Oke ik geef toe ik was iets anders aan het doen. (alleen)quote:
ik zal het niet verklappenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke ik geef toe ik was iets anders aan het doen. (alleen)
babyquote:Op donderdag 31 december 2009 16:48 schreef stbabylon het volgende:
Tot volgend jaar!
Ik ga eten, bier brouwen, feest vieren bij vrienden en de stad tot een uur of acht onveilig maken!
Aju plu!
Tot na je banquote:Op donderdag 31 december 2009 16:48 schreef stbabylon het volgende:
Tot volgend jaar!
Ik ga eten, bier brouwen, feest vieren bij vrienden en de stad tot een uur of acht onveilig maken!
Aju plu!
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
effe een powernapje ertegenaangooien?
slaap ze en fijne avondquote:Op donderdag 31 december 2009 16:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan nog snel ff wat pitten![]()
![]()
kijk ze murm en een fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2009 18:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
slaap ze en fijne avond
ik ben stiekum toch alleen thuis. had niet zoveel zin inik ga lekker tv kijken en boekjes lezen
Dat is wel saai inderdaad. Ga je straks nog wat leuks doen?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:40 schreef nktc het volgende:
Saai zo op oudjaarsdag werken.... En dan ook nog niets te doen hebben.......
ik heb genoeg te doenquote:Op donderdag 31 december 2009 20:40 schreef nktc het volgende:
Saai zo op oudjaarsdag werken.... En dan ook nog niets te doen hebben.......
Vrij weinig, morgen verjaardag van me man.. En dus visite..quote:Op donderdag 31 december 2009 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel saai inderdaad. Ga je straks nog wat leuks doen?
Gefeliciteerd alvast. Leuke dag om jarig te zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 21:38 schreef nktc het volgende:
[..]
Vrij weinig, morgen verjaardag van me man.. En dus visite..
Nou, verschrikkelijk.. Iedereen zit met een kater in huis.. Maar ja, z'n ouders hebben het goed gedaan met de datums.. Z'n zusje is geboren op koninginnedag.. 2 feestdagen naar de ....**quote:Op donderdag 31 december 2009 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast. Leuke dag om jarig te zijn
Dan zou ik liever op koninginnedag jarig zijn. Dat is minder erg.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:42 schreef nktc het volgende:
[..]
Nou, verschrikkelijk.. Iedereen zit met een kater in huis.. Maar ja, z'n ouders hebben het goed gedaan met de datums.. Z'n zusje is geboren op koninginnedag.. 2 feestdagen naar de ....**
Ja ik ga na 12 uur naar een nieuwsfeest toe.quote:
Jaquote:
Weltrusten alvastquote:Op donderdag 31 december 2009 22:16 schreef nktc het volgende:
Have fun!! Ik ga gewoon wat eerder naar huis... Rust;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |