het leven is zwaar *hug*quote:
word je niet kotsmisselijk van die geur??quote:Op woensdag 30 december 2009 14:48 schreef littledrummergirl het volgende:
vandaag met paps 700 oliebollen gebakken![]()
vinden ze leukgaan ze naar allemaal oudjes en vrienden brengen enzo, vraag me niet waarom, rotklus. maar het ruikt zo lekker
* littledrummergirl word bijna nostalgisch
Ik heb ook een paar 'nieuwe' games gekochtquote:Op woensdag 30 december 2009 13:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben blij..... 2nieuwe games voor op de ps3
Niet zo maar Star Wars, Dark Forces en Jedi Knight zijn zeer gerenomeerde shooters die toevallig zich in het Star Wars universum afspelen. KOTOR is een briljante SF rpg.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:51 schreef stbabylon het volgende:
Vandaar dat er hier meer vrouwen zitten
Jonge vrouwen sexperimenteren meer
ik experimenteer niet meerquote:Op woensdag 30 december 2009 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
tsja, ik sexperimenteer me de grond in, maar ja, ik ben a) niet jong en b) geen vrouw
Helaas zeer herkenbaar.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:57 schreef nktc het volgende:
[..]
Nou, dat lukte dus niet.. Kreeg het me keel niet uit.. Nou ja, volgende keer beter....
Ik sexperimenteer nooitquote:Op woensdag 30 december 2009 15:51 schreef stbabylon het volgende:
Vandaar dat er hier meer vrouwen zitten
Jonge vrouwen sexperimenteren meer
quote:
Ik leef celibatair ik doe niet aan seksquote:
en ik ben de pausquote:Op woensdag 30 december 2009 16:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik leef celibatair ik doe niet aan seks
Hoiquote:
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
tsja, ik sexperimenteer me de grond in, maar ja, ik ben a) niet jong en b) geen vrouw
Dus Kelly is volgens jou ook een vrouw?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar is niets wat een beetje plastische chirugie niet kan verhelpen
Van de buitenkant misschien.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Kelly is soms meer vrouw dan sommige exemplaren die ik tegenkom, haha.
ja je hebt gelijk... ze is meer man dan jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |