Ja zoiets dacht ik ook al. Naamswijziging was het toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:38 schreef Nepthys het volgende:
P.S. Pink Ego Box/Instant Messenger is toch hetzelfde nummer?
Klopt inderdaad, is me ontgaan bij het maken van de tracklist. Het nummer heette op de Muscle Museum EP Instant Messenger, later Pink Ego Box, zit bijna geen verschil tussen. Ga na afloop van deze ronde beslissen wat ik daarmee doe. Thanks voor de oplettendheid.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:38 schreef Nepthys het volgende:
P.S. Pink Ego Box/Instant Messenger is toch hetzelfde nummer?
of gewoon groot queen fan :pquote:Op woensdag 30 december 2009 14:49 schreef Grobbel het volgende:
Iedereen die op United States of Eurasia stemt is of iemand met een vreemd gevoel voor humor die het toernooi probeert te saboteren, of iemand die oprecht geen smaak heeft.
Nope, staat er niet in.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:06 schreef Haarklip het volgende:
Ik zie trouwens nergens het nummer 'Minimum' in de lijst (B-side van Muscle Museum)..
Ben ik nou blínd, of staat hij er echt niet tussen?
Staat er niet tussen inderdaad... helemaal vergetenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:06 schreef Haarklip het volgende:
Ik zie trouwens nergens het nummer 'Minimum' in de lijst (B-side van Muscle Museum)..
Ben ik nou blínd, of staat hij er echt niet tussen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |