quote:Op woensdag 30 december 2009 17:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk... ze is meer man dan jij
werkenquote:
een beetjequote:Op woensdag 30 december 2009 16:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar is niets wat een beetje plastische chirugie niet kan verhelpen
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Kelly is soms meer vrouw dan sommige exemplaren die ik tegenkom, haha.
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:48 schreef littledrummergirl het volgende:
vandaag met paps 700 oliebollen gebakken![]()
vinden ze leukgaan ze naar allemaal oudjes en vrienden brengen enzo, vraag me niet waarom, rotklus. maar het ruikt zo lekker
* littledrummergirl word bijna nostalgisch
Ik ben veel te blij met mijn lul. Supergeweldig dingquote:Op woensdag 30 december 2009 16:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar is niets wat een beetje plastische chirugie niet kan verhelpen
Wat een arrogante lulquote:Op woensdag 30 december 2009 18:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben veel te blij met mijn lul. Supergeweldig ding
hij kan er ook mee denkenquote:
Wat arrogant? Ik vind het een supergeweldig ding. Als gebruiksvoorwerp is het hartstikke handig!quote:
en vooral met pissen is ie verrekte handigquote:Op woensdag 30 december 2009 18:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat arrogant? Ik vind het een supergeweldig ding. Als gebruiksvoorwerp is het hartstikke handig!
Waarvoor gebruik je hem allemaal dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat arrogant? Ik vind het een supergeweldig ding. Als gebruiksvoorwerp is het hartstikke handig!
Gok eens geinponemquote:Op woensdag 30 december 2009 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarvoor gebruik je hem allemaal dan?
Wat Goldie zijn en verderquote:
nee om een of andere reden associeert mijn hoofd dat met gezelligheid ofzoquote:Op woensdag 30 december 2009 15:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
word je niet kotsmisselijk van die geur??
heey halloquote:
raar meisjequote:Op woensdag 30 december 2009 21:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee om een of andere reden associeert mijn hoofd dat met gezelligheid ofzo
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heey hallo![]()
t'is bijna volgend jaar![]()
ik kan proberen te ontkennen... maar echt geloofwaardig word dat niet vrees ikquote:
trusten Murmquote:Op woensdag 30 december 2009 23:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]jah!
nu lekker slaaaaapenmoei enzo hier
slaap lekker allemaal
* littledrummergirl geeft acht!quote:
Ik ben nu wakker omdat mijn werk belde omdat ik mijn uren nog niet had ingevuld. Maar 100% zeker dat ik na de wc en deze peuk er weer in gaquote:
damn, sterktequote:Op donderdag 31 december 2009 11:27 schreef Seven. het volgende:
Ik ga zo even werken tot 17 uur, dan was doen en een beetje schoonmaken. Tegen 22.30 naar een feestje en dan om 3 uur weer naar huis. Morgen 2 keer naar Parijs, beginnen om 14 uur. Zware dagen, die dubbele shifts.. Maar OK, ik heb al zoveel meegemaakt met oud en nieuw dus een rustig jaartje kan geen kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |