abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76221696
vandaag met paps 700 oliebollen gebakken

vinden ze leuk gaan ze naar allemaal oudjes en vrienden brengen enzo, vraag me niet waarom, rotklus. maar het ruikt zo lekker * littledrummergirl word bijna nostalgisch
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 30 december 2009 @ 15:11:59 #52
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76222673
Ik ga NOOIT leuke schoenen vinden
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  woensdag 30 december 2009 @ 15:19:10 #53
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76222951
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:11 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga NOOIT leuke schoenen vinden
het leven is zwaar *hug*
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  woensdag 30 december 2009 @ 15:19:33 #54
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76222971
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:19 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

het leven is zwaar *hug*
Ja
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  woensdag 30 december 2009 @ 15:19:53 #55
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76222987
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:48 schreef littledrummergirl het volgende:
vandaag met paps 700 oliebollen gebakken

vinden ze leuk gaan ze naar allemaal oudjes en vrienden brengen enzo, vraag me niet waarom, rotklus. maar het ruikt zo lekker * littledrummergirl word bijna nostalgisch
word je niet kotsmisselijk van die geur??
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_76223568
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben blij..... 2nieuwe games voor op de ps3
Ik heb ook een paar 'nieuwe' games gekocht


(KOTOR 2 staat hier al in de kast )
  woensdag 30 december 2009 @ 15:37:48 #57
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76223781
star wars?? (sorry )
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_76223871
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
star wars?? (sorry )
Niet zo maar Star Wars, Dark Forces en Jedi Knight zijn zeer gerenomeerde shooters die toevallig zich in het Star Wars universum afspelen. KOTOR is een briljante SF rpg.
pi_76224459
Vandaar dat er hier meer vrouwen zitten

Jonge vrouwen sexperimenteren meer
  † In Memoriam † woensdag 30 december 2009 @ 16:08:37 #60
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76225160
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:51 schreef stbabylon het volgende:
Vandaar dat er hier meer vrouwen zitten

Jonge vrouwen sexperimenteren meer
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_76225283
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:08 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

tsja, ik sexperimenteer me de grond in, maar ja, ik ben a) niet jong en b) geen vrouw
  † In Memoriam † woensdag 30 december 2009 @ 16:16:11 #62
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76225413
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

tsja, ik sexperimenteer me de grond in, maar ja, ik ben a) niet jong en b) geen vrouw
ik experimenteer niet meer
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_76226009
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:57 schreef nktc het volgende:

[..]

Nou, dat lukte dus niet.. Kreeg het me keel niet uit.. Nou ja, volgende keer beter....
Helaas zeer herkenbaar. Ik kan een heel verhaaltje hebben ingestudeerd en antwoorden op standaard vragen hebben bedacht. Op het moment supreme lukt niet. En inderdaad volgende keer beter.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76226082
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:51 schreef stbabylon het volgende:
Vandaar dat er hier meer vrouwen zitten

Jonge vrouwen sexperimenteren meer
Ik sexperimenteer nooit
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  † In Memoriam † woensdag 30 december 2009 @ 16:38:01 #65
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76226276
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik sexperimenteer nooit
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_76226401
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:38 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]


Ik leef celibatair ik doe niet aan seks
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  † In Memoriam † woensdag 30 december 2009 @ 16:43:27 #67
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76226504
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik leef celibatair ik doe niet aan seks
en ik ben de paus
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_76226671
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:43 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

en ik ben de paus
Hoi
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  † In Memoriam † woensdag 30 december 2009 @ 16:51:22 #69
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76226831
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoi
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_76226925
Nog wilde plannen met oud & nieuw?
  woensdag 30 december 2009 @ 16:56:27 #71
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76227046
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

tsja, ik sexperimenteer me de grond in, maar ja, ik ben a) niet jong en b) geen vrouw


maar is niets wat een beetje plastische chirugie niet kan verhelpen
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_76227100
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:56 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]



maar is niets wat een beetje plastische chirugie niet kan verhelpen
Dus Kelly is volgens jou ook een vrouw?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76227188
Kelly is soms meer vrouw dan sommige exemplaren die ik tegenkom, haha.
pi_76227208
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Kelly is soms meer vrouw dan sommige exemplaren die ik tegenkom, haha.
Van de buitenkant misschien.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 30 december 2009 @ 17:04:54 #75
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76227381
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Van de buitenkant misschien.
ja je hebt gelijk... ze is meer man dan jij
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_76227424
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:04 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

ja je hebt gelijk... ze is meer man dan jij
Mijn mannelijkheid wat doe je
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  † In Memoriam † woensdag 30 december 2009 @ 17:40:18 #77
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76228625
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Nog wilde plannen met oud & nieuw?
werken
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  † In Memoriam † woensdag 30 december 2009 @ 17:41:38 #78
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76228672
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:56 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]



maar is niets wat een beetje plastische chirugie niet kan verhelpen
een beetje
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  † In Memoriam † woensdag 30 december 2009 @ 17:42:03 #79
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76228688
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Kelly is soms meer vrouw dan sommige exemplaren die ik tegenkom, haha.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  woensdag 30 december 2009 @ 18:02:48 #80
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76229447
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:48 schreef littledrummergirl het volgende:
vandaag met paps 700 oliebollen gebakken

vinden ze leuk gaan ze naar allemaal oudjes en vrienden brengen enzo, vraag me niet waarom, rotklus. maar het ruikt zo lekker * littledrummergirl word bijna nostalgisch
meisje kuzzzz
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_76230089
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:56 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]



maar is niets wat een beetje plastische chirugie niet kan verhelpen
Ik ben veel te blij met mijn lul. Supergeweldig ding
pi_76230694
Zo, de was weg gewerkt van de afgelopen dagen. Nu even naar de Boni om boodschappen in te slaan voor de volgende dagen
  woensdag 30 december 2009 @ 18:45:29 #83
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76230835
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:22 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ben veel te blij met mijn lul. Supergeweldig ding
Wat een arrogante lul
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  † In Memoriam † woensdag 30 december 2009 @ 18:46:36 #84
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76230879
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:45 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

Wat een arogante lul
hij kan er ook mee denken
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_76230918
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:45 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

Wat een arrogante lul
Wat arrogant? Ik vind het een supergeweldig ding. Als gebruiksvoorwerp is het hartstikke handig!
  † In Memoriam † woensdag 30 december 2009 @ 18:49:31 #86
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76230972
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:47 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Wat arrogant? Ik vind het een supergeweldig ding. Als gebruiksvoorwerp is het hartstikke handig!
en vooral met pissen is ie verrekte handig
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_76230981
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:47 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Wat arrogant? Ik vind het een supergeweldig ding. Als gebruiksvoorwerp is het hartstikke handig!
Waarvoor gebruik je hem allemaal dan?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76231264
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarvoor gebruik je hem allemaal dan?
Gok eens geinponem
pi_76231375
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:57 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Gok eens geinponem
Wat Goldie zijn en verder
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76238453
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:19 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

word je niet kotsmisselijk van die geur??
nee om een of andere reden associeert mijn hoofd dat met gezelligheid ofzo
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_76238496
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:02 schreef Murmeli het volgende:

[..]

meisje kuzzzz
heey hallo

t'is bijna volgend jaar
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 30 december 2009 @ 22:09:20 #92
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76240694
quote:
Op woensdag 30 december 2009 21:20 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

nee om een of andere reden associeert mijn hoofd dat met gezelligheid ofzo
raar meisje
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  woensdag 30 december 2009 @ 23:05:05 #93
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76243502
quote:
Op woensdag 30 december 2009 21:21 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

heey hallo

t'is bijna volgend jaar
jah!
nu lekker slaaaaapen moei enzo hier
slaap lekker allemaal
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_76243821
quote:
Op woensdag 30 december 2009 22:09 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

raar meisje
ik kan proberen te ontkennen... maar echt geloofwaardig word dat niet vrees ik
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  † In Memoriam † woensdag 30 december 2009 @ 23:27:57 #95
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_76244687
quote:
Op woensdag 30 december 2009 23:05 schreef Murmeli het volgende:

[..]

jah!
nu lekker slaaaaapen moei enzo hier
slaap lekker allemaal
trusten Murm
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_76254038
Yo! wakker worden!!!!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_76255039
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:03 schreef Murmeli het volgende:
Yo! wakker worden!!!!
* littledrummergirl geeft acht!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_76255874
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:03 schreef Murmeli het volgende:
Yo! wakker worden!!!!
Ik ben nu wakker omdat mijn werk belde omdat ik mijn uren nog niet had ingevuld. Maar 100% zeker dat ik na de wc en deze peuk er weer in ga
pi_76256683
Ik ga zo even werken tot 17 uur, dan was doen en een beetje schoonmaken. Tegen 22.30 naar een feestje en dan om 3 uur weer naar huis. Morgen 2 keer naar Parijs, beginnen om 14 uur. Zware dagen, die dubbele shifts. . Maar OK, ik heb al zoveel meegemaakt met oud en nieuw dus een rustig jaartje kan geen kwaad.
Resistance is futile.
pi_76256882
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:27 schreef Seven. het volgende:
Ik ga zo even werken tot 17 uur, dan was doen en een beetje schoonmaken. Tegen 22.30 naar een feestje en dan om 3 uur weer naar huis. Morgen 2 keer naar Parijs, beginnen om 14 uur. Zware dagen, die dubbele shifts. . Maar OK, ik heb al zoveel meegemaakt met oud en nieuw dus een rustig jaartje kan geen kwaad.
damn, sterkte

geniet tussendoor ook een beetje he?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')