abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 1 januari 2010 @ 08:07:29 #176
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76286197
allemaal een gelukkig en gezond nieuwjaar
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 11:08:06 #177
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76286987
Allemaal een gelukkig nieuwjaar!
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 12:30:48 #178
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76288084
en van mij ook
hoewel ik helemaal geen happy new year gevoel heb ofzo. Niet dat ik me rot voel ofzo, gewoon raar. Zal wel weer wegtrekken

Ah en ik zie dat Noes haar goede voornemen is om psychologie te gaan studeren, ze zit tussen mn boeken in de boekenkast
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 1 januari 2010 @ 13:46:09 #179
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76289775
heppie new year bietjes
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_76290324
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 13:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
heppie new year bietjes
De groenten?

Gelukkig nieuwjaar
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 14:20:18 #181
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76290591
Wat zijn jullie goede voornemens voor dit jaar?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_76290624
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:20 schreef Pien85 het volgende:
Wat zijn jullie goede voornemens voor dit jaar?
Gelukkig worden
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 14:34:40 #183
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76290998
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 06:04 schreef Seven. het volgende:
Happu newyear. ben zzzzzzzzzzzar.:W
.
Resistance is futile.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 14:36:57 #184
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76291056
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 07:57 schreef stbabylon het volgende:
ik ben toch nog de stad in gegaan, groots succes, niet gescoord, binnenkort hopelijk meeten met 7.... ho wacht, moet me inhouden...
Ik heb een meisje gezoend, haar vriendje liep ook op dat feestje rond. Ze ging naar het toilet en toen zag ik mijn kans schoon.
Resistance is futile.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 14:37:21 #185
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76291067
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:20 schreef Pien85 het volgende:
Wat zijn jullie goede voornemens voor dit jaar?
No more scharrels.
Resistance is futile.
pi_76291460
gelukkig nieuw haar allemaal

vannacht prachtfeestje gehad. Heerlijk samen met n vriend genachtbraakt terwijl iedereen sliep mooie momentjes zijn dat altijd.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  † In Memoriam † vrijdag 1 januari 2010 @ 15:03:57 #187
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76291921
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:50 schreef littledrummergirl het volgende:
gelukkig nieuw haar allemaal

vannacht prachtfeestje gehad. Heerlijk samen met n vriend genachtbraakt terwijl iedereen sliep mooie momentjes zijn dat altijd.
nieuw haar
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_76291963
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:03 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

nieuw haar
champagne is still talking de j zit naast de h
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  † In Memoriam † vrijdag 1 januari 2010 @ 15:06:38 #189
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76292002
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:05 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

champagne is still talking de j zit naast de h

dat dacht ik al
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 15:08:19 #190
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76292060
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:20 schreef Pien85 het volgende:
Wat zijn jullie goede voornemens voor dit jaar?
ik had paar jaar geleden voornemen dat ik er niet meer aan zou doen en dat gaat nog steeds goed
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  † In Memoriam † vrijdag 1 januari 2010 @ 15:14:45 #191
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76292257
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:20 schreef Pien85 het volgende:
Wat zijn jullie goede voornemens voor dit jaar?
geen
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_76292294
ik doe niet aan voornemens

hoewel ik dit jaar wel wat huishoudelijker wil gaan worden
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 1 januari 2010 @ 15:17:58 #193
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76292344
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:16 schreef littledrummergirl het volgende:
ik doe niet aan voornemens

hoewel ik dit jaar wel wat huishoudelijker wil gaan worden
das een voornemen!! JE LIEGT!!
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_76292463
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:17 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

das een voornemen!! JE LIEGT!!
nee want als het een voornemen zou zijn zou ik me eraan willen houden en me schuldig voelen als ik het niet zou doen als ik het nou gewoon geen voornemen noem, voel ik me ook niet klote als het niet lukt
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_76293295
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:22 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

nee want als het een voornemen zou zijn zou ik me eraan willen houden en me schuldig voelen als ik het niet zou doen als ik het nou gewoon geen voornemen noem, voel ik me ook niet klote als het niet lukt
Interresant gedachten
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76293550
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Interresant gedachten
pure zelfbescherming
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_76293650
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:54 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

pure zelfbescherming
Logisch
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  † In Memoriam † vrijdag 1 januari 2010 @ 16:51:02 #198
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76295321
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:22 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

nee want als het een voornemen zou zijn zou ik me eraan willen houden en me schuldig voelen als ik het niet zou doen als ik het nou gewoon geen voornemen noem, voel ik me ook niet klote als het niet lukt

daar heb je goed over nagedacht
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_76296289
Ik drink nooit meer... (dan dat ik vannacht heb gedronken)
pi_76300136
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 17:23 schreef stbabylon het volgende:
Ik drink nooit meer... (dan dat ik vannacht heb gedronken)
Kater
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')