne avond
ik ben stiekum toch alleen thuis. had niet zoveel zin in ik ga lekker tv kijken en boekjes lezen
kijk ze murm en een fijne jaarwisseling
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_76276853
Saai zo op oudjaarsdag werken.... En dan ook nog niets te doen hebben.......
Face up to the fact that you are who you are, and nothing can change that believe, JUST BE YOU.
pi_76276914
quote:
Op donderdag 31 december 2009 20:40 schreef nktc het volgende:
Saai zo op oudjaarsdag werken.... En dan ook nog niets te doen hebben.......
Dat is wel saai inderdaad. Ga je straks nog wat leuks doen?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')