quote:Op woensdag 30 december 2009 10:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ken heel veel talenspreek ze alleen niet
(igoogle.com is trouwens erg handig die heeft vertaal proggy)
Mensen die het verschil tussen kennen en kannen niet kunnenquote:Op woensdag 30 december 2009 10:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ken heel veel talenspreek ze alleen niet
(igoogle.com is trouwens erg handig die heeft vertaal proggy)
zeg amsterdamse kut rapgroep.... mond houdenquote:Op woensdag 30 december 2009 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen die het verschil tussen kennen en kannen niet kunnen
was er nog wat leuks op tv en heb je lekker geslapen?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mais putain, tu parle pas francais? C dommage. Vraiment. Moi, je parle toejoers francais si je travaille, mais c simple. Thalys, es tu veu. Allez, je vais regarder tele et apres dormir. Bonne nuit!
ga het hier niet nog eens schrijven aangezien je nu ook op msn bent hahaquote:Op woensdag 30 december 2009 10:56 schreef Murmeli het volgende:
KZ waarom mag je niet praten?
en mogge allemaal
[..]
was er nog wat leuks op tv en heb je lekker geslapen?
je maakt wel rare schrijffoutenof ben ik nou gestoord
![]()
Murmquote:Op woensdag 30 december 2009 10:56 schreef Murmeli het volgende:
en mogge allemaal
[..]
![]()
Toejoers was bewust. C = msn voor c'est. En es tu veux moet kes tu veux zijn, zie ik nu. Ik was gisteren stiekem behoorlijk zat.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:56 schreef Murmeli het volgende:
en mogge allemaal
[..]
![]()
Je hebt het in de praktijk ook zelden nodig, dat is zo kut aan Frans. Je verleert het heel makkelijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:24 schreef Pien85 het volgende:
Ik moet nodig mijn frans gaan verbeteren
Nou... Ik bevond mij tot voor kort op zeer regelmatige basis in Parijs... daar heb je 't wel nodigquote:Op woensdag 30 december 2009 11:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je hebt het in de praktijk ook zelden nodig, dat is zo kut aan Frans. Je verleert het heel makkelijk.
Waarom Frans leren als je Engels kan?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je hebt het in de praktijk ook zelden nodig, dat is zo kut aan Frans. Je verleert het heel makkelijk.
kuntquote:Op woensdag 30 december 2009 11:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom Frans leren als je Engels kan?
Engels en Nederlands neem ik aanquote:Op woensdag 30 december 2009 11:42 schreef Seven. het volgende:
Nederlands, vloeiend
Engels, nagenoeg vloeiend
Duits, goed
Frans, goed
Spaans, net mee begonnen, duurt nog even voor ik er iets mee kan. Over 3 jaar goed, hoop ik.
Als ik ooit kinderen krijg, dan voed ik ze sowieso tweetalig op.
Maar dan wordt het nooit vloeiend. In eerste instantie Nederlands en Engels. Ligt er ook een beetje aan waar ik later ga wonen. Mijn crush is drietalig opgevoed. Nederlands met zijn vader, Italiaans met zijn moeder en zijn ouders spreken onderling Frans. Zijn Frans is alles verstaan en soms moeten vragen naar een woord of zo. Lijkt me perfect eigenlijk. Als ik kinderen zou krijgen met iemand die zelf op die manier opgevoed is, dan zou hij/zij waarschijnlijk Italiaans of Frans met de kinderen praten, ik Engels en onderling Nederlands. Of Engels onderling en ik Nederlands.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Engels en Nederlands neem ik aan
edit: Engels hoef je ze niet eens te leren tegenwoordig. Dat krijgen ze al op de basisschool en via de TV. Ken genoeg kinderen die beter Engels spreken dan pa en/of ma
Murmeli dat is toch fins?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:32 schreef Murmeli het volgende:
nederlands vloeiend, engels redelijk, frans beetje, spaans 2 woorden, fins 1 woord
oh en seven, voor een dronken droppie was je frans best indrukwekkend
Leuk toch sollicitatiegesprekken. Mag je lekker over jezelf pratenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:00 schreef nktc het volgende:
Brrrrr... Ik weet weer waarom ik sollicitaties zo haat.. Je kunt jezelf niet laten zien door de zenuwen en ook daardoor komt er helemaal niets uit me.. Scheelt weer dat het me toch niets lijkt.. Maar weer op zoek.........
Nou, dat lukte dus niet.. Kreeg het me keel niet uit.. Nou ja, volgende keer beter....quote:Op woensdag 30 december 2009 13:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk toch sollicitatiegesprekken. Mag je lekker over jezelf praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |