Doe me een plezier. Pas gruwelijk goed op met die spiritus branders. Ze zijn niet bepaald ongevaarlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en proost!
Ik heb nog helemaal niet verteld van mijn supervette deal vanmiddag bij de kringloopwinkel!
Een gourmetstel (een smeedijzeren rek boven 2 spiritusbrandertjes, ook geschikt om kaasfondue op te doen), een paar bordeauxrode Dr Martens in redelijke staat, én een paar witte kunstschaatsen (timing!) samen voor 11,50!!!!!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Doe me een plezier. Pas gruwelijk goed op met die spiritus branders. Ze zijn niet bepaald ongevaarlijk.
Lasagne is goeoeooeoedquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Lasagne was erg lekker, ik ben trots op mezelf
Met spekjes, gerookte kip, spinazie, roomkaassausquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lasagne is goeoeooeoedHoe had je m gemaakt?
even gechecked,quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:24 schreef iamredleader het volgende:
Is dit het rammelende eierstokken topic?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:24 schreef iamredleader het volgende:
Is dit het rammelende eierstokken topic?
Bij mn broertje, waar ik net moest bewijzen dat ik kan koken, was het ook triest, hier is het nog lekker rustig.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:29 schreef iamredleader het volgende:
wie heeft er nog meer last van vuurwerkgeknal nu al?
Ik heb er geen last van, maar ik hoor al regelmatig wat knallen jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:29 schreef iamredleader het volgende:
wie heeft er nog meer last van vuurwerkgeknal nu al?
Lijkt me ook hartstikke leukquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:27 schreef iamredleader het volgende:
Het is wel handig als vrienden ongeveer rond dezelfde tijd aan de kids gaan, je kan ervaringen delen, samen winkelen, de kids samen laten spelen en ga zo maar door.
Amstelveen is erg leuk, de Chinezen laten altijd veel knallen, maar Utrecht is ook erg mooiquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:31 schreef LadyBlack het volgende:
Groningen is maar een matige vuurwerkstad hoor, tenminste de wijken waar ik heb gewoondIn Enschede staken ze veeeeeeeeeeeel meer af (en nee, niet alleen die zomermiddag in 2000
)
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lijkt me ook hartstikke leukMaarja, argumenten vóór had ik ook niet echt meer nodig.....
Ik maak vaak lasagna met verse spinazie en broccoli, met bechamelsaus en tomatensaus. Die is machtig genoeg, maar er zou ook vegetarisch gehakt door kunnenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh ja, LB, jij eet geen vlees he? dus hoe zou jij die lasagne maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |